וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ביסמוט מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת הענן ב- NESS

29.8.2022 / 14:27

מאז 2019, משמש ביסמוט כמנכ"ל ITWAY מקבוצת NESS, מהמובילות בארץ בפתרונות מבוססי ענן, המציעה שירותי הגנת סייבר, האצה של טרפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית

חברת NESS מקבוצת חילן, מודיעה על מינויו של דוד ביסמוט לסמנכ"ל בכיר ב- NESS ולמנהל Ness Cloud, קבוצת הענן בחברה.

דוד ביסמוט (48), מהנדס מערכות מידע (BSC) מהמכון הטכנולוגי בירושלים, החל את דרכו ב- NESS עם הקמתה בשנת 2000, וביצע תפקידים מגוונים ביניהם מנהל פרויקטים, CTO ומנהל תחום מוצרי שליטה ובקרה (שו"ב) וסייבר. מאז 2019, משמש ביסמוט כמנכ"ל ITWAY מקבוצת NESS, מהמובילות בארץ בפתרונות מבוססי ענן, המציעה שירותי הגנת סייבר, האצה של טרפיק אינטרנטי וניטור יישומים עבור עסקים עם פעילות דיגיטלית, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. ביסמוט ימשיך במקביל בתפקידו כמנכ"ל ITWAY, אשר הינה חלק אינטגרלי בקבוצת הענן -Ness Cloud.

דוד ביסמוט. הצלמניה של שרונה,
דוד ביסמוט/הצלמניה של שרונה

ביסמוט עלה מצרפת לישראל לפני כעשרים וחמש שנה, את שירותו הצבאי שירת בצנחנים. בזמנו הפנוי מתנדב באופן קבוע כבר 7 שנים ברציפות בנבחרת הישראלית - ""Tough Mudder, אשר כוללת כ- 70 מנהלים בכירים במשק הישראלי ומגייסת בדרכים מגוונות מיליוני שקלים לילדים חולי סרטן דרך עמותת "גדולים מהחיים".

Ness Cloud היא קבוצת הענן של NESS, המאגדת בתוכה את כל עולמות הענן ומשלבת את המומחיות של שילוב ענן עם פתרונות מותאמים ללקוח. בין התמחויות הקבוצה: יחידת מומחי ענן ו-DevOps, אוטומציה, מרכז NOC ו -SOC, שירותי FinOps ומרכז תמיכה 24/7, הכל במודל שירותים מנוהלים. לקבוצת הענן של NESS מרכז מצוינות ענן (CCoE) לתמיכה רחבה בשירותי Multi Cloud, במטרה לתמוך בכל לקוח במיגרציה לענן, מודרניזציה או חדשנות וכן הגדלת הפורטפוליו של הקבוצה בכל התחומים המשיקים לעולמות הענן הציבורי. הקבוצה נותנת מענה מלא לנימבוס- הענן הממשלתי, שהולך ותופס תאוצה כמו גם לשאר הלקוחות החברה אשר כבר מבצעים הקמה והגירה של עולם טכנולוגיות ומערכות המידע לענן.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS, בירך את ביסמוט וציין: "דוד צמח בתוך NESS מיום הקמתה והוא בעל ניסיון עשיר ומקצועי בפן הניהולי ובפן המקצועי כאחד. מינויו מביא לידי ביטוי את תפישת החברה הדוגלת בקידום פנימי של מנהלים בכירים ומוכשרים ומעיד על ההון האנושי האיכותי שצמח בחברה ב-22 שנות פעילותה. אני סמוך ובטוח שקבוצת הענן בהובלת דוד, תכבוש את מקומה כקבוצה המובילה את עולם הענן בישראל הן במגזר הציבורי, הבריאותי, ההייטק ובשאר המגזרים המתפתחים."

דוד ביסמוט אמר: "אני מודה להנהלת NESS על האמון והבחירה בי להוביל את קבוצת הענן יחד עם חטיבת מומחי ענן מהשורה הראשונה. מטרת העל היא לייצר מבנה הוליסטי ודינמי גם בפן הטכנולוגי וגם בפן העסקי, שיאפשר יעילות וגמישות מול דרישות המקצועיות המשתנות בהתאם לאתגרי השוק. עם כניסת הענן לישראל, אנו מאמינים כי נדרש גוף מקצועי מוביל בתחומו בכל הנוגע לשירותים ופתרונות Multi-Cloud, וזאת על מנת לתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר ללקוחותינו."

  • עוד באותו נושא:
  • מנויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully