וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאת פלאצ'י מונתה לסמנכ"לית מערכות מידע בבית ההשקעות מיטב

23.8.2022 / 13:03

פלאצ'י מגיעה לתפקיד במיטב לאחר שכיהנה בשלוש שנים האחרונות כמנהלת תחום הדיגיטל בבנק דיסקונט, וכן הובילה בבנק את כל מהלך הטרנספורמציה הדיגיטלית בשש השנים האחרונות

ליאת פלאצ'י. אילן בשור,
ליאת פלאצ'י/אילן בשור

בית ההשקעות מיטב הודיע היום, 23.8.22, כי ליאת פלאצ'י מונתה לסמנכ"לית מערכות מידע בחברה. פלאצ'י תיכנס לתפקיד ב-15.9.

לליאת (42, נשואה+3), ניסיון עשיר של כ- 17 שנה בתחום המחשוב, והיא מגיעה לתפקיד במיטב לאחר שכיהנה בשלוש שנים האחרונות כמנהלת תחום הדיגיטל בבנק דיסקונט, וכן הובילה בבנק את כל מהלך הטרנספורמציה הדיגיטלית בשש השנים האחרונות. ליאת תנהל את כל תחום הטכנולוגיות ומערכות המידע בחברה.

ליאת בוגרת (בהצטיינות) תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות במערכות מידע במסלול האקדמי של המכללה למנהל ובוגרת תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב, ציין: "אני מברך את ליאת על מינויה לתפקיד. ליאת מביאה איתה ניסיון מוכח ועשיר בתחום מערכות מידע ודיגיטציה ואני סמוך ובטוח שמקצוענות זו תלווה אותה גם בתפקידה החדש ותסייע לנו להמשיך ולפתח את התחום החשוב הטומן בחובו הזדמנויות רבות".

ליאת פלאצ'י מסרה היום: "אני מודה להנהלת מיטב על האמון בי ושמחה להצטרף לנבחרת ההנהלה של אחד מבתי ההשקעות המובילים והמשפיעים בישראל. יחד נוביל את תחום מערכות המידע והטכנולוגיות במיטב תוך שמירה על יעילות, מקצועיות וחדשנות טכנולוגית המתעדכנת כל העת, בהתאם לשינויים ולאתגרים בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully