וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו תקליט לא שחוק: ניסינו את הפטיפון בלוטות' החדש

דוד רוזנטל

28.8.2022 / 16:59

לשבת בסלון ולשמוע תקליטים? זה אולי נשמע ארכאי, אבל הפטיפון בלוטות' החדש של PURE ACOUSTICS מבית היבואן סיריוס אלקטרוניקה סקרן אותנו וחזרנו עם רשמים מעניינים

לפני מספר חודשים ביקרתי בחנות גאדג'טים. אני אוהב להסתובב בחנויות גאדג'טים, התחביב שלי הוא לבחון מכונות קפה שעושות מסאז', מכונות מסאז' שעושות קפה וחתולים מפרווה מלאכותית שיורים טילי לאו לתוך משפך שמגדל עצי קוקוס. בין שאר ההמצאות נתקלתי במודל ישן של רדיו והתלהבתי - דברי וינטאג' הם החיים. קצת פחות אהבתי את העובדה שיש לו חיבור בלוטות'. הרי מהו ישן בלי להיות באמת ישן? רדיו צריך שתהיה לו אנטנה, עם הפרעות, כשיש "שירים ושערים" (כמה חבל שכבר אין) הטרנזיסטור הצמוד יאותת עם קולות מקוטעים. בלוטות' זו האזנה "נקייה" מדי.

זו אכן מחשבה רומנטית, אבל מאז התבגרתי. מותר למזג ישן עם חדש, בתנאי שהאיכות משביעת רצון, ובמילה "איכות" הכוונה לכל המרכיבים, מסאונד ועד דקורציה. הזדמנות לבחון את הנושא קיבלתי עם בדיקת הפטיפון בלוטות' של מותג הרמקולים והאודיו PURE ACOUSTICS מבית היבואן סיריוס אלקטרוניקה. מדובר בפטיפון עם זוג רמקולים מדפיים בגימור עץ נוסטלגי, המחבר בין העבר והווה לכדי פריט עיצובי בעל מראה רטרו מדליק וסאונד עכשווי.

פטיפון בלוטוס עם רמקולים סטריאו מדפיים מבית Pure Acoustics, 1190 שח, להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה. יחצ,
מראה רטרו, סאונד עכשווי. הפטיפון בלוטות' של Pure Acoustics/יחצ

רמקולים ומערכות אודיו הפכו מזמן לחלק מעיצוב הבית והמשרד, אבל מה לי ולפטיפון, תשאלו? לא יותר מדי, למען האמת. בקושי לספוטיפיי אני מאזין, ובכל זאת - המוצר הזה סקרן אותי, עד כדי כך שאפילו לקחתי תקליט ישן של להקת אבבה (אלא מי?) מבית הוריי כדי לנסות אותו. למי מכם שלא שומע תקליטים (99.7 אחוז מהעם), אפשר לספר שתוכלו להזרים מוזיקה בטכנולוגיית בלוטות' 5.0 מכל טלפון, מחשב או מקור שמע אחר. הפטיפון תומך בשלושה גדלים של תקליטים, 7, 10 ו- 12 אינץ' ובשלוש מהירויות. ניגונם מתבצע באמצעות מחט קרמית סטריאו לאיכות צליל גבוהה ושמירה על התקליטים ללא שריטות.

הפטיפון מגיע יחדיו עם זוג רמקולים סטריאו מדפיים עם תיבות תהודה מעץ W5X2 וכולל יציאת RCA לחיבור ישירות לרסיבר. כאמור, מינימליסט כמוני זה לא מעניין. חיברתי אותו לטלפון והסאונד יצא מושלם. עם זאת, היה קצת מביך כשנכנסה שיחה, עניתי לה וכל החדר במשרד התמלא בקולו של המטלפן. זה היה מאוד קרינג'י.

מה אהבנו

  • הסאונד משובח, בלי דיסטורשן, נקי ונתפס בלי בעיות.
  • מאוד אהבתי את גימור העץ. כאמור, למי שאוהב נוסטלגיה זו חגיגה אמיתית. המכשיר מעוצב ומוקפד לעילא ולעילא.
  • הפטיפון והרמקולים לא תופסים יותר מדי מקום (מידות הפטיפון: 30X10X32, מידות הרמקול: 30X9X12.5), כך שהם יכולים בהחלט לתרום לדקורציה בבית ובמשרד. הסלון שלנו קטן יחסית, ולכן העדפתי "לשתול" אותו במשרד. כל מי שנכנס התלהב.

מה פחות אהבנו?

בחייאת, מי שומע תקליטים היום?

השורה התחתונה

אם משקללים איכות שמע ועיצוב, מדובר במכשיר אולטימטיבי. זה פשוט ה-דבר לחובבי הווינטאג'. מצד שני, צריך להיות כנים: אם אתם לא שומעים תקליטים, אתם מחמיצים חלק נכבד מהייעוד של המכשיר. המחיר הוא 1,190 שקל ולחובבי הז'אנר הוא בהחלט שווה את זה.

PURE ACOUSTICS - להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה

  • עוד באותו נושא:
  • פטיפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully