וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימות אופנתית: רשת סטורי מקדמת אחריות סביבתית פותחת חנות יד שנייה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 12:44

דור ה-z משנה את החוקים, מוביל לכלכלה שיתופית ומצעיד את העולם לעבר אחריות סביבתית. גם בתחום האופנה, קצב הגידול של קטגוריית היד השנייה בעולם הוא 27% בשנה ורק בארה"ב הקטגוריה מוערכת בכ-24 מליון דולר. סטורי פותחת מחלקת כזו ומובילי תחום האופנה לוקחים חלק בהשקה

second story מחלקת יד שניה של רשת סטורי. ענת מרון,
second story מחלקת יד שנייה של רשת סטורי/ענת מרון

רשת סטורי פותחת מחלקת יד שנייה בפופאפ גארז' סייל בקניון TLV MALL, מחלקה זו מצטרפת למחלקה שכבר פועלת בסניף הרשת בכיכר דיזיגוף.

לרגל ההשקה ימכרו בחנות פריטי אופנה והנעלה של אנשים ונשים ממובילי תחום האופנה בארץ ביניהם: אושיית האופנה טל אלבלנסי, עדי רונן בעלת המותג ITMAMZ, שלי גרוס בעלת בלוג המלבישה, שגיב גלעם קריאייטיב דיירקטור וסמנכ"ל שיווק בסטרטאפ דיפ אופטיקס.

אורי רייז מנכ"ל ובעלים של 911 אופנה לה שייכת רשת סטורי: "זה מהלך שהוא חלק אינטגראלי מהמגמה שלנו לחזק את האחריות שלנו כחברת אופנה להיות בחוד החנית של נושאי הקיימות והסביבה, בנוסף למשימה הכוללת של ייצוג אופנה מודעת וערכית".

ולכן, "מכירת בגדים שכבר קיימים בעולם, אחרי טיפול בהם, היא התצורה הכי מזוקקת של קיימות, ואנחנו מזהים צורך חזק בה. עבדנו באופן יסודי ולאורך זמן כדי לבנות מערך שיאפשר פעילות כזו במסגרת הרשת. אנחנו גאים להיות הרשת הראשונה בישראל שמובילה מהלך כזה ומקווים להרחיב אותו עם הזמן".

החשיבות של המהלך היא כמובן לאפשר צריכת אופנה באופן שונה וייחודי, אשר משתלבת בצורה הוליסטית ותחת קורת-גג אחת עם החוויה עליה אנחנו עמלים כבר כמעט ארבע-עשרה שנה.

יד שניה בסטורי גארז סייל. עדי גלעד,
פריטי יד שנייה בסטורי גארז סייל/עדי גלעד

צוות הקניינות שלנו פועל באותה הצורה, אוצר פריטים שהיה רוצה בארון שלו. מחלקת הSECOND- STORY שלנו מציגה לצד פריטי יד-שנייה גם מגוון פריטים שהיו בשימוש בהפקות אופנה או שהתגלה בהם פגם כזה או אחר (שתוקן כמובן). בנוסף, תופר.ת יהיו בזמינות למבקרים.ות אשר ירצו לרכוש פריט ויזדקקו לתיקון / טיפול כזה או אחר.

סטורי היא הרשת הראשונה בישראל שפתחה לפני כשנה מחלקת יד שנייה שהתקבלה אצל הציבור באהבה גדולה ומשמשת לקוחות רבים מאוד.

בעולם הדבר החל לפני כשנה וחצי, בארה"ב יש שני אתרים גדולים כבר ליד שנייה herdeup ופושמארק, כאלו יש גם באמסטרדם ואפילו H&M רכשו מניות בסטארט אפ בשם sellpy שהוא פלטפורמה מקוונת ליד שנייה.

זהו מהלך לגיטימי של רשת סטורי שעוד עושה ופועלת בכל חזית למען מכירה של מותגים ברי קיימא המקיימים ערכים של איכות הסביבה, טבעונות (הם חברת האופנה היחידה בארץ שקיבלה את התו של ויגנפרנדלי שמסומן באתר ובחנויות על המוצרים הטבעוניים. הם בוחנים כל פריט ופריט ומחליטים למי לתת) וסחר הוגן.

טווח המחירים לפריטי יד שנייה: 50-400 שקל. ניתן להשיג ברשת סטורי, גארז' סייל בקניון TLV תל אביב, דיזינגוף 94 תל אביב (בקומה התחתונה של החנות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully