וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שנוח לך: רונית רפאל משיקה ערכות טיפול וטיפוח לשימוש ביתי

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 17:17

אחרי השקה מוצלחת במסגרת פסטיבל קאן, עכשיו גם בישראל: מותג הטיפוח הבינלאומי של רונית רפאל L. RAPHAEL GENEVE משיק חידוש בתחום הטיפול הקוסמטי האסתטי הביתי, עם ערכות PowerCure Skin, המותאמות לסוגי העור השונים, כהשלמה לטיפול הקוסמטי - לשגרת הטיפוח בבית

גלית גוטמן השקת מכשיר של רונית רפאל. עידו לביא,
גלית גוטמן השקת מכשיר הטיפוח הביתי של רונית רפאל/עידו לביא

מפסטיבל קאן - לכאן!

מותג הטיפוח הבינלאומי של רונית רפאל L. RAPHAEL GENEVE אשר אחראי על שגרת הטיפוח של מפורסמים כמו שאקירה, ברוס ווילס, מג ראיין, ג'וליייט בינוש, נסיכות ממדינות המפרץ כמו גם לישראליות ולישראלים מובילים בתחום היופי, משיק בימים אלו סוג של מהפכה בתחום היופי.

בשנה האחרונה רכשה רונית רפאל את רשת סטודיו C בישראל. כניסתה לעולמות הכושר, העיצוב והחיטוב, מרחיבה את פעילות המותג שלה ומציעה סינרגיה אולטימטיבית לכל מה שהגוף שלנו צריך וזקוק לו.

כעת, לאחר השקה מוצלחת בקאן, היא משיקה גם בישראל את הערכות החדשניות והמתקדמות לשימוש ביתי - בזמן שנוח לך.

את המהפכה בתחום, מציג המותג ב-4 ערכות טיפול וטיפוח המתאימות לשימוש ביתי להשלמת הטיפול הקוסמטי המקצועי לתוצאות ניכרות לעין כבר מהטיפול הראשון.

4 הערכות המוצעות, PowerCure Skin, מותאמות לכל סוגי העור ועונות על צרכי הטיפול עבור 4 בעיות עור שכיחות. הן משלבות את סדרת מוצרי הטיפוח של המותג לצד מכשיר טכנולוגי יעיל ונוח להחדרה עמוקה של התכשירים המתאימים לסוג הטיפול המבוקש, עמוק לשכבות התחתונות של העור, למיקסום התוצאות.

אמה גוטמן. עידו לביא,
הערכות מתאימות לנשים, לגברים ולבני נוער, אמה גוטמן/עידו לביא

נוחות השימוש הביתי והעצמת התוצאות

רונית רפאל: "במהלך כל שנות פעילותנו בתחומי היופי וה- wellness בארץ ובעולם אנחנו תמיד מסתכלים קדימה לעבר האתגר הבא. לומדים את כל מה שחדשני בתחום ושואפים להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר. צוות המחקר והפיתוח שלנו שוקד כל העת על פיתוחים חדשניים שמשלבים מדע עם טכנולוגיות מתקדמות. השלמת הטיפול בבית מהווה תוספת אפקטיבית לטיפולים בקליניקה ומעצים את התוצאות".

כחברה שמובילה טכנולוגיות מתקדמות רונית רפאל מאמינה שנוחות השימוש חשובה לא פחות מאיכות הטיפול. המכשיר פותח כך שיתאים לכל סוגי העור. הוא קל-משקל וניתן לשאת אותו בקלות לכל מקום, כך שאין צורך לוותר על שגרת טיפוח יומית גם אם נמצאים מחוץ לבית בנסיעה או טיול. את הטיפול באמצעות מכשיר ה- PowerCure Skin ניתן לבצע בכל זמן ובכל מקום.

בשימוש יומי קצר ויעיל ב- PowerCure Skin ניתן להשיג זרימת דם טובה יותר בעור וחדירת מוצרי הקוסמטיקה לשכבות העמוקות של העור תוך כדי: ניקוי עמוק של העור, החדרת חומרים מזינים לעומק העור, מיצוק העור, מראה רענן וקורן, עור פנים חלק וחיוני יותר, עזרה בניית קולגן, הבהרת כתמים, הבהרת כתמים מסביב לעיניים, צמצום נקבוביות, צמצום משמעותי לעור שמן, ויסות עור שמן ואקנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מכשיר + סדרת פרואקטיב ואולטימייט. עידו לביא,
מכשיר + סדרת פרואקטיב ואולטימייט/עידו לביא

טיפול מותאם למגוון הפרעות שכיחות בעור

4 הערכות לטיפול ביתי מותאמות במיוחד לסוגי העור השונים ומשלבות את מוצרים הטיפוח המפורסמים של L.RAPHAEL יחד עם שימוש במכשיר הטיפול הביתי בטכנולוגיה חדישה:

ערכת טיפול ביתית לאנטי פיגמנטציה וטיפול בכהויות סביב העיניים - בשילוב מוצרי סדרת proactive של L.RAPHAEL

ערכת טיפול ביתית לאנטי איג'ינג - להחדרת לחות ובניית קולגן בשילוב מוצרי סדרת proactive וסדרת ultimate של L.RAPHAEL

ערכת טיפול ביתית למראה עור מוצק וחיוני, מעודד ייצור קולגן ואלסטין - בשילוב מוצרי סדרת ultimate וסדרת perfection של L.RAPHAEL

ערכת ביתית לטיפול בעור שמן ונוטה לאקנה - בשילוב מוצרי סדרת mineral של L. RAPHAEL

מכשיר + סדרת מינרל. עידו לביא,
מכשיר + סדרת מינרל/עידו לביא

מאסתי לאודר לרונית רפאל

המכשיר החדש PowerCure Skin שמצטרף לכל אחת מהערכות הנ"ל, פותח בשוויץ על ידי צוות המחקר והפיתוח של המותג בראשותו של פרופסור פאולו ג'אקומוני בעל ניסיון של יותר מ- 40 שנה בתחום טיפוח העור. ג'אקומוני ייסד האגודה האירופית לפוטוביולוגיה והרשת האירופית לחקר הביולוגיה של ההזדקנות ובעבר היה מנהל המחקר של "אסתי לאודר" ומחקרי הביוכימיה שלו הובילו להשקות מוצרים מובילים של המותג.

המכשיר משלב שלוש טכנולוגיות שמסייעות במיצוק העור ומשפרות את מראהו באופן ניכר תוך זמן קצר: טכנולוגיית RF, אור לד וגירוי חשמלי קצר.

טכנולוגיית ה- PowerCure Skin תומכת בהחדרת מוצרי הטיפול לתוך העור באופן יעיל, תוך עלייה דרמטית באפקטיביות שלהם. הטיפולים במכשיר מפחיתים באופן משמעותי קמטוטים וקמטים, ממצקים את העור ומטשטשים כתמים, צלקות, אקנה ופגמים אחרים. התוצאות ארוכות הטווח ונראות לעין בעזרת שימוש במוצרי הטיפוח הנכונים ויכולת החדרת המוצרים לעומק העור שמגבירה ומעצימה את אפקטיביות הטיפול.

זרמי מיקרו EMS עם השנים המוליכות החשמלית של עורנו נחלשת, תהליך שפוגע במוצקות העור ותורם ליצירת קמטים, קמטוטים, שקיות מתחת לעיניים ומראה עור עייף וחסר חיוניות. טכנולוגיית זרמי המיקרו בשילוב מוצרי L.RAPHAEL מגבירה את טונוס השריר באמצעות שיפור המוליכות החשמלית הטבעית וכך תורמת לחידוש רקמת שרירי הפנים ולמראה כללי מוצק וחלק יותר של העור.

טכנולוגיית ה- LED הייחודית מעודדת את זרימת הדם, מאיצה את חילוף החומרים בתאים, מפרקת ומסלקת חומרים מזיקים בעור. הטכנולוגיה בשילוב מוצרי L.RAPHAEL מכינה את העור בצורה אופטימאלית לקליטת חומרים פעילים ומסייעת לחומרי הטיפוח לחדור לעומק העור, להיספג ולבצע את פעולתם בצורה מיטבית בדיוק היכן שנדרש.

סדרת אולטימייט פרפקשיין ומכשיר. עידו לביא,
סדרת אולטימייט פרפקשיין ומכשיר/עידו לביא

LED ב-3 צבעים ל-3 שימושים שונים

בטכנולוגיה ה-LED עושה שימוש באור בשלושה צבעים:

לד אדום - אנטי אייג'ינג - אורכי גל בין 630 ננומטר ל-830 ננומטר. גלים אלה חודרים לעומק העור ומעוררים ייצור קולגן ואלסטין. החימום העדין של העור משפר את זרימת הדם, פעולה אשר הוכחה קלינית כמפחיתה קמטוטים וקמטים.

לד ירוק - כתמי עור והצערת העור - אורכי גל החודרים בין 525 ננומטר ל- 830 ננומטר ומשמשים לטיפול בנימים מורחבים, בעור נפול מסביב לעיניים, בהיפר פיגמנטציה ובכתמי שמש. טיפול באור הירוק בשילוב אור נוסף עוזר להצעיר את מראה העור ולהרגיע עור פגוע.

לד כחול - עור שמן ופצעי בגרות - אורכי גל החודרים לשכבה העליונה של העור בין 430 ננומטר ל-450 ננומטר ומשמשים לטיפול בחיידקים הגורמים לאקנה, לשיפור מראה העור ולמניעת התפרצויות. האור הכחול גם מפחית דלקתיות בעור וגורם לו להיראות אחיד ויפה יותר.

רונית רפאל. דניאל אולפינגר,
רונית רפאל/דניאל אולפינגר

המדע (הבינלאומי) של היופי

המחיר לערכות PowerCure Skin: החל מ-2,900 שקל. ניתן להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ וברשת.

ערכות הטיפוח הביתי החדשות הושקו לראשונה, כאמור, במסגרת פסטיבל קאן בחודש מאי האחרון וזכו להתלהבות רבה ולביקורות מהללות מכלי תקשורת רבים בעולם.

כתבה מההוליווד ריפורטר:

כתבה בפורבס צרפת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully