וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 שנות עצמאות לברזיל: עסקים וקולינריה נפגשים בנמל ת"א

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 15:16

ברזיל מציינת 200 שנות עצמאות עם שורת אירועים שיתקיימו בתל אביב כדי לחגוג את החדשנות, את הרוח ואת הקשרים החזקים בינה לבין ישראל. האירועים יתקיימו כחלק מיוזמת "קאזה ברזיל" שתארח יוזמות עסקיות, הרצאות, מיצגים תרבותיים ואטרקציות קולינאריות בימים 4-9 לספטמבר

casa brasil. brazilian trade and investment promotion agency - apexbrasi,
"קאזה ברזיל" תארח יוזמות עסקיות, הרצאות, מיצגים וקולינאריה/brazilian trade and investment promotion agency - apexbrasi

מקדמים השקעות עסקיות עם ברזיל

את "קאזה ברזיל" יוזמת סוכנות ApexBrasil שמטרתה לקדם את תדמיתה של ברזיל בעולם ולמשוך אליה השקעות. היוזמה, בשיתוף עם שגרירות ברזיל בישראל, תקיים שורת אירועים שנועדה להציג חברות ברזילאיות המעוניינות להציע מוצרים לשוק הישראלי, במגוון רחב של תחומים ובהם מזון, משקאות וחקלאות, מגורים ובנייה, טכנולוגיה, משחקים דיגיטליים, אופנה ועוד.

בנוסף לחיזוק תדמיתה של ברזיל כיעד תיירותי, תרבותי ואטרקטיבי בשוק הגלובאלי, "קאזה ברזיל" יכלול מפגשים עסקיים בין יבואנים ישראלים ליצואנים ברזילאים, לצד תערוכה בה יציגו מיטב החברות החדשניות ביותר מברזיל שחלקן ישתתפו בפגישות פנים אל פנים עם קונים ישראלים פוטנציאליים על מנת להאיץ סחר ושותפויות.

בשנים האחרונות, הייצוא מברזיל לישראל גדל באופן משמעותי. במחצית הראשונה של 2022 בלבד, היגע היקף הייצוא מברזיל לישראל ל-1.1 מיליארד דולר, סכום שיא ששווה ערך לשנה שלמה. כיום פועלות בברזיל כ-150 חברות ישראליות, רובן בתחומי ההיי-טק.

יוזמת "קאזה ברזיל", 4-9 לספטמבר בתל אביב. apexbrasil,
יוזמת "קאזה ברזיל", 4-9 לספטמבר בתל אביב/apexbrasil

קפאורה, אופנה וקולינריה

הציבור הרחב מוזמן לבקר בחינם ב"קאזה ברזיל" ולהנות מאירועי בישול שיציגו את המטבח הברזילאי, אירוע אופנה, תצוגת קפוארה ובנוסף הופעות מוסיקה בסגנונות ברזילאים ייחודיים במגוון ז'אנרים דוגמת ג'אז ברזילאי, בוסה נובה וסמבה.

אירועי הקולינריה הברזילאים יתקיימו ביום ראשון 4 בספטמבר ב-19:00 (ריזוטו ברזילאי), ביום שני 5 בספטמבר ב-14:00 (סודות המטבח של האמזונס), ביום שלישי 6 בספטמבר ב-19:00 (ממלכת השעועית), ביום רביעי 7 בספטמבר ב-20:00 (פאו די-קז'ו - סערה טרופית בלחמניות גבינה עם ריבת אסאי ומנגו), ביום חמישי 8 בספטמבר ב-19:00 (מאכלים מן הים) וביום שישי 9 בספטמבר ב-10:30 (קינוחים ומשקאות).

ההופעות של האמנים בסגנון ברזילאי יתקיימו ביום ראשון 4 בספטמבר ב-18:45 (הופעה קריאולית), ביום שני 5 בספטמבר ב-18:00 (מופע ג'אז ברזילאי ובוסה נובה), ביום שלישי 6 בספטמבר ב-19:30 (בטוקדה), ביום רביעי 7 בספטמבר ב-20:00 (סמבה) וביום חמישי 8 בספטמבר ב-19:30. ביום שישי 9 בספטמבר ב-11:00 יתקיים מופע קפוארה.

ביום חמישי, 8 בספטמבר, יתקיים בתיאטרון ירושלים קונצרט מיוחד לציון 200 שנה לעצמאותה של ברזיל. המנצחת בקונצרט תהיה ליג'יה אמדיאו, המנצחת הראשית לשעבר של התזמורת הסימפונית הלאומית של ברזיל בהם יתנגנו יצירות של מלחינים ברזילאים ידועים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לקדם את הקשרים העסקיים של ברזיל. apexbrasil,
לקדם את הקשרים העסקיים של ברזיל/apexbrasil

להציג את ברזיל כמודרנית ומפתיעה

שגריר ברזיל בישראל, ז'רסון מנאנדרו: "הידידות בין הברזילאים לישראלים היא ותיקה והתחזקה כבר מראשית ימיה של ישראל, עם השתתפות נחרצת ואוהדת של ברזיל בעת הקמת מדינת ישראל. שני העמים טיפחו מערכת יחסים קרובה בכמה תחומים ובהם מסחר, חינוך, פוליטיקה, תרבות, ביטחון, חקלאות וחדשנות. 'קאזה ברזיל' חוגגת את השותפות הזו במסגרת חגיגות 200 שנה לעצמאות ברזיל".

ראש המחלקה המבצעית במשרד הישראלי של ApexBrasil, פליפי קמפבל: "לברזיל ולישראל יש הזדמנויות רבות להגביר את הסחר ההדדי, כולל במגזרים בעלי ערך מוסף גבוה ביותר. יוזמת 'קאזה ברזיל' מתמקדת בהצגת ברזיל מודרנית ומפתיעה בעולם העסקי, אך גם חותרת ליצירת קשרים רלוונטיים שיניבו תוצאות עבור היצואנים הברזילאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully