וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב מורוזובסקי מונה למנהל רדיו 5LIVE של חברת מימון ישיר

25.8.2022 / 10:52

מורוזובסקי, שמילא שורה של תפקידים ברדיו הארצי והאזורי, יוביל במימון ישיר את רדיו 5LIVE כחלק ממהלך פיתוח רצועות השידור של התחנה

יניב מורוזובסקי. גיא גלעד,
יניב מורוזובסקי/גיא גלעד

מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בישראל, ממנה את יניב מורוזובסקי לתפקיד מנהל תחנת הרדיו 5LIve, שהוקמה על רקע המעבר לעבודה היברידית בחברה, ומופעלת ברובה על ידי העובדים של החברה. תחנת הרדיו של מימון ישיר משדרת במהלך כל השבוע רצועות מוזיקה מגוונות, רצועות פנאי ותכנים הקשורים לתחום הרכב. תחנת הרדיו צברה מאז פתיחתה פופולריות רבה והיא מואזנת לאורך כל שעות היום ובקרב קהלים מגוונים.

יניב מורוזובסקי (39) מילא שורה ארוכה של תפקידים ברדיו הארצי והאזורי. בין השאר בגלי צה"ל ובגלגלצ, בקול ישראל ובתחנות הרדיו האזורי. בארבע השנים האחרונות שימש מורוזובסקי עורך ראשי לאתר 103fm ומנהל מחלקת הפרומו של התחנה. בעברו היה מנהל רשת ג' וחטיבת הבידור של קול ישראל, ועסק שנים רבות בחינוך ובהוראה.

לאורך השנים ליווה מורוזובסקי שורה ארוכה של פרויקטי רדיו באינטרנט כיועץ וכמלווה מקצועי - הן לגופים פרטיים והן לגופים ציבוריים. כחלק מתפקידו זה, היה חלק מצוות ההקמה של רדיו 5LIVE, ומתחילת שנת 2022 גם ערך והגיש רצועה שבועית בתחנה. כמו כן, משמש מורוזובסקי גם כיום מרצה לתחומי הרדיו והקריינות, בין השאר באוניברסיטת אריאל ובמוסדות חינוך נוספים, עורך ופרויקטור של פודקאסטים, וקריין חדשות ופרסומות.

יניב מורוזובסקי: "לאורך שני עשורים אני עוסק בתחום הרדיו האינטרנטי בישראל, ומאמין אמונה עמוקה ביכולתו להיות משמעותי בשוק התקשורת בישראל. אין מאושר ממני להפוך את זה ל־Day Job. אני מתרגש מאוד להצטרף למשפחת מימון ישיר, אעשה כל שביכולתי להפוך את 5Live לסיפור הצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully