וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקטורי 54 משיקה קונספט חדשני - "FIVE POINT FOUR"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 15:53

קבוצת אירני, הבעלים של רשת האופנה פקטורי 54, משיקה את "FIVE POINT FOUR", קונספט ריטייל חדשני לעולמות אופנת הסטריט. החנות הראשונה נפתחה בשרונה בתל אביב על שטח של כ-1000 מ"ר בהשקעה של כ-16 מיליון שקל. בשנת 2024 ייפתחו חנויות נוספות במיאמי ובניו יורק

five point four של קבוצת אירני. אלרן רוז,
five point four של קבוצת אירני/אלרן רוז

מותג קונספטואלי חדש לקבוצת אירני. פייב פוינט פור, או אם תרצו: 5.4.אבל אם כבר פתחנו במספרים, נגלה ש- 1,000 המטרים הרבועיים שבהם מתפארת החנות, מעוצבים בקפידה על ידי האמן הישראלי-אמריקאי רועי נחום. החלל יהווה מקום מפגש עבור קהילת חובבי הסטריט, מוזיקאים ואמנים ויתקיימו בו הופעות חיות, תערוכות, ושיתופי פעולה עם יוצרים מקומיים ובינלאומיים.

רוני אירני, מייסד ומבעלי קבוצת אירני, אמר היום: "בארבע השנים האחרונות הקמנו צוות מיוחד שחקר את עולמות התרבות, המוזיקה והסטריט, ועבד על גיבוש הקונספט על מנת לייצר רעיון המשלב מוצר, תרבות וקהילה. החנות תציע למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים שנבחרו בקפידה, רובם מותגים שזו הפעם הראשונה שיוצגו בישראל, והם יימכרו בלעדית ב-FIVE POINT FOUR.

בחנות יוצגו קולקציות קפסולה ייחודיות, פריטים במהדורות מוגבלות ודגמים שנחתו הישר ממסלולי התצוגות בשבועות האופנה. טווח המחירים רחב, החל מ-99 שקל, ומשלב בין מותגים נגישים למותגי-העל.

לאורך השנה, ומדי שבוע, יגיעו דרופים חדשים של פריטים מבית מותגי הסטריט הכי מדוברים כיום, כך שקהל הלקוחות ייהנה מחוויית קנייה נמשכת בה בכל שבוע יוצגו יצירות אופנה חדשות. בהמשך תושק אפליקציה ייעודית למותג, אתר אונליין וחיבור קהילתי באמצעות מועדון לקוחות.

five point four של קבוצת אירני. אלרן רוז,
five point four, קונספט הריטייל החדשני של קבוצת אירני/אלרן רוז

השקיעו בפיתוח מותג בלעדי ובינלאומי

בין המותגים שיימכרו בלעדית בחנות: MARKET, BAPE, CASABLANCA, REPRESENT, JACQUEMUS MEN, HERON PRESTON, DROLE DE MONSIEUR, SUICOKE, MSFTSREP, MEDICOM TOY

לצדם יימכרו דגמי קצה אקסקלוסיביים של מותגי-העל: BALENCIAGA, VETEMENTS, OFF WHITE, PALM ANGELS, AMIRI, ALYX

מגמה בולטת בחנות היא התמקדות באופנה יפנית עם מותגים כמו BAPE, SUICOKE או JUNYA WATANABE, זאת לצד הליינים הגבוהים של מותגי הספורט, שחלקם הגדול יימכרו בבלעדיות בישראל בחנות FIVE POINT FOUR - NIKE Neighborhood, adidas fashion influencer, PUMA Cream, Asics tomo, Vault by Vans, Converse Pinnacle.

בנוסף, קבוצת אירני מפתחת יחד עם רועי נחום את מותג האופנה הבינלאומי NAÏYO. את המותג יוביל רועי נחום כקריאטייב דירקטור יחד עם אחיו, עדי נחום, שיוביל את הפן העיצובי וישמש כדיזיין דירקטור.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
fivepointfour naiyo. יח"צ,
פיתחו יחד עם רועי נחום את מותג האופנה הבינלאומי NAÏYO/יח"צ

משחק של ניגודים: מילים על העיצוב

החזון של האמן רועי נחום, אחד השמות המדוברים בסצנת האמנות הניו יורקית, עבור FIVE POINT FOUR היה להעניק חוויה יוצאת דופן המשלבת בהרמוניה בין אמנות, אופנה, טבע וטכנולוגיה וזאת הוא יישם יחד עם צוות העיצוב שלו Mercer project.

שטח החנות מעוצב באופן ייחודי המכבד את הארכיטקטורה ההיסטורית של המבנה בצורה המדמה מערה. פלטת הצבעים שנבחרה היא מונוכרומטית בעיקרה. לתקרה התייחס האמן כאל מאפיין מכונן של החלל המינימליסטי והיא נותרה חשופה בכוונה, כרקע לשורות אינסופיות של גופי תאורה ישרים.

קירות הבטון הברוטליים נותרו חשופים עם מחשבה על המפגש מול רהיטי האבן המגולפים בידי אמן, במטרה לשלב חלק ממקומות הישיבה והפרזנטציה עם הסביבה.

לתוצאה הסופית יש אפקט סוריאליסטי המעניק לחלל אווירה של מיצב אמנותי. בתוך החללים הפנימיים הותקנו גופי תאורה שמטרתם ליצור הכלאה סינרגטית בין החומרים השונים ובין האלמנטים ההייטקיים המהווים קונטרסט מושלם לבטון הגולמי ולאבן.

תשומת לב מיוחדת ניתנה לעיצוב הקווים, ישרים וקשיחים או מחוספסים, כאשר המפגש ביניהם בולט ומעניק רבדים נוספים של עניין ואיחוד החלל. ניתן להבחין שכל יצירה שעוצבה בהתאמה אישית על ידי האמן משתלבת בצורה הרמונית במכלול - שולחנות וכסאות, קשתות בטון ופסל דינוזאור בגוון ירוק ים.

five point four של קבוצת אירני. אלרן רוז,
החזון של המעצב: חוויה המשלבת בהרמוניה אומנות עם אופנה, טבע וטכנולוגיה/אלרן רוז

קולקציות קפסולה בלעדיות

FIVE POINT FOUR מציגה שתי קולקציות קפסולה בלעדיות שנוצרו בשיתוף פעולה עם מותגים בינלאומיים

MARKET X FIVE POINT FOUR - אחרי שיתופי פעולה בין MARKET לבין חברות ענק כמו קונברס ופומה, מגיע שיתוף פעולה ראשון והיסטורי בין מותג הסטריט האמריקאי לבין מותג ישראלי. מדובר בקולקציית קפסולה חד-פעמית שיוצרה במיוחד עבור ההשקה הנוצצת של FIVE POINT FOUR. שיתוף הפעולה מציג זיקוק מדויק של האסתטיקה של המותג, עם גרפיקה ענקית, פונטים א-סימטריים והסמיילי המפורסם ביותר בעולם שמקבל גרסה מחודשת.

סיפור ראשון בקולקציה מציג את החיבור בין מרקט לבין החנות החדשה עם הכיתוב Market Point Four, והסיפור השני מחבר באותיות אנגלית ועברית בין הערים לוס אנג'לס ותל אביב. בין הפריטים ניתן למצוא טי-שירטים וקפוצ'ונים, מכנסי פוטר ומכנסי כדורסל קצרים. בגזרת האקססוריז יש זוג גרביים וכובע מצחייה, כולם בצבעים האייקונים של מרקט - לבן, שחור וצהוב.


RUSSELL ATHLETIC X FIVE POINT FOUR - המעמד המיוחד של המותג ראסל אתלטיק בתרבות הספורט הפך אותו למוקד משיכה עבור שיתופי פעולה. בין החיבורים המעניינים בשנים האחרונות ניתן למצוא את נייברהוד היפנית של שיניסוקה טקיזאווה, KITH הניו-יורקרית של רוני פייג, המותג שינזו פריז והמותג היוקרתי BOSS. כעת מצטרפת לרשימה המכובדת FIVE POINT FOUR עם קולקציית קפסולה שעוצבה במיוחד עבור הפתיחה החגיגית של החנות החדשה.

הקולקציה שואבת השראה מההיסטוריה והמורשת האתלטית של ראסל אתלטיק ובייחוד מעולם הכדורסל. היא כוללת בין היתר גופיית משחק ומכנסיים קצרים תואמים, יחד עם הכיתוב 5 Point 4. המכנסיים והגופייה מגיעים במגוון צבעים, ביניהם הצבעוניות של הסאות' ביץ' שמתקשרת לקבוצת מיאמי היט. פריטים נוספים שיושקו במסגרת הקולקציה הם טי-שירטים, קפוצ'ונים וכובע מצחייה.

fivepointfour market. יח"צ,
fivepointfour market/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully