וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג התכשיטים DANON פותח לראשונה רשת קמעונאית

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 10:21

הסניף הראשון של מותג התכשיטים DANON נפתח לפני כ-3 חודשים בקניון עזריאלי בתל-אביב וכית מודיעה הנהלת החברה על החלטתה להקים רשת קמעונאית תחת שם המותג, כאשר בתכנית העסקית שלה, לפתוח 35 סניפים בפריסה ארצית ב-3 השנים הקרובות, בהשקעה כוללת של כ-22 מיליון שקל

סניף חדש של דנון בקניון g כפר סבא. אדיר פישר,
סניף חדש של דנון בקניון g כפר סבא/אדיר פישר

עם ההחלטה הניהולית של מותג התכשיטים DANON לפעול כרשת קמעונאית, נחשפת התכנית העסקית להקמת 35 סניפים ברחבי הארץ כאשר כל סניף יתפרס על פני שטח של 80-100 מ"ר ובו יוצגו למכירה קולקציות של תכשיטי אופנה לנשים ולגברים.

אחרי הסניף הראשון, שנפתח כאמור בחודש מאי האחרון, יפתח סניף שני לרשת בקניון G כפר סבא בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל והוא ישתרע על שטח של כ-80 מ"ר (ממוקם מול חנות זארה).

לדברי גל דנון מבעלי חברת דנון: "רשת החנויות של דנון תיפתח ע"י בעלי החברה ולא באמצעות זכיינים, כאשר אנו נמצאים כבר במו"מ מתקדם עם 3 קניונים מובילים: בפ"ת, בחיפה ובדרום הארץ. בכוונתנו להגיע עד סוף שנת 2025 ל- 35 סניפים סה"כ ברחבי הארץ".

האחים אילן וגל דנון חברת תכשיטי דנון. שלומי יוסף,
האחים אילן וגל דנון חברת תכשיטי דנון/שלומי יוסף

השירות בחנות יכלול סטיילינג אישי

עוד מסרה דנון: "לאחר שנים שהפעלנו את המותג DANON כאתר תכשיטי אופנה, החלטנו לפתוח כפיילוט חנות פיזית ראשונה, בקניון עזריאלי בתל-אביב, אשר הצליחה להביא פדיונות הרבה מעל המצופה, על כן החלטנו לפתוח רשת קמעונאית".

לדבריה: "הרעיון הוא לפתוח חנויות בקניונים מובילים בלבד, בחנויות קטנות ומעוצבות, בלוקיישנים מרכזיים (גם בעזריאלי וגם G פתחנו בצמוד לזארה), שיציעו מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים נגישים לכל כיס".

מחירים לדוגמא: עגילים החל מ- 69 שקל, טבעות החל מ- 99 שקל, צמידים במחירים החל מ- 109 שקל, שרשראות החל מ- 139 שקל, סיכות ראש החל מ- 59 שקל.

הקולקציות כוללות מגוון רחב של פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד ישראלית, מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור. התכשיטים משקפים סגנונות וטרנדים עכשוויים - חוליות מתכת, פניני מים מתוקים, קריסטלים של סברובסקי ואבני חן והם מתאימים במיוחד ליצירת שילובים ייחודיים.

כמו כן, החנות תציע את קולקציית התכשיטים שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג, שגרירת המותג דנון, בשיתוף עם צוות המעצבים של DANON והשירות בחנות יכלול התאמת סטיילינג וייעוץ אישי ע"י המעצבים של דנון.

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד ב-1975 ע"י איש העסקים יוסי דנון. כיום, מנהלים את החברה ילדיו: גל ואילן דנון. דנון מייצרת את כל מוצריה בעבודת יד ישראלית, במפעל בתל-אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully