וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות ללקוחות: שופרסל ואל על מעמיקות את שיתוף הפעולה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:35

לראשונה: לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על וחברי מועדון שופרסל SUPREME יוכלו לצבור נקודות ברכישות בשופרסל, שופרסל אונליין ו-Be. לקוחות פליי קארד, שרוכשים בשופרסל וכבר נהנים מצבירה כפולה, יקבלו נקודות נוספות בעת הקנייה

מועדון שופרסל SUPREME. יח"צ,
מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME/יח"צ

השת"פ שהחל ב-2019 מקבל שדרוג

שופרסל ואל על עתידות להרחיב את שיתוף הפעולה שהחל ביניהן ב-2019: לראשונה, במסגרת שיתוף פעולה שיושק בקרוב, יוכלו כל לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על אשר חברים במועדון שופרסל SUPREME, ליהנות מצבירת נקודות על כל רכישה ב-200 שקלים בשופרסל, שופרסל אונליין ורשת הפארם Be.

בהקשר הזה, ראוי לציין כי גם מי שאין ברשותו כרטיס פליי קארד יוכל לצבור את הנקודות. במקביל, מחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד ייהנו מצבירה של נקודה על כל 200 שקל בנוסף לצבירה הכפולה הקיימת היום.

כרטיס האשראי פליי קארד של אל על מאפשר למחזיקי הכרטיס ליהנות מיחס צבירה כפול והטוב ביותר בשוק: נקודה על כל רכישה ב-125 שקלים - למחזיקי כרטיס פליי קארד ו-1:95 נקודות למחזיקי כרטיס פליי קארד פרימיום, בגין רכישות בשופרסל ו-Be. כאמור, בקרוב לקוחות פליי קארד יוכלו לצבור נקודה נוספת במקביל, על כל רכישה של 200 שקלים באופן אוטומטי וכן לעקוב אחר הצבירה בחשבון הנוסע המתמיד שלהם.

אל על. Shutterstock, עיבוד תמונה
שופרסל מרחיבים את שיתוף הפעולה עם מועדון הלקוחות "הנוסע המתמיד" של אל על/עיבוד תמונה, Shutterstock

מנכ"ל הנוסע המתמיד: "הטבות חסרות תקדים"

אבי צימרמן, מנכ"ל שופרסל פיננסים: "לאור הצלחת שיתוף הפעולה עם פליי קארד, אנו שמחים להרחיב ולהעמיק את הפעילות שתעניק לחברי שני מועדוני הלקוחות, הצעת ערך משמעותית וראשונה מסוגה בישראל. נמשיך לפעול כל העת, על מנת לתת מענה כולל ללקוחותינו כדי לאפשר להם ליהנות מהטבות רחבות ככל הניתן, במגוון רחב של תחומים".

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-פליי קארד: "הצלחת שיתוף הפעולה בין שתי החברות בשנים האחרונות הניבה ערך מוסף משמעותי למחזיקי פליי קארד הנהנים מהטבות אטרקטיביות במיוחד. החיבור שלנו לרשת הקמעונאות המובילה בישראל יוצר עבור הלקוחות שלנו הטבות חסרות תקדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונן גלפרין מנכ"ל הנוסע המתמיד ופליי קארד. עצמי,
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד/עצמי

איחוד כוחות בין מועדוני לקוחות גדולים

מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה יותר מ-2.5 מיליון חברים בישראל ובעולם, מתוכם כ-330 אלף מחזיקים בכרטיס אשראי פליי קארד המשמש ככרטיס המרכזי בשימוש היומיומי של הלקוחות. כרטיס האשראי פליי קארד מעניק מגוון הטבות ייחודיות, לרבות קצב צבירה מהיר יותר ותנאי מימוש טובים יותר בעולמות התרבות, התיירות והצרכנות.

מועדון הלקוחות של שופרסל מונה יותר משני מיליון משפחות. שופרסל SUPREME מציע מגוון הטבות פרסונליות מתקדמות בהתאמה להרגלי הקנייה של הלקוח, לצד תכנית צבירת מטבעות וירטואליים, אשר אותם ניתן להמיר ולממש בקלות בקבוצת שופרסל וביותר מ-100 רשתות, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox.

אבי צימרמן,  מנכ"ל שופרסל פיננסים. אלעד גוטמן,
אבי צימרמן, מנכ"ל שופרסל פיננסים/אלעד גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully