וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Commit מתרחבת - מגייסת 80 עובדים ועוברת למשרדים חדשים

28.8.2022 / 11:24

החברה ממשיכה לגייס עשרות עובדים, שיצטרפו אל 600 עובדיה ברחבי העולם. מאז הקמתה Commit הובילה קרוב ל- 1,200 פרויקטים של מחשוב ופיתוח עבור למעלה מ- 1,000 ארגונים בישראל ובעולם, והייתה שותפה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר

Commit, חברת שירותי הטכנולוגיה המובילה בישראל, מתרחבת למשרדים חדשים, וממשיכה לגייס עשרות עובדים, שיצטרפו אל 600 עובדיה ברחבי העולם. Commit היא חברת שירותי טכנולוגיה עולמית עם משרדים בישראל, ניו יורק ואירופה. החברה הוקמה בשנת 2005 ומונה כ- 600 מומחי חדשנות רב תחומים, המשרתים מגוון רחב של חברות החל מסטרטאפים בראשית דרכם ועד חברות מוצר וארגונים גדולים. Commit היא היחידה בישראל שנותנת מענה מקיף לכל הצרכים הטכנולוגיים של לקוחותיה ומלווה אותם לאורך כל הדרך בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, כולל: ענן, תוכנהSaaS IoT, , אפליקציות, הגנת סייבר, דאטה, ביג דאטה, תקשורת נתונים ועוד.

מאז הקמתה Commit הובילה קרוב ל- 1,200 פרויקטים של מחשוב ופיתוח עבור למעלה מ- 1,000 ארגונים בישראל ובעולם, והייתה שותפה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר, שראו אור בשנים האחרונות, עבור התעשיות הביטחוניות וההייטק כמו Maytronics, Sapiens, Unitronics, Watergen אלביט, רפאל, תעשייה אווירית ועוד.

משרדי קומיט. יחצ,
המשרדים החדשים של קומיט/יחצ

המשרדים החדשים ששכרה החברה ממוקמים בקומה ייחודית בבניין I במגדלי בסר סיטי החדשים בפ"ת. שטח הקומה אינו סטנדרטי במגדל, ומתפרש על פני כ-2000 מטר, ובנוסף שטח מרפסות של כ- 900 מטר מעל שטחי המסחר.

"המעבר למשרדים החדשים מעיד על צעד משמעותי בצמיחתה של החברה". אומר אריק פיינגולד, נשיא ויו"ר Commit. "לפני מעבר החברה למשרדים החדשים, ביצענו התאמות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשיית ההייטק. התכנון מאפשר מתן גמישות מרבית ומענה לאופי המגוון של המחלקות השונות בחברה, ובין היתר, יצירת מתחמי עבודה משותפים לצוותי העבודה. יצרנו אפשרויות ל- Collaboration, שישרתו את מגוון הפרויקטים הרחב עבור לקוחות החברה לרבות בתחומי הענן, תוכנה, תקשורת, סייבר, ועולמות ה-IoT - חדרי מנהלים, חדרי ישיבות עם מערכות מולטימדיה מתקדמות, חדרי תקשורת וכיוצא בכך. האופי הייחודי של המטבח, הקפיטריה ורחבת הכניסה למשרדים, מאפשר התכנסויות ומקום מפגש לעובדי החברה ולקוחותיה, שמוזמנים לבוא ולעבוד עימנו יחד במשרדים. הקו שהנחה אותנו בשיתוף עם משרד האדריכלים, גינדי, היה למצוא את השילוב הייחודי שבין יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא והחום והמשפחתיות, שמהווים את ה-DNA שלנו. בסר סיטי הינו מרכז העסקים והמסחר החדש של גוש דן בפתח תקווה. יתרונו הגדול הוא בכך שממוקם על נתיב הרכבת הקלה וסמוך לצירי תחבורה מרכזיים. המיקום האסטרטגי של הפרויקט והעובדה, שתחנת הרכבת הקלה ממוקמת ממש בפתחו של הפרויקט, יאפשר לעובדי החברה התניידות קלה וחיסכון משמעותי בזמן ההגעה הן מתל אביב והן מגוש דן והמרכז בכלל, ומהווה אלטרנטיבה כדאית ואפקטיבית גם לעובדים, אשר נמנעו מיציאה מהמרחב התל אביבי עד כה. מרפסת החברה הייחודית והגדולה, אשר תוכננה עם פינות ישיבה מתאימות וגינון יאפשרו שימוש נרחב לרווחת המשתמשים במהלך העסקים השוטף של החברה, וכן קיום אירועים לעובדי החברה וללקוחותיה, ויכללו פעילויות מגוונות אשר מתוכננות לרווחת העובדים".

החברה מגייסת עובדים למגוון משרות, ביניהן ארכיטקטים בתחומי ה-,Cloud מפתחי Pythonו-Java, Full Stuck ו-DevOps.

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully