וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו משפחה אחת: רשת יוחננוף תכפיל את התרומה לסלי מזון בחגים

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 15:09

פרויקט "כולנו משפחה אחת" שיזמה רשת יוחננוף לטובת תרומה של סלי מזון לקראת חגי תשרי יוצא לדרך בפעם הרביעית. הרשת משיקה קמפיין לעידוד הציבור לתרום ומצהירה כי השנה, כל התרומות יוכפלו על ידה, כלומר על כל 1 שקל של תרומה, היא תכפיל עם 1 שקל נוסף, כתרומה לקהילה

קמפיין "כולנו משפחה אחת" עם איתן יוחננוף ואיציק כהן/יח"צ יוחננוף

קמפיין דיגיטלי והכפלת התרומה

לקראת חגי תשרי 2022 החליטה רשת יוחננוף לצאת במבצע שנועד להגדיל משמעותית את מספר סלי המזון בפרויקט והיא מציעה כי על כל 1 שקל שייתרם, היא תוסיף 1שקל נוסף, ובכך תכפיל את התרומה למען הקהילה.

על מנת לעודד הירתמות לתרומה, הרשת יצאה לראשונה בקמפיין דיגיטלי מיוחד. בקמפיין משתתפים איתן יוחננוף, מנכ"ל ומבעלי רשת יוחננוף, והפרזנטור של הרשת, השחקן איציק כהן.

"כולנו משפחה אחת": קמפיין לתרומת סלי מזון לקראת חגי תשרי

קמפיין "כולנו משפחה אחת" עם איתן יוחננוף ואיציק כהן/יח"צ יוחננוף

כולנו משפחה אחת

זוהי השנה הרביעית שרשת יוחננוף יוצאת למבצע ההתרמה במסגרת פרויקט "משפחה אחת" בשיתוף פעולה עם מכינת "שובו אחים". במסגרת המבצע מחולקים מידי שנה בחגי תשרי ובחג הפסח עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.

איתן יוחננוף, בעלי רשת יוחננוף: "דווקא בשעה זו, כאשר אזרחי ישראל מתמודדים עם יוקר מחיה, היה חשוב לנו להגדיל ולהרחיב את המבצע, כדי שמשפחות מעוטות יכולת יוכלו לחגוג את החג בכבוד. אנחנו רואים את הערבות ההדדית בעם ישראל ואת הצורך לסייע איש לרעהו ואנחנו שמחים להוביל את המבצע הזה כי כולנו משפחה אחת".

רשת יוחננוף, מונה כיום 36 סניפי סופר-שוק פעילים בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף, כאשר לפי הודעת הרשת, היא צפויה להפעיל בשנים הקרובות 50 סניפים לפחות.

לראשונה, התרומות יתקבלו גם באינטרנט ולא רק בסניפי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully