וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו הייתי: בנק רוטשילד פותח נציגות לניהול הון בישראל

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 9:03

בנק רוטשילד ושות' פותח נציגות בישראל של חטיבת ניהול ההון של הקבוצה. החטיבה מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-100 מיליארד אירו מסביב לעולם. "ישראל הינה מדינה עם כלכלה תוססת, וקצב צמיחת הון משמעותי ולכן מהווה שוק חשוב עבורנו", אומרים בבנק

גרי ליבנת, מנהל נציגות בנק רוטשילד בישראל. פלורין קאלין,
גרי ליבנת, מנהל הנציגות של בנק רוטשילד בישראל/פלורין קאלין

בנק ההשקעות הרב לאומי רוטשילד ושות' הודיע היום על פתיחת נציגות בישראל של חטיבת ניהול ההון (Wealth Management) של הקבוצה, זאת לאחר שהתקבלו האישורים הרגולטוריים הנדרשים מבנק ישראל.

את הנציגות בישראל, שמשרדיה יהיו בהרצליה פיתוח, יוביל גרי ליבנת. ליבנת, שהצטרף לבנק רוטשילד ביוני השנה, הוא בעל ניסיון מצטבר של יותר מ-20 שנה במגזר הפיננסי בישראל. עד לאחרונה שימש ליבנת כמנכ"ל UBS Wealth Management בישראל ולפני כן כמנהל הסניף הראשי של UBank בירושלים. ליבנת בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים, והוא דובר בכנסי הייטק ומשמש כשופט בתחרויות סטארטאפים.

רוטשילד ושות' הוא גוף פיננסי בבעלות משפחתית, שנמצא בלב השווקים הפיננסיים בעולם מזה יותר מ-200 שנה. מדובר באחת מקבוצות הייעוץ הפיננסי העצמאיות הגדולות בעולם, עם יותר מ-3,800 עובדים ביותר מ-40 מדינות. מומחי הקבוצה מספקים ללקוחותיה ידע בתחום הייעוץ הגלובלי, ניהול הון ונכסים וקרנות השקעה פרטיות.

חטיבת ניהול ההון מספקת שירותים למשפחות, יזמים, קרנות וארגוני צדקה. משפחת רוטשילד היא אחת המשפחות הבודדות שהצליחה לשמר את הונה במשך שבעה דורות, ולכן בבנק מתמחים בהבנת האתגרים של ניהול הון. בקבוצה מאמינים ששימור הון צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

לחטיבת ניהול ההון והנכסים של רוטשילד ושות' יש משרדים באקס-אן-פרובאנס, ברמינגהאם, בורדו, בריסל, דיסלדורף, פרנקפורט, ז'נבה, גרנובל, גרנזי, לידס, לונדון, לוקסמבורג, מדריד, מנצ'סטר, מרסיי, מילאנו, מונקו, ניו יורק, פריז וציריך. החטיבה מנהלת יותר מ-100 מיליארד אירו בנכסים.

שקלים בשטרות. ShutterStock
משפחת רוטשילד הצליחה לשמר את הונה במשך 7 דורות, כך שיש להם כמה עצות טובות לעשירים ומתעשרים בישראל/ShutterStock

שילוב בין מסורת לחדשנות

בבנק מסבירים כי ישראל היא מדינה עם כלכלה תוססת ביותר, שבה קצב מהיר של צמיחת הון ולכן היא מהווה שוק חשוב בעבור קבוצת רוטשילד ושות' בכלל, ועם פוטנציאל אדיר לחטיבת ניהול ההון שלה בפרט. החטיבה תספק ייעוץ השקעות, כמו גם ניהול תיקים ושירותי ייעוץ למשפחות מבוססות וליזמים. בקבוצה מוסיפים כי פתיחת הנציגות של חטיבת ניהול ההון בישראל הינה חלק מראייה אסטרטגית של הקבוצה להשקיע בשווקים בהם הבנק כבר ביסס קשרים ומוניטין.

פרנסואה פרול, מנהל שותף ויו"ר משותף של הוועד המנהל של רוטשילד ושות', מסר כי "עסקי ניהול ההון שלנו המשיכו לצמוח באופן משמעותי בשנים האחרונות. ההשקעה הזו בישראל היא המשך טבעי עבורנו, לאחר שכבר הקמנו כאן ניהול הון גלובלי, ולאור הקשרים המשפחתיים ההיסטוריים החזקים".

לורן גניבאן, מנכ"ל רוטשילד ושות' בשוויץ, הוסיף: "אנו נרגשים לחזק את הנוכחות שלנו בישראל עם גרי ליבנת שיוביל את הנציגות שלנו בארץ. עם הניסיון של גרי, רשת רחבה של לקוחות קיימים, בהם יזמים מקומיים, קהילת הסטארט-אפ ומשפחות בעלות הון, אנו בטוחים שנצליח לבנות בסיס לקוחות חזק עבור חטיבת ניהול ההון של רוטשילד ושות' גם בישראל".

גרי ליבנת, מנהל הנציגות בישראל אמר: "אני שמח להצטרף לרוטשילד ושות' בשעה שהיא מתמקדת בבניית הנוכחות שלה בישראל. אני משוכנע שהשילוב הייחודי בקבוצה של מסורת ארוכת שנים וחדשנות, יהיה אטרקטיבי עבור משפחות ויזמים כאחד והוא יסייע בהמשך הצמיחה של עסקי ניהול ההון המצליחים של רוטשילד ושות' בעולם".
ניהול ההון הגלובלי (GA) של רוטשילד ושות', המספק שירותי מיזוגים ורכישות וייעוץ בנקאי להשקעות לחברות ולסטארטאפים, פועל בישראל מאז 2008 וביסס את עצמו כאחת מחברות הייעוץ הפיננסי המובילות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully