וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון עולם קיבלה את התקן האירופי מגרמניה - והמנייה מזנקת

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 13:16

תיקון עולם קנביט קיבלה את תקן ה- GMP-EU ממשרד הבריאות הגרמני לייצור, ייצוא, מסחר ושיווק מוצרי קנאביס לאירופה. המנייה מגיבה לחדשות בהתאם ונסחרת בשער גבוה בקרוב ל-6.5% ממחיר הפתיחה

תיקון עולם מפעל חדש - פנים המפעל. עמית קיטרגו,
בתוך מפעל תיקון עולם קנביט/עמית קיטרגו

חברת תיקון עולם-קנביט, חברת הקנאביס הרפואי הוותיקה בישראל, דיווחה היום כי מפעל הייצור של החברה בפארק התעשייה בציפורית ומתקן העיבוד בחווה בים המלח קיבלו את תקן ה- EU-GMP הדרוש לייצוא מסחרי של קנאביס רפואי לאירופה. בעקבות ההודעה זינקה מניית החברה ונכון לרגע כתיבת שורות אלה, היא רושמת עלייה של כ-6.5%.

תיקון עולם קנביט היא החברה הישראלית הראשונה הפועלת בכל שרשרת הערך ובכלל זה גם בחוות הגידול בדרום ים המלח ומחזיקה בתקן זה מטעם הרגולטור הגרמני.

מש שככל הנראה הגביר את עניין המשקיעים הוא שהחברה הודיעה כי תייצא מוצרי קנאביס רפואי תוצרת כחול - לבן, לגרמניה, אוסטריה ולשוויץ כבר ברבעון הקרוב. על פי הודעת תיקון עולם קנביט, מהלך זה יאפשר לחברה לחדור לשוק האירופאי ולממש את אסטרטגית הפריסה הגלובלית הכוללת ייצור, ייצוא ושיווק של מוצרי החברה לאירופה ומדינות נוספות.

מבחינת תיקון עולם קנביט מדובר בגמול ראוי אחרי שבשנתיים וחצי האחרונות החברה השקיעה משאבים רבים בהן השקעות מהותיות בציוד מתקדם ובתהליכים לשם העמדת מתקני החווה, הגידול ומתקני המפעל והייצור בדרישות המחמירות של תקן ה-EU-GMP הזהה לתקן הנדרש ממפעל תרופות על ידי האיחוד האירופאי לשם ייצוא מוצרי קנאביס.

עם קבלת האישור ממשרד הבריאות הגרמני, מצטרפת החברה לשורת חברות קנאביס רפואי בינלאומיות בודדות הנושאות את תקן ה- EU-GMP , המאפשר ייצור, ייצוא, מסחר ושיווק מוצרי קנאביס לאירופה
.

מפעל תיקון עולם. תיקון עולם קנביט,
מפעל תיקון עולם קנביט/תיקון עולם קנביט

קבלת האישור תאפשר את מימוש ההסכמים עם חברת הפארמה הגרמנית Fette Pharma, לפיהם תיקון עולם קנביט תייצא את מוצריה לגרמניה, אוסטריה ושוויץ.

תקן ה-EU-GMP הכרחי לייצור, ייצוא ושיווק של תרופות בכל רחבי אירופה והתקן חל גם על מוצרי קנאביס רפואי המוגדרים באיחוד האירופאי כמוצרים פרמצבטיים הניתנים במרשם רופא. כעת התקן החדש יאפשר לחברה להביא למימוש ההסכמי הייצור והשיווק עליהם חתמה לייצור מוצרי קנאביס רפואי ולפיתוח טכנולוגיות הישימות בתחום הקנאביס לשימושים רפואיים שונים.

בתוך כך, תפעל החברה לחתימת הסכמי ייצור גלובליים נוספים, בהם גם ייצור קו-מוצרים מבוססי מחקר קליני בצורות מתן חדשניות בהיקפים מסחריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אבינעם ספיר מנכ"ל תיקון עולם קנביט. ראובן קפוצ'ינסקי,
אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט/ראובן קפוצ'ינסקי

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט: "ייצור וייצוא מוצרי קנאביס רפואי מבוססי מחקר תוצרת כחול לבן לאירופה הוא התגשמות החזון 'מישראל תצא תרופה'. קבלת התקן האירופאי היוקרתי, הוא מהלך אסטרטגי החשוב ביותר עד כה של החברה ובשורה פורצת דרך לתיקון עולם קנביט ולענף הקנאביס הישראלי.

כעת סדרת השמנים מבוססי המחקר מותאמי התוויה, וכן צורות מתן ייחודיות ומתקדמות אותן אנו מפתחים, ישווקו בבתי המרקחת ברחבי אירופה ויתנו מזור לכאבם של מטופלים ברחבי העולם לצד המטופלים בישראל.

זה השלב הראשון והכרחי להפיכתנו לחברת תרופות גלובלית מבוססת מדע ומחקר, אני שמח ונרגש להתחיל בפעילות גלובלית ואף להתחרות בשווקים נוספים עם מוצרנו המתקדמים והייחודיים".

אודות תיקון עולם קנביט

תיקון עולם הוקמה בשנת 2006 ונרכשה ע"י קנביט פארמסוטיקלס ב-2019. החברה היא ספקית קנאביס מובילה בישראל, עוסקת במחקר קליני ומוכרת בעולם כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני.

לחברה 15 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים אשר רבים מהם פורסמו בכתבי העת המדעיים מן השורה הראשונה בעולם. החברה פועלת בכל שרשרת הערך של עולם הקנאביס הרפואי, תוך הקפדה על אקוסיסטם המשלב ערכי קיימות, רצף טיפולי ואחידות באיכות המוצרים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully