וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: על כובעים, קטיפה והקאמבק של שוקולד פרה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 16:13

הכובעים של GOORIN נוחתים ב"סטורי", טראק מרקט מציעה אופנה איכותית, ד"ר מוניקה אלמן בהשקה כפולה, מותגי דיזל, זדיק&וולטייר ואיסי מיאקי מבשמים את הקיץ, באיב סאן לורן מחזירים את הקטיפה לשפתיים, ערכות חדשות לרונית רפאל, אסטלה חוברת לשטראוס והחזרה של שוקולד פרה

יפה ושווה קולקציה אופנתית בטראק מרקט. יח"צ,
יפה ושווה קולקציה אופנתית בטראק מרקט/יח"צ

אופנה יפה ושווה

אמנם עוד יש זמן עד שנלבש מעילי פליז ומעילי רוח אבל רשת Trek Market הישראלית שממשיכה להתרחב, מביאה בשורה אופנתית מעבר לבשורה הצרכנית ומשיקה סנוניות ראשונות לגברים ולנשים.

אז גם אם אתם לא מתכננים טיול טראק או טיול לקוטב בחורף הקרוב, שווה לבקר וליהנות מקולקציה יפהפייה של בגדים לנשים ולגברים, קולקציית בגדי ספורט, חולצות מכותרות, מעילי רוח סטייליסטים של קוולומביה", נעלי ספורט לגברים ולנשים של מותגים מובילים ביניהם HOKA-המותג שכולם עפים עליו וכובעים שישרתו אתכם בחיי היום יום.

הרשת מציעה מודל שיווק ישיר לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לחובבי טיולים ולא רק, ומבטיחה לחולל מהפכה בעולם חנויות ורשתות ציוד המטיילים, הקמפינג והשטח בישראל. מעבר לאופנה יש ברשת בקבוקים טרמיים, כוסות שתייה מיוחדות, פנסים, ערכות שטח ועוד. החנויות ממוקמות במרכזי קניות מובילים ומעוצבות לפי מודל אחיד, נגיש וידידותי, על מסכי וידאו ענקיים מוקרנים מסלולי טיולים ואקסטרים מהעולם.

המותגים הבינלאומיים מוצעים ב-3 רמות מחיר: מותגי הבית כמו "אייסברידג"' ו"אסנה", המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים בעולם ונמכרים במחירים מהטובים בשוק ביניהם; נייצ'ר הייק, F3, ואג'יסמקס, שנמכרו עד עתה באתרי המסחר המקוון, מותגי-על למטיילים, שעד כה לא חדרו לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. להשיג בסניפי הרשת ב: ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ, צמח, וכפר סבא הירוקה ובאתר הבית.

יפה ושווה קולקציה אופנתית לרשת אראק מרקט. יח"צ,
יפה ושווה קולקציה אופנתית לרשת אראק מרקט/יח"צ

ניחוחות קיץ

הקיץ עדיין בשיאו וזה הזמן להכיר ניחוחות חדשים: מותג הבישום הבינלאומי DIESEL משיק את D BY DIESEL- הבושם הראשון של דיזל שהוא א-מגדרי, בושם פרימיום ממכר, רענן ודינמי. את הקמפיין מובלים אלה סניידר, אומנית ופעילה לזכויות טרנסג'נדרים, השחקן דיקן בלומן, אושיית הטיקטוק ניית'ן הופקינסון והדי-ג'יי והראפר אומיזס. D by Diesel הוא הניחוח הראשון תחת ניהולו של מנהל הקריאייטיב גלן מרטנס המבקש לאחד את הדור של היום ולשתף בערכיו, D קורא לבני האדם להתאחד ולפעול למען עתיד טוב יותר.

הבושם א-מגדרי ומתאים לגברים ולנשים, בושם פרימיום בניחוח ענבר ושרכים המכיל שני מרכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא, ומיוצרים עבור דיזל: חליטת וניל בורבון ממדגסקר, ולב של דיווה לבנדר מפרובנס. D מתפתח על העור, בתחילה מרגישים את האנרגיה של ג'ינג'ר פיקנטי ולבנדר ארומטי, ממשיך עם רעננות כותנה ואקורד של בד דנים ומתפתח לניחוח חושני וחם עם חליטת וניל בורבון, הבושם אינו מכיל מרכיבים שמקורם בבעלי חיים.

הבקבוקים ניתנים למילוי חוזר והפקק דומה לעיטורי הניטים על הג'ינסים של דיזל. דיזל מחויבים לחדש למען עתיד אחראי יותר ולכן האריזה תוכננה עם השפעה סביבתית נמוכה יותר, וגישה אקולוגית יותר, היא עשויה מ-55% קרטון ממוחזר לאחר שימוש הצרכנים, הבקבוק עשוי מ-25% זכוכית שקופה, ממוחזרת לאחר שימוש הצרכנים, הבקבוק עשוי מ-25% זכוכית שקופה, ממוחזרת לאחר שימוש הצרכנים המקסימום שניתן להשיג תוך הבטחת חוזק ובטיחות של המוצר. דיזל מחויבים להפסיק את השימוש בפלסטיק, לכן עטיפת הצלופן הוסרה.להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

דרופ דיסי פרש או דה פרפיום הוא ניחוח חדש מבית איסי מיאקי, לוכד את מסע טיפת הגשם באביב, מרגע הנפיל ועד הנחיתה. הטבע הוא ההשראה העיקרית ביצירותיו של מיאקי היפני, טיפת המים מגלמת את כוח החיים, נותנת יותר ממה שצריך, מחוברת לכל אחד מאוצרות הטבע מהם היא שואבת את האנרגיה שלה, כמו באופנה של מיאקי, השאיפה היא לרצות את עצמך, לגרום לעצמך להרגיש טוב עם הניחוח.

מדובר בניחוח ייחודי, מרוחק מנורמות של בישום קלאסי, הבשמית אן איו חלמה על תו גשם אביבי, הבזק רענן המשלב שקיפות טהורה של טיפת מים עם הממד המינרלי. לילך, ורד הדמשק, עץ ארז, עץ אלגום. הבקבוק בצורת טיפה בתוך טיפה ובגוני הטבע. הבקבוק עשוי מ-5% זכוכית ממוחזרת, והקופסה עשויה מקרטון ממוחזר בר-קיימא. הבושם טבעוני ומכיל גם מרכיבים ממוחזרים ומתחדשים. להשיג ברשתות וחניות הפארם המובילות.

לכבוד החגים שבפתח, הניחוח "דיס איז הר" של המותג זדיק&וולטייר, מושק במהדורה מפוארת באריזה מוזהבת ובקבוק בעיצוב חדשני. לוגו האותיות ZV שודרג עם בליטות קלות, שתי האותיות כאילו רוקדות על הבקבוק האייקוני שקצותיו סדוקים, בלוק הקז'ואלי הבלתי ניתן לחיקוי, תווית הבושם שהייתה לבנה, מתהדרת בצבע זהב. מהדורת הזהב חושפת עטיפה לבנה אבקתית חדשה, זכוכית הבקבוק כבר לא מבריקה אלא מאט למגע, העטיפה החדשה רכה כמו מעיל קשמיר. מהדורת הזהב מחזירה אותנו לטריטוריה המוכרת, פרחוניות עצית מתוקה שהפכה לחתימה של האישה של זדיג, יסמין, פלפל ורוד, וניל, ערמונים, תווי עץ האלגום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניחוחות קיץ דיזל זאדיק&וולטייר, איסי מיאקי. יח"צ,
ניחוחות קיץ דיזל זאדיק&וולטייר, איסי מיאקי/יח"צ

הרשת שכובשת

רשת ד"ר אלמן משיקה סדרה טבעית וחדשנית בעולם הקוסמטיקה הנותנת מענה למושג אנטי פולושן, ומטפלת בזיהום הסביבתי. על העור חיים חיידקים אסידופולוס-טובים ואנאירובים-רעים שאמורים לחיות באיזון, אולם זיהום אוויר, מתח, תרופות, קרינה, מזגנים, שימוש בחומרי ניקוי ועוד, מפרים את האיזון ובקרב הזה 'הרעים' מנצחים.

העיקרון שעומד מאחורי הסדרה הוא, לחזק ולשפר את הסביבה התומכת בחיידקים הידידותיים, וחיזוק המערכת החיסונית שנפגעת מנזקי הסביבה ואורח חיינו. שימוש במוצרי הסדרה ישפר את הפלורה הטבעית, ייטיב עם עור רגיש ואדמומי, ייצור הגנה טובה ל-DNA בתאי העור והטבה במטבוליזם בעור.

בסדרה 4 מוצרים: קרם יום, קרם עיניים, סרום ומסכה המכילים את הRVIVYL - שזכה ב-3 מדליות זהב בתחום הקוסמטיקה. מדובר בתמצית טבעית, המופקת ממקור בוטני, שממריצה את מחזוריות העור, מגנה ומשפרת את מחסום ההגנה של העור. הסדרה מכילהSTYSTEM - -פיתוח טכנולוגי מתקדם, להגנה מפני הזיהום הסביבתי, מרכיב שקיבל ב-2017 פרס על יכולת ספיחת רעלים, הוא מספק גישה חדשה במאבק בזיהום אוויר ובקרינה כחולה, מופק מצמח המרוביום וולגרה, עשיר בפיטוכימיקלים-הפיגמנט הירוק, אנטיאוקסידנט חזק במיוחד.

קרם העיניים מכיל פרודזיה-תמצית מעץ המשי, המשמש כחיקוי להורמון המלטונין-הורמון השינה, משפר נפיחויות וכהויות סביב העיניים. המסכה מכילה שילוב בין פרוביוטיקה שמופקת מהאצה אקטיביום, מינרלים וחימר לבן הידוע בתכונות הריפוי וניקוי הרעלים שלו. המוצרים מכילים חומצה היאלורונית ותערובת שמנים משמן חוחובה, שקדים מתוקים, סקוולאן, חמאת שיאה ועוד.

להשיג בסניפי הרשת או בחנות המקוונת באתר. אלמן משיקה גם סניף חדש בבניין לב העיר באשדוד, עם מגוון טיפולים טכנולוגיים ואסתטיים. זהו סניף רביעי אחרי תל-אביב, ראשל"צ וחיפה. ומציע היצע רחב של טיפולים.

הרשת שכובשת ד''ר מוניקה אלמן משיקה. דני גולן,
הרשת שכובשת ד''ר מוניקה אלמן משיקה/דני גולן

שפתי קטיפה

חטיבת היופי באיב סן לורן מציגים את The Slim Velvet Radical, שפתוני מאט חדשים עם פורמולה חדשנית ומהפכנית. The Slim Velvet Radical. הסדרה החדשה מציבה סטנדרטים חדשים של תחכום בהשראת בית האופנה YSL אהבתו לבד הקטיפה האייקוני- בד אטום, גמיש רך ונוח. הפורמולה של 'דה סלים ולווט רדיקל' רדיקלית כמו בד הקטיפה, הוא נוצר כשנוחות היא בראש סולם העדיפויות, ופותח בעזרת פריצות דרך טכנולוגיות חדשניות ומרכיבים שנבחרו על-ידי מעבדות חטיבת היופי באיב-סן-לורן.

הוא מכיל פילרים חצי-כדוריים, שמנים משיים, ופיגמנטים. העיצוב המרובע של האריזה, מאפשר לצייר צורה מרובעת על קשת השפתיים על-מנת להקל על מילוין. בקולקציה 12 גוני קוטור אדום כתום וחום, בעיצובו של טום פושו, מנהל היופי העולמי באיב סן לורן. להשיג ברשת אפריל.

שפתי קטיפה שפתונים חדשים ל YSL. יח"צ,
שפתי קטיפה שפתונים חדשים ל YSL/יח"צ

מוס לפנים

מעבדות GIGI - מותג ישראלי ובינלאומי, מצרף מוצר חדש לסדרת NEW AGE G4-מסכה לעור הפנים במרקם מוס מרגיע המכיל PCM™ Complex הרשום כפטנט, המשלב פפטידים, סרמידים, מטריקס, גליצרין טבעי וחומצה היאלורונית-רכיבים הפועלים בסינרגיה להשגת אפקט Lifting מתמשך לעור הפנים, ומרווים אותו בלחות מהשימוש הראשון.

המסכה משלבת שתי תועלות עיקריות: הזנת העור במרכיבים חיוניים להשגת גמישות טבעית ואפקט Lifting ויצירת מאגר אנרגיה ולחות המחזק את הפעילות הטבעית התוצאה-מראה עור רענן, ורדרד וצעיר.

הליך חידוש התאים וסיבים חדשים, מעניק נפח ומוצקות לרקמות תומכות, ושומר על שלמות המחסום העורי ורשת המטריקס המקשרת ותומכת במבנה העור, תהליך ההתחדשות הטבעי של הסיבים האלסטיים, ממצק ומעניק נפח נראה לעין בשכבת העור העליונה. המסכה מכילה תמציות רומתרפיות מרגיעות המסייעות בשחרור מתחים. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

מוס לפנים מסכה חדשה למעבדות  gigi. סשה דובינסקי,
מוס לפנים מסכה חדשה למעבדות gigi/סשה דובינסקי

רוחצים ומפחיתים

מותג הקלין ביוטי LAVIDO משיק תרחיץ לטיפול בפצעונים, לעור שמנוני עם פצעונים המהווה מוצר משלים לג'ל הטיפולי לפצעונים לטיפול מקומי נקודתי המצטרף לסדרה הטיפולית Greenaid המסייעת להפחית באופן ניכר התפתחות פצעונים בעור שמן, ניקוי יסודי ומניעת היווצרות פצעונים חדשים. התרחיץ עשיר בחומצה סליצילית אורגנית-מהאמצעים היעילים לטיפול בעור, הפחתת שומניות ועידוד חידוש תאי העור.

התרחיץ מבוסס על תמציות פעילות של שמנים אורגניים איכותיים בעלי סגולות טיפול בעור שמן ותסמיניו: שמן מרווה נגד זיהומים, מטהר ואנטי דלקתי; שמן נענע-אנטי דלקתי, מטהר ומרענן; שמן קינמון למניעת זיהומים. שפופרת התרחיץ עשויה קנה סוכר הניתן למחזור ב 100%. להשיג בחנויות ובאתר המותג, אתר האונליין של סופר-פארם, רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים.

רוחצים ומפחיתים תרחיץ לפנים של לבידו. רונן מנגן,
רוחצים ומפחיתים תרחיץ לפנים של לבידו/רונן מנגן

קפסולות טיפוליות

ביו אקטיב קר משיקה קפסולות טיפוליות וחדשניות הנספגות במהירות ומעניקות לעור איזון מושלם בזכות נוסחת אנטי-אייג'ינג מתקדמת ומרוכזת המשפרת באופן פעיל את פני העור. הפורמולה מכילה שמנים המעודדים ומסייעים במילוי קמטים, ריכוך ומיצוק העור, התוצאה- BOOST ממצק המגמיש את העור.

מוצרי הסדרה מכילים נוסחאות ייחודיות המשלבות רכיבים מתקדמים הפועלים ביעילות הפחתת סימני הזדקנות העור וקומפלקס ייחודי של רכיבים רבי עוצמה הפועלים בסינרגיה כנגד פגעי הזמן והסביבה ומסייעים בשמירה על מראה עור צעיר וקורן לאורך זמן. להשיג ברשת סופר פארם.

קפסולות לפנים ביו אקטיב קר משיקה קפסולות טיפוח. יח"צ,
קפסולות לפנים ביו אקטיב קר משיקה קפסולות טיפוח/יח"צ

מארזים ונהנים

"מון פלטין פרופשיונל", משיקה מארזי חג עם מוצרים משתי הסדרות האייקוניות של החברה: סדרת קוויאר שחור, וסדרת הילורן. כל ערכה מכילה בנוסף לתכשירי הסדרה, תוספות כמו תיק יוקרתי או פן לטיולים, ותכשירים המתווספים במתנה לכל ערכה.

הסדרות: Color Save-לשיער יבש ופגום; Smoother Hair-לשיער שעבר החלקה; Boosting Hair-לשיער דק, דליל ושביר; Blond Highlight-לשיער בלונדיני. המארז מכיל שמפו מסכה, סרום, ובונוס-ספריי שקוף להגנה מהשמש המארז מגיע בתיק חוף ממותג. מארז אחר כולל ערכת טיפוח לשיער מוחלק-סדרת בלאק קוויאר לשיער שעבר החלקה.

במארז שמפו, מסיכה וסרום, מייבש שיער WINDY סטיק להגנה לפנים ולגוף SPF50. להשיג במספרות ואצל מעצבי השיער המורשים לעבוד עם המותג ומודרכים מקצועית בעניין שימוש במוצרים.

מארזים ונהנים מארזי חג של מון פלאטין. יח"צ,
מארזים ונהנים מארזי חג של מון פלאטין/יח"צ

כוח לעור

מותג הטיפוח הבינלאומי LGENEVE L. RAPHAEL של רונית רפאל, משיק את PowerCure Skin -4 ערכות טיפול וטיפוח המשלבות מכשיר מתקדם בטכנולוגיית RF לשימוש ביתי עם מוצרי הטיפוח של המותג וכהשלמה לטיפולים במכון של רפאל.

הערכות: אנטי פיגמנטציה וטיפול בכהויות סביב העיניים בשילוב מוצרי סדרת proactive ; אנטי איג'ינג להחדרת לחות ובניית קולגן בשילוב מוצרי סדרת proactive וסדרת ultimate ; מראה עור מוצק וחיוני, מעודד ייצור קולגן ואלסטין בשילוב מוצרי סדרת ultimate וסדרת perfection ; עור שמן ונוטה לאקנה בשילוב מוצרי סדרת mineral.

ה-PowerCure Skin פותח בשוויץ על-ידי צוות המחקר והפיתוח של המותג. POwerCure Skin משלב 3 טכנולוגיות שמסייעות במיצוק העור ומשפרות את מראהו באופן ניכר תוך זמן קצר. טכנולוגיית ה-PowerCure Skin תומכת בהחדרת מוצרי הטיפוח לתוך העור מה שמגביר את האפקטיביות שלהם.

הטיפול לא עושה פלאים אך משפר מראה קמטוטים וקמטים, ממצק את העור ומטשטש כתמים, צלקות, אקנה ופגמים אחרים. המכשיר נוח לנשיאה לכל מקום, ניתן לשימוש במגוון טיפולים, חלק מומלץ לבצע מספר פעמים בשבוע חלק בכל יום ומבטיחים כי הוא ישפר את נראות העור. להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ וברשת סטודיו סי החדשה.

כוח לפנים. עידו לביא,
כוח לפנים/עידו לביא

בחזית הנוחות

רשת הלאנז'רי בוניטה דה מאס, ממשיכה לפתח את קו מוצרי האיכות בהם היא מתמחה ומשיקה חזיות איכותיות ביניהן: סדרת חזיות ספייסר Judy וסדרת Celine שפותחו והותאמו במיוחד לקיץ הישראלי, ובנוסף סדרת Georgia היוקרתית שעשויה מבד ג'אקרד ריבס בשילוב תחרה, סדרת Lenny האלגנטית, וסדרת חזיות סטרפלס מקצועיות המעצבות ותומכות היטב את החזה.

בסדרות הלאנז'רי Georgia, Celine ו- Lennyשל בוניטה דה מאס 3 גזרות שונות - ריפוד קל, פוש-אפ, וללא ריפוד כך שכל אחת תוכל להתאים את החזייה המתאימה לה. סדרת חזיות ספייסר Judy אוספות ומעצבות את החזה, הסדרה מגיעה בגזרת ריפוד קל ויש לה סיומת פס לורקס, החזייה עשויה מבד נושם, היא נוחה, נעימה ורכה ומתאימה מתחת לכל חולצה. את חזיות הסטרפלס מקצועיות של בוניטה דה מאס שהפכו לפריט הכי נמכר הקיץ, ניתן להשיג עם ריפוד קל או ללא ריפוד.

להשלמת הלוק מציע המותג תחתוני חוטיני, בוקסר מיני סליפ ועוד. להשיג ב-35 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

בחזית הנוחות חזיות חדשות לבוניטה דה מאס. שי פרנקו,
בחזית הנוחות חזיות חדשות לבוניטה דה מאס/שי פרנקו

שימו שמן

שמן הזית "בלדי" החל את דרכו דרך "סבא חביב"-מתכון סודי שעובר מדור לדור מעל 100 שנה, ומיוצר על אדמת הגליל בישראל.

שמן הזית "בלדי" של "סבא חביב" הינו שמן איכותי וטהור, שייחודו מתבטא בכבישה קרה בעלת חמיצות מרבית (0.8), הוא 100 אחוז טבעי ללא סינון, מכיל חלקי פרי טבעיים, בעל תו איכות של שמן זית ישראלי והמוצר המוביל בשוק שמני הזית ב-2022. השמן זכה בתחרות "טרה אוליבו" ,2022, תחרות שנתית, אחת מ-3 תחרויות שמני זית המוערכות והחשובות בעולם, בסטנדרטיים בינלאומיים גבוהים, ופתוחה לשמני זית כתית מעולה בלבד.

הטעימות בתחרות מתבצעות על ידי טועמים מוסמכים בינלאומיים וישראלים. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, משיקה שמן זית כתית פרימיום, של המותג היווני OLEUM CRETE שמן איכותי ללא חומרים משמרים בטעם וארומה עדינים, חומציות שאינה עולה על 0.5%. השמן מיוצר בשיטת מיצוי קרה בבית בד מודרני לשמן זית ובהתאמה מלאה לתקני הבריאות והגסטרונומיה הבינלאומיים.

הוא מגיע מעמק מסרה בדרום כרתים. השמן זכה בלמעלה מ-25 פרסים בתחרויות בינלאומיות ב-4 השנים האחרונות, מה שהופך אותו לאחד משמני הזית המוענקים ביותר בעולם. הוא עשוי מ-100% זיתים מסוג קורונייקי וצבעו ירוק זהוב, הוא בעל חריפות מעודנת, מרירות מודגשת ופירותיות שמאזנת את הטעם העוצמתי, מתאים לתיבול, לבישול ואפייה. להשיג בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ, במעדניות המובחרות ובאתר.

"עץ הזית" משיק חדשנות בקטגוריית התרסיסים ומשיק שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים בתרסיס. סדרת התרסיסים פותחה מהכרות והבנת הצרכן הישראלי, המחפש פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות במטבח בישראל.

הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה 3 תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים. השימוש בתרסיסים מעניק למנה תיבול שמן זית עם טעמים עדינים של צ'ילי, לימון ושום התרסיסים מתאימים לתיבול מגוון מנות חמות וקרות כמו: סלטים, פסטות, ירקות בתנור, דגים, תבשילים ומאפים. תרסיסי שמן הזית של 'עץ הזית' מכילים 150 מ"ל ללא תוספת גז,. להשיג בכל רשתות השיווק.

שימו שמן שמני זית לסבא חביב,עץ הזית ו-OLEUM C. יח"צ,
שימו שמן שמני זית לסבא חביב,עץ הזית ו-OLEUM C/יח"צ

תכשיט אישי

מעצבת תכשיטים מיכל בן ישי משיקה קולקציית תכשיטים בעבודת יד, מזהב וכסף בשיבוץ יהלומים ואבנים טובות ואיכותיות, בעבודת יד וברמת גימור גבוהה, עם הטוויסט והטאץ' האישי שלה שהפכו לסימן ההיכר שלה.

התכשיטים משובצים ביהלומים במגוון צבעים, וגם בצורתם הגולמית, באבני חן: אקווה מרין ורובי, ואבנים שלא עברו עיבוד, אבני אוניקס, אבנים עתיקות שהיא מלקטת בשווקים. בקולקציה עגילים באורכים שונים, חלקם עם אלמנטים של חיות, פרחים ורוק-אנד-רול, צמידים, טבעות, שרשראות ותליונים, המשתלבים יחד ויוצרים סיפור חדש, טבעות עם כוכבים כסימון לילדים.

ההשראות: חיות, נחשים דבורים, נמרים, דגים ופרפרים, קעקועים-היא פיתחה שיטה לעיצוב תכשיטי קעקוע בה היא מרוקנת את התכשיט מהחומר וממלאת אותו בצבעי אמייל. בן-ישי מעצבת תכשיטים לפי הזמנה משלב התכנון הראשוני או על בסיס תכשיט קיים שרוצים לשנות. להשיג בחנות ברמת השרון.

תכשיט אישי הקולקציה של מיכל בן יעיש. יח"צ,
תכשיט אישי הקולקציה של מיכל בן ישי/יח"צ

שימו כובע

לאחר עשור פעילות בישראל, רשת STORY נבחרה להיות הראשונה בעולם להשיק את אירוע מותג הכובעים הנחשק GOORIN במסגרתו הלקוחות יוכלו לרכוש כובע של המותג בהתאמה אישית.

הכובעים של GOORIN החזירו את כובעי המצחייה לחזית האופנה והפכו לסמל אולטימטיבי לאינדיבידואליות, סטייל וסטטוס שאימצו בריטני ספירס, וויל סמית', ג'סטין ביבר, ג'רארד באטלר והילרי דאף. בהפנינג הלקוחות יוכלו לבחור כובע ממגוון צבעים ולהתאים לו פאטץ' אותו ירקמו במקום וייצרו לעצמם כובע אישי וייחודי.

את GOORIN ייסד ב-1895 אמן הכובעים קאסל גורין בפיטסבורג שבפנסילבניה שהסתובב בעיר עם עגלת סוסים ומכר כובעים מעשה ידיו. בניו פיתחו את המסורת שייסד אביהם והעבירו את האימפריה לילדיהם, המפעילים ומנהלים את חברת Goorin Bros בסן-פרנסיסקו. להשיג בסטורי כיכר דיזינגוף תל-אביב.

שימו  כובע כובעי ל''סטורי''. עדי גלעד,
שימו כובע כובעי ל''סטורי''/עדי גלעד

שיק גברי

המותג הבינלאומי SCHICK משיק פתרון אולטימטיבי לגברים: סכין גילוח לעיצוב זקנים ושפמים המצטרף למגוון סכיני הגילוח של שיק לגבר. המותג המציע סכיני גילוח לשימוש חד או רב פעמי לסובלים מעור רגיש, כשהסכינים מועשרים בלחות ואלוורה להפחתת הגירוי, והם איכותיים ונוחים לשימוש. הסכין מעוצב בצורה המאפשרת חיתוך מדויק של קו הזקן ושיער הפנים ולהבים איכותיים להגנה על עור הפנים. להשיג ברשת סופר -פארם.

שיק גברי שיק משיק פתרון אולטימטיבי לגברים. יח"צ,
שיק גברי שיק משיק פתרון אולטימטיבי לגברים/יח"צ

הפרה של שטראוס-עלית חוזרת מהריקול ועוד חדשות טעימות

מחלבות שטראוס משיקים גבינות "לאבנה עם תוספות" 9% שומן, עשירות ומפנקות במרקם חלומי, בסדרה לאבנה בתוספת שמן זית ותערובת עשבי תיבול ולאבנה בתוספת שמן זית וצ'ילי חריף באריזת 250 גרם. הלאבנה החדשה מציעה שילובים מעניינים לצד הלאבנה הקלאסית.

משעמם בפה? מחלבות שטראוס משיקות נשנושי גבינת שמנת וחטיף אפוי עם זיתים ( 16% שומן למתעניינים). לגבינה העשירה והמפנקת מצטרפים תוספים מלוחים: בייגלה שטוחים וגריסני זיתים לחוויית "ניגוב" מושלמת. בסדרה נשנושי גבינה עם גבינת שמנת וכעכים שטוחים מלוחים ונשנושי גבינה עם גבינת שמנת וחטיף אפוי עם זיתים. נישנוש מושלם בבית, בעבודה ובדרך.

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממדינות המקור בטעם מנצח ובמחיר מנצח, ממשיכה לחדש ומרחיבה את קו שימורי הדגים והטונה שנבחרו כטעימים, איכותיים ומשתלמים ביותר, ומשיקה סדרת שימורי סלמון אטלנטי במגוון טעמים, אלטרנטיבה לדג הסלמון שמחירו התייקר בשנים האחרונות. בהסדרה החדשה שימורי סלמון במשקל 129 גר, המהווים מקור טבעי לאומגה 3 ב-6 טעמים: סלמון אטלנטי בשמן קנולה, סלמון אטלנטי מעושן בשמן קנולה, סלמון אטלנטי בשמן קנולה ולימון, סלמון אטלנטי בשמן קנולה וצ'ילי, סלמון אטלנטי ברוטב טריאקי, סלמון אטלנטי ברוטב עגבניות.

וגם סדרה חדשה של חטיפים מלוחים עשירים בחלבון על בסיס קמח עדשים במגוון טעמים. בסדרה חטיפים משפחתיים המהווים מקור גבוה לסיבים תזונתיים ולחלבון ומתאימים גם לטבעוניים וצמחוניים. טעמי הסדרה חטיף קראנץ' על בסיס קמח עדשים: צ'דר, פלפל חלפיניו וליים, שמנת חמוצה ובצל. להשיג ברשתות השיווק.

קפה עלית בשיתוף בתי קלייה, רקחו 3 תערובות קפה חדשים, ייעודיים-מקומיים ואיכותיים בטעמים המותאמים לקהל הישראלי, דן אוריאלי ואסף ביטון מקפה נחת בתל אביב, בחרנו בבלנד 100% ערביקה שמאפיין את המקום-חמיצות ופירותיות גבוהה, מתאים לאוהבי אספרסו נקי, אמריקנו או קפוצ'ינו עדין; אסף ריפס מקפה יונקו-קפה מאוזן, חזק ותבליני, מביא את המלאות והמרירות הטובה שיש בקפה, עם הערביקה שמוסיפה רעננות וחמיצות; ניר אליסון מ- CAFEOLLE -קפה עוצמתי, בלנד מיוחד המבוסס על תערובת 100% פולי ערביקה בקלייה ייחודית איטית, קפה חזק שוקולדי המתאים לאהובי אספרסו חזק מאוד ולקפוצ'ינו עוצמתי.

דנונה-מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, שהשיק לפני כשנה את סדרת WOW-יוגורט, משיק לראשונה מהדורה קולינרית משודרגת 'הקינוחים של אסטלה'-סדרת קינוחי יוגורט של הקונדיטורית אסטלה מושקוביץ' בלפרה- בעלת בית הספר הגבוה לאפייה וקונדיטוריה,. בסדרה יוגורט עם שכבת בנופי פאי, ובטעם יוגורט עם שכבת קראק פאי. הם מצטרפים ליוגורטים עם שכבת תות, שכבת פירות יער, שכבת קרמל מלוח, שכבת בננה תמר, שכבת מלבי ושכבת אלפחורס.

קינדר מקבוצת פררו-מותג מהמובילים בעולם השוקולד, נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את "קינדר קארדס" - עוגייה עם שתי שכבות וופל פריך, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו. העוגייה דקה במיוחד ובעלת צורה ייחודית של קלף, ומכאן שמה. בכל מארז של 128 גרם, 5 יחידות ויש גם יחידה בודדת במשקל של 25.6 גרם כאשר בכל יחידה יש שתי עוגיות של קינדר קארדס. חברת פררו שמחפשת דרכים חדשות לספק את צרכי ורצונות הצרכנים, זיהתה את הפוטנציאל בקטגורית העוגיות, והחליטה להשיק את קינדר קארדס אשר הושק לראשונה באירופה ב-2018. העוגיה קלילה ואוורירית, קריספית מבחוץ ורכה מבפנים, עשויה מחומרי גלם באיכות גבוהה ובמנה מדודה לילדים.

עלית ו"רגע מתוק" מקבוצת שטראוס, משיקה סדרת מוצרים חדשה: מטבעות שוקולד לאפייה המשמשים כחומר גלם איכותי ומקצועי המותאם לאפיה בשל אחוז חמאת קקאו גבוה מה שמסייע בהמסת השוקולד בקלות, הוא אינו נשרף ומבריק במיוחד. בסדרה 3 טעמים: מריר המורכב מ-72% מוצקי קקאו, חלב המורכב מ-35% מוצרי קקאו ולבן המורכב מ-30% מוצרי קקאו חלבי. להשיג ברשתות השיווק.

שוקולד פרה מבית עלית, ממובילי בקטגוריית טבלאות שוקולד בישראל, חוזר למדפים במתכון חדש שפותח עם חברת בארי קליבו-יצרנית מעבדות הקקאו מהגדולות בעולם. ההרכב החדש מאפשר להגדיר את השוקולד Coverture, מאחר והוא מכיל מעל 32% חמאת קקאו ומעל 50% כלל מוצרי הקקאו. השוקולד מותאם לאפייה ולאכילה.

כחלק מההיערכות שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד, השוקולד ייוצר בתקופה הקרובה במפעל בארי קליבו בגרמניה והיציקה במפעל נטרה בצרפת, בהמשך ייוצר במפעל נוף הגליל בישראל. שוקולד פרה הושק לראשונה בישראל על-ידי עלית ב-1934 תחת השם "שמנונית", בשנות ה-50 החל להיקרא "שוקולד פרה" בגלל דמות הפרה על האריזה. השוקולד האהוב מלווה 80 שנה דורות של ישראלים וזכה לסלוגן: "תמיד איתך שוקולד פרה".

פריגת משיקים את פריגת קוביות בתוספת מרכיבי פרי ואלוורה בשני טעמים חדשים: פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג'ל קוקוס ומלון עם קוביות אלוורה, המוצר מצטרף למגוון המשקאות המרעננים של פריגת. הקוביות אינן מכילות חומרים משמרים או צבעי מאכל, ומכילות 10% רכיבי פרי ביניהם נתחי פרי ואלוורה אכילים. שילוב הטעמים החדש עוצמתי ומרענן נאמן למומחיות של פריגת בחדשנות תמידית בתחום המשקאות הקלים במטרה לרגש ולהפתיע את הצרכנים המחפשים טעם, גיוון קולינרי ופונקציונאליות של משקה אכיל.

חדשות טעימות צילומי. יח"צ,
חדשות טעימות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully