וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלים לנשיאה ובמחיר נגיש: הסאפים המתנפחים שכובשים את העולם

בשיתוף בנדא מגנטיק

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 13:35

נכנסים לתיק ומתנפחים בקלות: הכירו את דגמי הסאפ המובילים של אקווה מרינה, שמתאימים לילדים, משפחות וחובבי אקסטרים. וגם: הקיאקים המתנפחים והסירות האיכותיות של החברה

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם מתעוררים בבוקר יום שבת, ומתחילים להתארגן לים. אתם מכינים את הצידנית עם הג'חנון והרסק, אורזים קרם הגנה כמובן, לוקחים כיסאות וצילייה ומכניסים את הסאפ החדש שלכם לתיק ולבגאז'. מגיעים לים, מציבים את הכיסאות והצילייה, מוציאים את הסאפ מהתיק, מנפחים אותו תוך כמה דקות ומתחילים לחתור - לבד או עם כל המשפחה.

חתירה בסאפ של אקווה מרינה. יח"צ,
חתירה בסאפ של אקווה מרינה/יח"צ

עד לפני שנים לא רבות, מדובר היה בפנטזיה או חלום. מי בכלל חשב להכניס סאפ ענק לבגאז'? אלא שכיום, מדובר במציאות של לא מעט אנשים, שנחשפו לסאפים והקיאקים המתנפחים של חברת אקווה מרינה, שהפכה את חוויית החתירה והגלישה בחופי הים למונגשת עבור כולם - מזוגות צעירים ועד למשפחות מרובות ילדים.

חתירה בסאפ של אקווה מרינה. יח"צ,
חתירה בסאפ של אקווה מרינה/יח"צ
חתירה בסאפ של אקווה מרינה. יח"צ,
חתירה בסאפ של אקווה מרינה/יח"צ

לילדים, מתחילים ועוד: דגמי הסאפ המובילים של אקווה מרינה

הסאפים של אקווה מרינה נחשבים למובילים ביותר שקיימים בשוק; הם עשויים מחומרים חזקים ואיכותיים, ניתן להשיג אותם במגוון דגמים לצורך שימושים שונים והם כוללים את כל הציוד ההכרחי כדי להתחיל לחתור - משאבה, משוט ותיק.

FUSION: גלשן חתירה מקצועי ומשודרג, שמתאים למי שמחפש חוויית חתירה נוחה, מקצועית וחסרת פשרות. ה-FUSION מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת וכולל ליש לרתימת הקרסול אל הסאפ, לבטיחות מרבית בזמן החתירה. מדובר בדגם קלאסי המגיע עם תיק נשיאה נוח לכל הציוד הנלווה.

BREEZE: סאפ בעל מבנה המותאם לנשיאת ציוד בזמן החתירה, שמספק תחושת יציבות לצד חוויית חתירה מדהימה. מתאים למתחילים ומנוסים ולחתירה בתנאי ים רגועים ועד לגלים קטנים.

CORAL: הדגם החדש והצבעוני שקשה לפספס בים בשל צבעו הייחודי, מיוצר בשילוב של שתי טכנולוגיות חדשניות וכולל טבעת מיוחדת לתליית רצועת כתף המסייעת לנשיאה נוחה וקלה יותר. הוא כולל ליש ותוספות מפנקות, שיסייעו לכם להגיע לביצועים ספורטיביים מרשימים.

BLADE: סאפ חתירה מקצועי ואיכותי שכולל משטח אסטרודק למניעת החלקה ורצועת רגל לאחיזה טובה יותר. סאפ חזק במיוחד, המאפשר חתירה ללא הפרעה גם בים סוער. אל סאפ ה-BLADE ניתן להוסיף מפרש ייעודי, שיהפוך אותו לגלשן רוח.

VAPOR 10'4: הסאפ המתקדם מיוצר בסטנדרט הגבוה ביותר, עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר זאת כדי להגיע לרמת גימור מושלמת. ניתן להשתמש בו גם כקיאק על ידי הרכבה פשוטה של מושב ייעודי.

בווידאו: הסאפים של אקווה מרינה בפעולה/יח"צ

לא רק סאפים: הקיאקים המתנפחים של אקווה מרינה

הקיאקים המתנפחים של אקווה מרינה נחשבים למתקדמים ביותר בעולם. ניתן לשאת אותם בקלות ממקום למקום, לנפח אותם בצורה פשוטה ולהתחיל ליהנות משייט רגוע ושלו בלב ים. אלו הדגמים המובילים:

Cascade: קיאק/סאפ היברידי בעל נפח רחב ויציב, שמתאים למשפחות שחותרות יחד או לחותרים הרפתקניים שיוצאים לטיולים ארוכים ונושאים איתם ציוד. העיצוב הייחודי של הקיאק מאפשר לחותרים מעבר בין מצבי שייט שונים בקלות ומבטיח חוויית חתירה וגלישה נוחה ויציבה בעמידה או בישיבה.

BETTA: קיאק יחיד חזק ובעל מבנה המיועד לספוג מהלומות תוך כדי השייט. הוא מגיע עם כיסא מתנפח ומשענת גב גבוהה לתמיכה ונוחות מירבית.

STEAM: קיאק מקצועי ואיכותי המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. הוא מתאים לטיולי שייט ארוכים ומגיע עם כל האלמנטים הנדרשים לטיול שטח ברמה הגבוהה ביותר.

RIPPLE: ה-RIPPLE נבנה ועוצב מתוך מחשבה על קלילות וניידות בזמן השימוש, ומשלב בין קלילות מדהימה וקשיחות לשמירה על עמידות לטווח הרחוק. בעזרת מערכת שסתומים ייחודית ניתן לנפח ולשחרר את האוויר בקלות ובמהירות והוא נחשב ליציב במיוחד. ה-RIPPLE מתאים למשפחות או לקבוצות קטנות שרוצות לצאת לטיולי שייט בליווי ציוד.

חתירה בסאפ של אקווה מרינה. יח"צ,
חתירה בסאפ של אקווה מרינה/יח"צ

הסירות המתנפחות של אקווה מרינה

פרט לקיאקים וסאפים, חברת אקווה מרינה שמוצריה מיובאים לארץ ומשווקים על ידי בנדא מגנטיק, מציעה גם סירות מתנפחות, לשימושים שונים - כמו שייט משפחתי, זוגי או מקצועי למשל. בנוסף, חלק מהדגמים מיועדים לשימוש מקצועי יותר, דוגמת דייג, כשכל הדגמים מגיעים עם ציוד נלווה איכותי להשלמת החוויה.

קצת על אקווה מרינה ובנדא מגנטיק

המותג המוביל שנוסד עוד בשנת 1991 והיה מחלוצי הייצור של סאפ מתנפח בלחץ גבוה ועד לימים אלו נחשב למוביל בתחום. החברה מתמחה בייצור סאפים מתנפחים, קיאקים מתנפחים וסירות מתנפחות למגוון רחב של מטרות שמתאימות הן למתחילים והן למקצוענים.

על ייבוא המותג לארץ אחראית חברת בנדא מגנטיק, יבואנית של מותגים מובילים בעולם, בתחומי האלקטרוניקה, גיימינג, אודיו ולייף-סטייל, וביניהם מותג אקווה מרינה אותו משווקת החברה לכל הרשתות המובילות בישראל, ובנוסף נותנת חסות למועדוני הסאפ והגלישה המובילים בארץ, ביניהם הסלינה בכנרת, האקדמיה לגלישה בהרצליה ושאגי סאפ באילת (חוף נביעות).

לפרטים נוספים על הסאפים, הקיאקים והסירות של אקווה מרינה לחצו כאן>>

בשיתוף בנדא מגנטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully