וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

25.8.2022 / 8:37

האמת שכמעט אף אחד לא בא והלך השבוע כי כולכם בחופש, ובכל זאת - הצלחנו לגרד כמה מינויים. תבלו

FinSec Innovation Lab, מעבדת החדשנות של מאסטרקארד ו-Enel X, מודיעה על מינויו של דן שריג לתפקיד ה-CTO של המעבדה.

שריג מצטרף למעבדה לאחר כ-15 שנה בתחום התשלומים כמייסד, מנכ"ל וסמנכ"ל טכנולוגיות בחברת יעד שריג, אשר התמחתה בפתרונות סליקה ותשלומים.

יעד שריג הובילה לפריצות דרך בתחום התשלומים, ביניהן הטמעת יכולת סליקה מאובטחת בטלפונים חכמים ופתרונות אבטחת תשלומים מתקדמים (3DSecure) בישראל. כמו כן, ליעד שריג היה תפקיד מרכזי בהעברת אלפי בתי עסק בישראל לטכנולוגיית ה-EMV.

לשריג ניסיון רב לא רק בפן היזמי והניהולי של בניית סטארטאפ, אלא גם בפן הטכנולוגי ובאבטחת המידע בתחום התשלומים. כמו כן, הוא כיהן כחבר בעמותת ניהול פרוטוקול מסופי EMV בישראל וחבר בוועדת כרטיסי חיוב של בנק ישראל. שריג יתרום מניסיונו הרב והמגוון לליווי חברות הפורטפוליו של המעבדה.

דן שריג מציין כי "זהו כבוד גדול להצטרף ל-FinSec Innovation Lab, שמלווה סטארטאפים מבחינת עסקית וטכנולוגית. לפני 15 שנה אני הייתי היזם בתחילת הדרך, ולכן אני מתרגש לקחת חלק בעבודה המשמעותית של המעבדה ולתרום מיכולותיי ומניסיוני לחברות הפורטפוליו ולמעבדה".

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה, מציין כי "שריג הוא ממובילי תחום התשלומים הדיגיטליים בישראל. אני סמוך ובטוח שהוא יתרום רבות מניסיונו כיזם וכמומחה טכנולוגי בתחום להתפתחות המעבדה והסטארטאפים".

דן שריג. יחצ,
דן שריג/יחצ

עו"ד גדי גראוס מונה לדירקטור בחברת cust2mate, מקבוצת A2Z , המפתחת עגלות חכמות לסופרמרקטים. גראוס בן ה-57 הוא שותף בכיר במשרד עורכי הדין, שיבולת ושות', מהמשרדים המובילים בישראל, בקורות חייו מילא שורה של תפקידים בכירים.

גראוס בעל ניסיון של מעל 30 שנה כעורך דין בתחום של עסקאות תאגידיות בינלאומיות, בייצוג לקוחות ישראלים המבצעים עסקים בעולם ולקוחות זרים הפועלים בישראל. בנוסף מספק גראוס ייעוץ ותמיכה בכל סוגי העסקאות הבינלאומיות, במיזוגים ורכישות חוצי גבולות וכן בעסקאות תאגידיות, מסחריות ועסקיות ובענייני מימון, קניין רוחני וטכנולוגיה.

גראוס, חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים ( (MBA מבית הספר לניהול באוניברסיטת נורת'ווסטרן ומאוניברסיטת תל אביב.

רפאל ים, מנכ"ל Cust2Mate: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של גדי לדירקטוריון של .Cust2Mate הרקע שלו כעורך דין מסחרי ותאגידי והניסיון בעסקאות שונות ומגוונות עולה בקנה אחד עם סדרי העדיפויות שלנו, בין היתר, להגדלת שיתופי הפעולה העסקיים. גדי הוא מנהיג מוכח עם מערך מיומנויות מגוונות וניסיון רב ורחב, ואנו מאמינים שהוא יהווה תוספת משמעותית ומכובדת לדירקטוריון של Cust2Mate".

עו"ד גדי גראוס. יחצ,
עו"ד גדי גראוס/יחצ

היי סנטר, מרכז ליזמות עסקית וטכנולוגית בחיפה, מודיע על מינויה של הילה ארנרייך לעמוד בראש המרכז הלאומי לכלכלה כחולה, אשר הושק במהלך חודש יוני בחיפה, ולשמש כמנהלת הראשונה של המרכז הלאומי. במסגרת תפקידה תהיה הילה ארנרייך אחראית על הקמתו המעשית והפעלתו של המרכז הלאומי החדש בחיפה, במטרה לעודד את פיתוחן הישראלי של טכנולוגיות ימיות.

עיריית חיפה, באמצעות החברה הכלכלית לחיפה הודיעה עם הקמתו כי השקיעה במרכז הלאומי 10 מיליון שקל, ועל פי התכנית יגויסו למרכז בשנים הקרובות עשרות מיליוני שקלים נוספים.

הילה ארנרייך מביאה עימה לתפקיד למעלה מ-15 שנות ניסיון בעולמות המדיניות, הטכנולוגיה, ובייחוד בתחומי הכלכלה הכחולה, הסביבה והמרחב הימי, והינה בעלת ניסיון ניהולי ויזמי נרחב. בין מגוון תפקידיה, שימשה הילה ארנרייך כמנכ"לית החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון, VP Business Developmentשל חממה לקידום מיזמים טכנולוגיים, ליוותה חברות סטארט אפ במרחב הימי, ואף ייסדה את הסטארטאפ T.M.W העוסק בפיתוח טכנולוגיה לשיפור תהליכי המחזור בפסולת מוצקה.

המרכז הלאומי, אשר להקמתו היו שותפים בנוסף מנהל התכנון, משרד ראש הממשלה, וביה"ס למדעי הים באוניברסיטת חיפה, מנוהל על ידי חברת היי סנטר, אשר מהווה את זרוע הפיתוח הטכנולוגי-יזמי של עיריית חיפה. המרכז הלאומי יקדם שיתוף פעולה רב-מערכתי בין גופי מחקר ואקדמיה, תשתיות לאומיות, תעשיות אזרחיות, גופי ביטחון, גופי שמירת סביבה ימית ועוד - תוך ניצול ריכוזם ופעילותם של גופים אלו באזור חיפה לשם יצירת מוקד כח בין לאומי ליזמות טכנולוגית במרחב הימי.

הילה ארנרייך. דרור סיתהכל,
הילה ארנרייך/דרור סיתהכל
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully