וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סיון מונה למנכ"ל Qlik Israel מקבוצת חילן

21.8.2022 / 12:27

בתפקידו הקודם שימש סיון כסמנכ"ל לקוחות ושותפים עסקיים במשך 4 שנים: "עמית צמח והתקדם בתוך החברה עד לתפקיד המנכ"ל, וימשיך לבסס את מעמדה כמובילת השוק בישראל בתחום ה- BI והאנליטיקה"

עמית סיון. רן ברגמן,
עמית סיון/רן ברגמן

קבוצת חילן מודיעה על מינוי עמית סיון (52) לתפקיד מנכ"ל חברת הבת Qlik Israel - חברת ייעוץ ואינטגרציה בתחום הבינה העסקית (BI) והנציגה הרשמית בישראל של חברת Qlikהעולמית. סיון מחליף בתפקידו את אילן גת שכיהן בתפקיד כ- 5 שנים. סיון ותק של 8 שנים ב- Qlik Israel. בתפקידו הקודם שימש סיון כסמנכ"ל לקוחות ושותפים עסקיים במשך 4 שנים.

סיון הוא בעל תואר BA בכלכלה מאוניברסיטת בן-גוריון ובעל תואר שני במינהל עסקים (MBA) מהמכללה למינהל.

אלי זיברט, מנכ"ל חילן: "אנו מברכים את עמית עם כניסתו לתפקיד. עמית צמח והתקדם בתוך החברה עד לתפקיד המנכ"ל, וימשיך לבסס את מעמדה כמובילת השוק בישראל בתחום ה- BI והאנליטיקה. אנו גם מודים לאילן על 5 שנים מאוד מוצלחות בתפקיד ומאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך דרכו"

Qlik Israel מקבוצת חילן מטמיעה מאז שנת 2003 את פתרונות הבינה העסקית והאנליטיקה של Qlik העולמית בלמעלה מ- 1,400 חברות וארגונים בישראל בכל הגדלים ובכל המגזרים. Qlik מדורגת מזה 11 שנים ברציפות כמובילת שוק ה- BI ודאטה אנליטיקס בישראל על ידי חברת המחקר STKI.

Qlik Sense - פלטפורמת הדגל של Qlik העולמית, היא פלטפורמה אולטימטיבית לאנליטיקה ובינה עסקית (BI) שהופכת עולמות של מידע לידע ארגוני , מאפשרת לתחקר את הדאטה, להנות מתמונה אחידה של מספרים ולהפיק תובנות עסקיות משמעותיות שיאפשרו קבלת החלטות חכמות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully