וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים במשקפיים: סופר-פארם רוכשת את אירוקה

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 13:43

סופר-פארם וקבוצת אירוקה הודיעו על חתימת עסקה במסגרתה תרכוש סופר-פארם את פעילות אירוקה. רשת אירוקה מפעילה כ-60 סניפים ומתמחה במכירת משקפי שמש של מותגים בינלאומיים, בעוד סופר-פארם מפעילה מחלקות אופטיקה שמציעות בדיקות ראיה ומוכרות משקפי ראייה ועדשות מגע

סניף סופרפארם. יח"צ,
סניף של רשת סופר-פארם. היום מוכרת בעיקר משקפי ראייה ועדשות מגע. עכשיו הצטרפו לפורטפוליו גם משקפי שמש/יח"צ

סופר-פארם מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה ורוכשת את פעילות רשת משקפי השמש אירוקה. השלמת העסקה כפופה לאישור רשות התחרות.

רשת סופר-פארם מפעילה מחלקות אופטיקה בסניפים שלה תחת המותג "סופר-פארם אופטיק". מחלקות האופטיקה בסופר-פארם מציעות שירותי בדיקות ראייה ע"י אופטומטריסטים בכשליש מחנויות הרשת, שכוללות בין היתר משקפי ראייה, עדשות מגע ותמיסות.

חלק מפעילות מכירות האופטיקה של הרשת מגיע מהמותג הפרטי של החברה - יוניק, UNIC וקולקציית המשקפיים שפיתחה יחד עם נועה קירל. ההתמחות של הרשת מתמקדת בתחום המקצועי של משקפי הראייה, והיא נחשבת לשחקנית קטנה יותר בתחום השמש.

רשת אירוקה משתייכת לקבוצת אירוקה החזקות בבעלות מייקל ויעקב וולף. היא הקטנה מבין רשתות האופטיקה הפועלות כיום בישראל ועל אף גודלה שמרה כל השנים על מובילות בתחום משקפי השמש בישראל. באירוקה מועסקים כ-200 עובדים, שייקלטו יחד עם הפעילות בסופר-פארם, בכפוף להשלמת העסקה.

ניצן לביא מנכ"ל סופרפארם. יח"צ,
ניצן לביא, מנכ"ל רשת סופר-פארם/יח"צ

שוק האופטיקה הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות ובראשן הלפרין, אופטיקנה וקרולינה למקה. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה, וכולל כ-1,300 חנויות מתמחות.

סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, מונה כ-280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת, ומפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה.

לפני כשנה הרחיבה סופר-פארם את פעילותה, והקימה את פורמט הדיילי'ס (DAILY'S) המציעים אוכל טרי ואיכותי בשיטת GRAB & GO, ואת רשת מרפאות BEAUTY CLINIC המתמחה באסתטיקה רפואית, אנטי אייג'ינג וטיפולי עור.

בעסקה ייצגו את רשת סופר-פארם עוה"ד ניב זקלר ועופר ארגוב ממשרד עוה"ד זקלר ארגוב, ואת אירוקה ייצגו עו"ד כפיר ידגר ועו"ד ענבר בוינג'ו ממשרד גורניציקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully