וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הקמפיין למותג NIKE תוביל לראשונה דמות וירטואלית

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:04

לרגל החזרה ללימודים, TERMINAL X משיקים קמפיין BACK TO SCHOOL חדשני וראשון מסוגו למותג NIKE בישראל, אותו תוביל נערה וירטואלית בשם NIKA. מדובר בדמות אותה יצר אומן ה-NFT הבינלאומי גל יוסף, המתמחה ביצירות וירטואליות

NIKA, הדמות הוירטואלית שתוביל את הקמפיין למותג NIKE באתר טרמינל איקס. גל יוסף וטרמינל איקס,
NIKA, הדמות הוירטואלית שתוביל את הקמפיין למותג NIKE באתר טרמינל איקס/גל יוסף וטרמינל איקס

אומן ה-NFT הבינלאומי גל יוסף, המתמחה ביצירות וירטואליות יצר בעבר דמויות למותגי על עולמיים, כמו: דיור, לואי ויטון, הרמס ועוד.

NIKA היר דמות וירטואלית חדשה שיצר האומן עבור המותג NIKE. ניקה היא נערה מגניבה, אופנתית, וספורטיבית בת 15, שנמצאת בעולם דמיוני, בו היא יכולה בכל פעם להחליף ללוק טרנדי וצבעוני אחר מתוך הקולקציה של NIKE.

למעשה, NIKA מעבירה מסרים של חדשנות, אופנה וחיבור לעולמות הווירטואליים, שכן שאחד הדברים שהכי מאפיינים את הייחודיות של הקמפיין הוא היכולת של הדמות לתקשר בצורה הכי טובה עם בני נוער המחוברים לעולמות הדיגיטל. טרמינל איקס ונייקי יוצרים בכל פעם קמפיינים המשולבים סטייל וחדשנות ויוצרים שיח עם הקהלים השונים. מדובר באחד הקמפיינים הגדולים והמשמעותיים של אתר TERMINAL X.

NIKA, הדמות הוירטואלית שתוביל את הקמפיין למותג NIKE באתר טרמינל איקס. גל יוסף וטרמינל איקס,
NIKA, הדמות הוירטואלית של המותג NIKE/גל יוסף וטרמינל איקס

מלבד הקמפיין החדשני שהאתר מוביל, ל-NIKA נפתח חשבון אינסטגרם שבו היא תהפוך למשפיענית, ודרכו תעלה תמונות אופנתיות ותייצר סרטונים דרכם היא תתקשר עם העוקבים. כמו כן, בן זיני נבחר להיות הפרזנטור לצד NIKA בעולמות הסושיאל, והשניים יובילו מהלך ראשון מסוגו בישראל בו ייצרו סרטונים ואתגרי טיקטוק משותפים שיעלו לרשתות החברתיות. בהמשך NIKA צפויה לעשות שיתופי פעולה עם סלבס ומשפיענים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully