וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולך ברגל: בדקנו את ה-GOtv של דראקו

דוד רוזנטל

21.8.2022 / 15:25

מה קורה כשדינוזאור עתיק צריך להתעסק עם סטרימר? דוד רוזנטל ניסה את ה-GOtv של דראקו, נשאר בחיים ואפילו הצליח ליהנות

לפני שאתם קוראים את הטקסט הזה, להלן אזהרה חמורה: הוא נכתב על ידי בומר. אחד מאלה שקצה נפשם בחידושים, טכנופוב שמסרב בכל תוקף להתמסר לקדמה.

מדוע ההקדמה הזאת כל כך חשובה? משום שכשהוצע לי לסקר את ה-GOtv, הסטרימר החדש של חברת דראקו, סירבתי תחילה. יש לי כרומקאסט מודל תרפפ"ו בבית ואני מרוצה ממנו. למה לתקן מה שלא שבור?

העניין הוא שכמו כל דבר, גם פה העקשנות (של הצד השני) משתלמת. אחרי הכול, גם על נטפליקס אמרתי שזה מיותר כי יש מספיק ערוצים וגם את האייפון הראשון שהיה לי (אייפון 4) ביטלתי בזמנו. אז החלטתי לנסות.

סטרימר של GO TV של דראקו. יחצ,
התקנה קלה גם לבומרים. GOtv/יחצ

ה-GOtv של חברת דראקו, הוא סטרימר Ultra HD 4K המופעל במערכת הפעלה התומכת במגוון שפות ,כולל עברית, של AndroidTV 10. הסטרימר קל מאוד להתקנה ולתפעול (PLUG AND PLAY), אם כי לי היו קשיים מסוימים, אבל העיקרון היה ברור דיו כדי שבתוך דקות אראה אותו על מסך הטלוויזיה בת 12 השנה שלי.

כאן טמון המפתח. לא הייתי מתקין סטרימר על הטלוויזיה החכמה בסלון. אני חושב שזה מיותר, אבל לקבל חוויה כזאת מטלוויזיה "טיפשה" בחדר השינה? זה כבר עניין אחר. איכות השמע והצפייה מתקדמת, קל להוריד את התכנים מהמסך לטלוויזיה, קל במיוחד להתאים את השלט לטלוויזיה וככלל, מדובר במערכת קטנה שאולי לא שינתה את חיי באופן דרמטי, אבל בהחלט עשתה הבדל, במיוחד לקראת עונת הפוטבול הממשמשת ובאה. כך, במקום לשדר מהטלפון לטלוויזיה באמצעות הכרומקאסט, אפליקציית ה-Game Pass מומשקה היישר לטלוויזיה.

ברור שזה נשמע ארכאי, שדור המילניאלס מגחך בזה הרגע ותוהה על מה הרעש והמהומה, אבל זה בדיוק העניין: סטרימר לדינוזאורים כמוני אינו עניין של מה בכך. לשמחתי, ה-GOtv אפשר לי להתקין אותו בקלות יחסית ואפילו ליהנות.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סטרימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully