וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס שהחליט לא לקדם עובדת שבגדה עם אחיו החורג

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 14:51

מנהל חשף שהחליט לא לקדם עובדת מצטיינת שלו כי היא בגדה בבעלה עם אחיו החורג - ותהה האם הוא פעל נכון. בעוד שחלק הסכימו איתו, אחרים טענו שזה לא מקצועי להכניס לשיקולי העבודה את החיים הפרטיים שלה. מה אתם הייתם עושים?

זוג שמנהל רומן סודי צולם עושה סקס במשרד ע"י לקוחות בבר/צילום חובבים יוטיוב

משתמש רדיט עורר דיון נרחב ברשת כשסיפר על החלטתו לדחות את קידומה את העובדת המצטיינת שלו, על אף ביצועיה המדהימים בעבודה - מכיוון שנודע לו שהיא בוגדת בבעלה עם אחיו החורג. הבוס סיפר שלאחרונה עמד בפני דילמה מוסרית האם לקדם עובדת מעולה או לא, כיוון שהוא ממש לא מתרשם מהתנהלותה מחוץ לשעות העבודה. לטענת המנהל, העובדת שלו, המכונה בפוסט E, בגדה בבעלה, J, שאיתו הבוס ביחסי ידידות, לאחר שהכיר אותו באירוים של החברה.

הבוס מתאר את הרומן כעסק "מבולגן מאוד" וכדי להחמיר את המצב, נראה שלעובדת אין חרטה על מעשיה והיא אפילו מוצאת את המצב "משעשע". הבוס האלמוני צפה בדרמה המתחוללת ברשתות החברתיות בין בני הזוג וסיפר שג'יי פירסם "כמה הוכחות פיקנטיות למדי" ברשת המציגות את אשתו בצורה "מתנשאת ומניפולטיבית למדי". לאחרונה צצה הזדמנות למשרה במקום העבודה שלדעת המנהל תהיה מושלמת עבורה מבחינה מקצועית, אך עם זאת - לאור התנהגותה לכאורה מחוץ לשעות העבודה - המנהל החליט לחשוב על זה פעמיים.

זוג מתגופף במשרד. Air Images, ShutterStock
נתפסה בוגדת בבעלה ולא קיבלה את הקידום שהגיע לה (אילוסטרציה)/ShutterStock, Air Images

בפוסט ששיתף ברדיט, המשתמש העונה לשם u/dread_pirate_t, כתב: "תפקיד חדש עלה בצוות שלי לאחרונה, זה למעשה ישלש את משכורתה של E ויקדם את הקריירה שלה. לפני הפרשה כבר חשבתי עליה לתפקיד והייתי חותם על הקידום שלה. במקום זה קידמתי את סגניתה לתפקיד. עשיתי את זה כי אני מרגיש שאני והחברה באמת צריכים להיות מסוגלים לסמוך על חברי ההנהלה הבכירה והיא הראתה שהיא לא אמינה מטבעה".

אחד מעמיתיו אינו מרוצה מהתנהגותו של המנהל ואמר לו שבעיות אישיות לעולם לא צריכות להעיב על שיקול דעתו של אדם בענייני עסקים. לכן המנהל פנה לרדיט כדי לבדוק את דעת חוכמת ההמונים. גולש אחד הבין מהיכן הגיעה ההחלטה שלו וייעץ לו: "ההנהלה העליונה היא הפנים של חברה. העובדת צריכה להיות אמינה ובעלת ההגינות שלא להכניס את עצמה למצבים שעלולים לפגוע בדימוי הציבורי של החברה".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ההחלטה שעוררה ויכוח

בוס לא רוצה לקדם עובדת כי היא בגדה בבעלה עם אחיו החורג. REDDIT, צילום מסך
בוס לא רוצה לקדם עובדת כי היא בגדה בבעלה עם אחיו החורג/צילום מסך, REDDIT

כבוס, מה היית עושה?

אם היא מצוינת בעבודה - מציע לה את התפקיד
שוקל שוב. מעשיה מעידים על חוסר אמון
934 משתתפים

עם זאת, אחרים עודדו את המנהל לנהוג בזהירות עד שהוא ישמע את שני הצדדים של הסיפור. אחר ציין: "חכה רגע, חשבתי שאמרת שהבעל הוא זה שמפרסם דברי נקמה ברשתות חברתיות, לא היא. אני חושב שהחיים הפרטיים שלה צריכים להישאר פרטיים. חוץ מזה, האם זה הוא שחשף את הרומן שלה בפני החברה (כנראה כדי לטרפד את סיכוייה לקידום) או ששניהם עשו את זה? אם שניהם פתחו בנושא, אז כן - זה לא היה מקצועי מצידה. אם הוא זה שחשף את הרומן, אז זה סוטה לשיפוט מוסרי על חייה הפרטיים של אישה. רומן הוא דבר נורא לעשות, אבל זה לא רלוונטי לעבודה".

מה דעתכם על ההחלטה שלו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully