וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חדשה של עשרות בתי מרקחת תתמחה במוצרי קנאביס

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 11:30

הכירו את Lenny's: רשת בתי מרקחת חדשה. לני'ס, בבעלות קבוצת סונול וחברת גרינמד, תתמקד במכירת מוצרי קנאביס לצד תרופות מרשם ומוצרי פארם וטואלטיקה. הרשת תכלול עשרות סניפים עד 2025; הסניף הראשון ייפתח במודיעין. הערכה: היקף שוק הקנאביס בישראל, יותר ממיליארד שקל

לניס, רשת בתי מרקחת, מבט מבחוץ. יח"צ,
הסניף הראשון של לני'ס במודיעין. 85 סניפים בתוך 3 שנים, בהנחה ששוק הקנאביס ימשיך לצמוח/יח"צ

קבוצת האנרגיה והקמעונאות סונול מודיעה על פתיחת הסניף הראשון של Lenny's - רשת בתי מרקחת חדשה שתציע קנאביס רפואי ומגוון מוצרים משלימים מבוססי קנאביס, לצד תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם. הסניף הראשון ייפתח בימים הקרובים בלב העיר מודיעין. סונול תפתח ב-3 השנים הקרובות עשרות סניפים בפריסה ארצית, בהיקף השקעה כולל של כ-30 מיליון שקל. הסניפים ייפתחו במתחמי התדלוק של החברה ובמקומות מרכזיים בערים.

לצורך הקמת רשתLenny's, חברה סונול לגרינמד - אחת מהחברות הבולטות בישראל בתחום הקנאביס הרפואי, והיא זו שמהווה את הגורם המקצועי שיפעיל את בתי המרקחת וישרת את הלקוחות בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך התחייבות למוצרים איכותיים בלבד. גרינמד מביאה עמה ניסיון וידע רב בכל שרשרת הערך של צריכת הקנאביס החל מגנטיקת הזרעים, הגידול, עיבוד ויישון וכלה בייעוץ עבור מטופלים. הצוות של גרינמד כולל מדענים בעלי ניסיון בתחום החקלאות, ביוטכנולוגיה ופתולוגיית צמחים וקרקע והחברה משקיעה רבות במחקרים פורצי דרך שיביאו ערך למטופלים בארץ ובעולם.

רשתLenny's תפעל בהתאם לכללי הרגולציה בתחום, ותספק שירות מקצועי, מהיר, נגיש וזמין. כחלק מהתנאים לקבלת הרישיון, תציע הרשת בשלב הראשון תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, מגוון רחב של תוספי תזונה, מוצרי דרמו-קוסמטיקה ומוצרים מבוססי שמן המפ מזרעי קנאביס, מוצרים לתינוקות, אביזרי עזר אורתופדיים, מגון רחב של תרופות ותכשירים מהטבע. עוד תציע הרשת מבחר גדול של אקססוריז שימושיים ומעוצבים לשימוש בקנאביס, כולל אמנות שניתן ללבוש בהשראת קנאביס-אמנות-ריפוי.

בהמשך, ובכפוף לאישור משרד הבריאות, יימכרו בבית המרקחת מוצרי קנאביס רפואי.

סניף Lenny's במודיעין ינוהל על ידי רחלי פישר, רוקחת בעלת 20 שנות ניסיון. בתפקידה הקודם שימשה כרוקחת אזורית של קופת חולים מאוחדת, והייתה אמונה על כ-30 בתי מרקחת באזור המרכז.

רשת בתי מרקחת לניס, מבט מבפנים. יח"צ,
בית מרקחת של לני'ס: מבטיחים להביא סנטנדרטים אחרים של שירות לציבור מטופלי הקנאביס/יח"צ

הרפורמה החדשה בתחום הקנאביס הרפואי יצאה לדרך והביאה לגידול משמעותי בכמות המטופלים העומדת כיום על יותר מ-116 אלף, בהשוואה ל-30 אלף לפני שלוש שנים. הצפי הוא כי מספר זה ימשיך לצמוח בהתמדה בעשרות אחוזים על פני השנים הבאות. עוד הביאה הרפורמה לפריחתם של חוות גידול, מפעלי ייצור ובתי מסחר וכן להכנסת מוצרי הקנאביס לבתי המרקחת כתרופת מרשם.

שוק מוצרי הקנאביס בישראל צפוי לחצות השנה את רף המיליארד שקל, ועתיד להציג צמיחה דרמטית על פני השנים הבאות.

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "השותפות של סונול וגרינמד מהווה בשורה של ממש לציבור צורכי הקנאביס הרפואי בישראל ותאפשר להם לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר, תוך שהם נהנים מזמינות מלאה ושירות איכותי של הגורמים המקצועיים ביותר בענף. תחום הקנאביס הרפואי תפס תאוצה בישראל, תוך שהוא נהנה מתמיכה רגולטורית שתאפשר לו להמשיך להתפתח ולהוות גם עבורנו מנוע צמיחה משמעותי. זאת, כחלק מחוויה הוליסטית שמציעה סונול ללקוח, הכוללת גם תדלוק, קמעונאות ושירותים נוספים על הדרך".

קובי מוטנר, גרינמד: "כבר מהשלב הראשון ראינו את טובת המטופל לנגד עינינו, החל מגידול איכותי בסטנדרטים המחמירים ביותר בכל שלבי הגידול, כלה בעיבוד וביישון. עכשיו הגיע הזמן להביא סטנדרטים אלה גם לתחום בתי המרקחת ולייצר מגע אישי עם המטופלים. מגע אשר יסייע לנו כחברה להמשיך להתכוונן לצרכי המטופלים, ולמטופל נהיה כתובת ליעוץ, שירות והכוונה באופן ישיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully