וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן ויסברג, מונה לסמנכ"ל הכספים של בלנדר טכנולוגיות פיננסיות

30.8.2022 / 12:31

ויסברג, בעל קריירה מגוונת של מעל לשני עשורים במערכת הפיננסית, בבנק לאומי ובמקס. ב- 3 השנים האחרונות במסגרת תפקידו בחברת מקס ביחידת הכספים, ניהל את תחום סיכוני האשראי, ניהול ההון והוביל פרויקטים משמעותיים לשיפור הרווחיות וייעול תהליכי עבודה

רן ויסברג. יחצ,
רן ויסברג/יחצ

בלנדר טכנולוגיות פיננסיות (BLND@TASE), הודיעה היום, ג', על מינויו של רו"ח רן ויסברג לסמנכ"ל הכספים של החברה במקום חן משולמי כהן שביקשה לסיים את תפקידה.

ויסברג, בעל קריירה מגוונת של מעל לשני עשורים במערכת הפיננסית, בבנק לאומי ובמקס. ב- 3 השנים האחרונות במסגרת תפקידו בחברת מקס ביחידת הכספים, ניהל את תחום סיכוני האשראי, ניהול ההון והוביל פרויקטים משמעותיים לשיפור הרווחיות וייעול תהליכי עבודה. ויסברג בעל מומחיות בניהול תשתיות חשבונאיות טכנולוגיות מתקדמות אותה רכש במסגרת תפקידו האחרון בבנק לאומי כראש אגף חשבונאות ומערכות מידע. נשוי ואב לשני בנים ובת, בוגר תואר שני במנהל עסקים ובמשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות חשבונאות. בנוסף, בוגר לימודי תעודה באקטואריה.

ד"ר גל אביב, מנכ"ל וממייסדי בלנדר טכנולוגיות פיננסיות מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של רן לצוות ההנהלה המוביל של בלנדר. רן מביא עימו ניסיון משמעותי בדגש על ענף האשראי וניהול הסיכונים, מדובר באחד מרואי החשבון המוערכים בתחום ואין לי ספק שיהווה תרומה משמעותית לצמיחת החברה. אני רוצה בהזדמנות זו, להודות לחן על תקופה משמעותית ומאתגרת, חן הינה אשת מקצוע מצוינת, שמחתי לעבוד לצידה ואני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך. בלנדר נמצאת בימים אלה בתנופה עסקית משמעותית עם שני אירועים מרכזיים על הפרק, הקמת החברה עם בנק הפועלים בתחום ה-BNPL והקמת הבנק הדיגיטלי באירופה אשר צפויים להשפיע רבות על צמיחת החברה ופעילותה בטווח הקרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully