וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט קורונה? ZOOM מדווחת על עליה מתמדת של 8% בהכנסות

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:27

חשבו שהיא תדעך עם הקורונה, אך למרות החזרה לשיגרה בכלל המסגרות, מדווחת ZOOM על עליה מתמשכת של 8% בהכנסותיה בכל שנה. החברה מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2022 על פיהם, הרווח הנקי עומד על 352 מיליון דולר ומספר המנויים ברבעון זה, על 4 מיליון

ראיון עבודה בווידאו. ShutterStock
נישאה על גלי הקורונה, אבל נשארה בתרבות העסקית גם עם חלוף המגפה/ShutterStock

עליה של 8% בהכנסות משנה לשנה

Zoom Video Communications, היא פלטפורמת תקשורת המבוססת על וידאו לקיום מפגשים מקוונים,

הפלטפורמה ZOOM, עלתה למודעות בקרב כלל הציבור בעיקר בזמן הסגרים של תקופת הקורונה, אז לא הייתה דרך אחרת מלבד השימוש בה לקיים מפגשים עסקיים או שגרת לימודים.

כעת, מפרסמת ZOOM את תוצאותיה בדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2022 ומפתיעה עם נתון שמלמד שעל אף דעיכתה של הקורונה ולמרות החזרה לשיגרה- הן במסגרת העבודה והן במסגרת הלימודים, עדיין, נרשמת עליב של 8% בהכנסותיה משנה לשנה.

ככל הנראה הוטמעה ZOOM בתרבות העסקית שלנו עד כדי כך, שאפילו עם חלוף הסגרים והבידודים, היא הפכה לחלק אינטגרלי מיומן הפגישות בעבודה. עבודה מהבית, חשש מפקקי תנועה, בעיות חניה ועוד, שלא לדבר על הקלות שבה ניתן לכנס ישיבת זום במקום לקבוע פגישה פיזית, פנים אל פנים, הפכה את הפלטפורמה לכלי עבודה מרכזי בארגונים ובקרב גורמים פרטיים.

עיקר התוצאות הפיננסיות של ZOOM לרבעון השני של שנת הכספים 2022:

ההכנסות עומדות על כ-1.1 מיליון דולר

הרווח התפעולי ברבעון זה GAAP הוא של 11.1% והרווח התפעולי non-GAAP הוא של 35.8%

מספר הלקוחות שתורמים יותר מ-$100,000 בהכנסות נמצא בעלייה של 37% משנה לשנה.

ראיון עבודה בווידאו. ShutterStock
ראיונות עבודה, מפגשים עסקיים ולימודים, ממשיכים להתקיים באמצעות הפלטפורמה/ShutterStock

4 מיליון מנויים ברבעון אחד, עלייה של יותר מ-100%

"ברבעון השני, המשכנו לצבור כוח כפלטפורמה המועדפת עבור ארגונים המעוניינים לספק פתרונות גמישים ופרודוקטיביים לשיתוף פעולה ומעורבות לקוחות", אמר מייסד ומנכ"ל זום, אריק ס. יואן. "עסקים נמשכים לפלטפורמת Zoom בגלל החדשנות והארכיטקטורה המודרנית שלנו".

עוד הוסיף יואן כי: "באחרונה השקנו את Zoom Contact Center ומוצרי Zoom IQ for Sales שראו כבר כמה ניצחונות מוקדמים נהדרים בעוד Zoom Phone הגיע למספר שיא של רישיונות שנמכרו ברבעון והגיע לכמעט 4 מיליון מנויים, עלייה של יותר מ-100% משנה לשנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Zoom, אריק יואן. zoom,
מייסד ומנכ"ל Zoom, אריק יואן/zoom

הרווח הנקי הסתכם ב-323 מיליון דולר ברבעון זה

"זהו הרבעון החמישי ברציפות עם הכנסות של למעלה ממיליארד דולר והרווח התפעולי שלנו non-GAAP עלה גבוה משמעותית מהתחזית שלנו, אמרה סמנכ"לית הכספים של זום, קלי שטקלברג, "כתוצאה מכך, אנו מצפים כעת לספק הכנסות בטווח של 4.385 מיליארד דולר עד 4.395 מיליארד דולר. אנו ממשיכים להתמקד במשמעת תפעולית, וממשיכים לצפות לשולי תפעול non-GAAP של כ-33%".

הרווח הנקי לפי GAAP המיוחס לבעלי מניות רגילים ברבעון השני עמד על 45.7 מיליון דולר, או 0.15 דולר למניה, בהשוואה לרווח נקי לפי GAAP המיוחס לבעלי מניות רגילים של 316.9 מיליון דולר, או 1.04 דולר למניה ברבעון השני של שנת הכספים 2022.

הרווח הנקי Non-GAAP ברבעון השני הסתכם ב-323.5 מיליון דולר, לאחר התאמה להוצאות התגמול המבוססות על מניות ומסי שכר נלווים, הפסדים (רווחים) על השקעות אסטרטגיות, נטו הוצאות הקשורות לרכישה, רווחים לא מחולקים המיוחסים לניירות הערך המשתתפים, וכן השפעות מס על התאמות non-GAAP.

הרווח הנקי למניה Non-GAAP עמד על 1.05 דולר. ברבעון השני של שנת הכספים 2022, הרווח הנקי non-GAAP עמד על 415.1 מיליון דולר, או 1.36 דולר למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully