וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס ולגלוש: שיתוף פעולה בין פליי קארד ליבואנית הרשמית של סמסונג

25.8.2022 / 9:54

שיתוף פעולה ראשון בין פליי קארד לסאני תקשורת: מחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד יצברו פי 5 נקודות על כל רכישה ברשת חנויות סמסונג

סאני תקשורת, היבואנית הרשמית של Samsung מובייל בישראל, יחד עם פליי קארד, כרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, מודיעות היום (ד'), על שיתוף פעולה ראשון מסוגו שייכנס לתוקף ביום ראשון, ה- 28.08. שיתוף הפעולה יקנה למחזיקי הכרטיס צבירה של נקודה אחת על כל רכישה ב-55 שקלים במסלול הבסיסי, ואילו מחזיקי כרטיס פרימיום ייהנו מצבירה של נקודה אחת על כל רכישה ב-45 שקלים, וזאת על כלל מוצרי המובייל הזמינים בכ-30 חנויות הרשת של סמסונג בישראל שמופעלים ע"י סאני תקשורת בפריסה ארצית.

צבירה אטרקטיבית זו המהווה כצבירה הראשונה המוצעת לבעלי הכרטיס בחנויות רשת סלולרית, מתווספת לצבירה הרגילה בכרטיס האשראי העומד על יחס צבירה של 1:250 בכרטיס פליי קארד ו-1:190 בכרטיס פליי קארד פרימיום בעת ביצוע רכישות רגילות בכרטיס.

אלי לביא. פזית אסולין,
אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת/פזית אסולין

בתוך כך, השת"פ יכלול גם צבירה משמעותית על המכשירים החדשים של Samsung ה- Galaxy Z Flip 4 ו-Galaxy Z Fold 4, שיושקו באופן רשמי בישראל ב27.08. סדרת המכשירים החדשה, מאופיינת בהתאמה הגבוהה שלהם לצרכי המשתמש והטרנדים המרכזים בחיינו, ביניהם שדרוג חווית ואיכות הצילום, עמידות גבוהה לנפילות פיזיות ולמים ופונקציונאליות גבוהה. מכשיר Galaxy Z Fold הממותג כמכשיר המושלם ל"מולטי טאסקינג", הודות לטכנולוגיה שלו המאפשרת שימוש בעד 3 יישומים במקביל, עומד על טווח מחירים של 6,499 שקל - 7,699 שקל ומכשיר Galaxy Z Flip 4, הידוע בקומפקטיות הגבוהה שלו הודות ל- "Flex mode" שהוא מציע למשתמשים בו, נע בטווח מחירים של 3,599 שקל - 4,299 שקל.

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד: "בשנים האחרונות כרטיס פליי קארד הפך למועדון הצרכנות החכם והמשתלם ביותר בישראל, שמציע ערך מוסף גבוה ללקוחותיו ויוצר עבורם הזדמנויות מימוש והטבות נחשקות לאורך כל השנה ובמגוון תחומים הן בעולמות הטיסה והן בעולמות הצרכנות. שיתוף פעולה עם רשת מובילה כמו סאני, מעניק ללקוחותינו ערך מוסף משמעותי בקטגוריה מבוקשת, לצבור נקודות במהירות וליהנות מהטבות מימוש אטרקטיביות".

רונן גלפרין. יחצ,
רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד/יחצ

אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת: "אנחנו שמחים על השותפות החדשה עם פליי קארד, שמציעה לקהל הישראלי לרכוש את מוצרי סמסונג האהובים, תוך קבלת הטבות והנחות שונות. סאני תקשורת מובילה בתקופה האחרונה מהלך נרחב, פנים וחוץ ארגוני, לשיפור חווית לקוחות הרשת - פתחנו חנויות חדשות, שיפצנו חנויות קיימות וייעלנו את מתן השירות, כאשר שיתוף הפעולה העסקי הזה, מצטרף גם כן ליישום מטרה זו".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully