וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלבד מדווחת על מינוי יעקב חן לתפקיד מנכ"ל החברה

30.8.2022 / 12:47

לחן ניסיון ניהולי עשיר של כ-25 שנה בחברות מובילות במשק הישראלי עם היקפי מכירות של מיליארדי דולרים

חברת עלבד, החברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם בייצור מגבונים לחים למותגים פרטיים, והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים למותגים פרטיים, מדווחת היום על מינוי יעקב חן לתפקיד מנכ"ל החברה. חן יחליף את מר דן מסיקה ששימש מנכ"ל עלבד לאורך 7 שנים.

יעקב חן מכהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בתנובה ומביא עמו ניסיון ניהולי בכיר של כ-25 שנה כמנהל חטיבת הכספים בחברות גדולות ומובילות נוספות במשק הישראלי בהן דלתא גליל וסלקום, כולן עם היקפי מכירות של מיליארדי דולרים.

כמשנה למנכ"ל תנובה חן אחראי על כ-250 עובדים ואמון על פעילויות הכספים, הפיתוח העסקי ויחידת החדשנות בחברה. חן הוביל את תנובה למספר רכישות משיאות ערך והיה אחראי על יצירת סינרגיה בין כלל הפעילויות בחברה. במסגרתו זו, הצליח חן להגדיל את תזרימי המזומנים של החברה לשיא, להרחיב את ההשקעות במו"פ ליצירת צמיחה עתידית, לקדם מהלכי דיגיטציה מתקדמים ולנקוט בניהול עסקי דינאמי בדגש על פעילויות הרכש, הנדל"ן והפיתוח העסקי.

יעקב חן הינו בעל תואר שני במנהל עסקים במגמת מימון ומערכות מידע בהצטיינות, ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים בהצטיינות, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן.

יעקב חן. רמי זרנגר,
יעקב חן/רמי זרנגר

מיקי לזר, יו"ר עלבד, מסר: "אני מבקש להודות למנכ"ל היוצא דן מסיקה על שנים של הישגים ושותפות לדרך, על הובלת החברה באחריות ובהצלחה במהלך תקופת הקורונה, גיבוש ויישום אסטרטגיית צמיחה והתאמת המבנה הארגוני לחטיבות עסקיות התומכות בצרכיי הלקוחות ושביעות רצונם. בשמי ובשם כל מנהלי ועובדי על בד נאחל לדן הצלחה בהמשך דרכו המקצועית.

"אני מברך את יעקב חן עם הצטרפותו לעלבד. אנו בטוחים כי לחן הידע והניסיון הדרוש כדי לחזק את מעמדה של עלבד בקרב צמרת היצרניות העולמיות בתחום המגבונים הלחים וההיגיינה האישית. חן מביא עמו הצלחות מוכחות בפיתוח עסקי, רכישות ומיזוגים והובלת תהליכי חדשנות בחברות בהן עבד, ויכולות אלו תואמות את האסטרטגיה העסקית של עלבד ואת יעדי החברה לעתיד. אנו מאחלים ליעקב חן הצלחה רבה בתפקידו".

יעקב חן, מנכ"ל עלבד, מסר: "אני מודה לדירקטוריון על הבחירה בי וגאה על הזכות להוביל את עלבד להמשך הצלחות. עלבד ניצבת בפתחן של הזדמנויות עסקיות משמעותיות ואני סמוך ובטוח כי בכוחות משותפים של עובדי החברה וההנהלה נדע להציב לחברה יעדים גבוהים ולעמוד בהם. אנו נפעל כעת במהירות ובנחישות כדי להגדיר לחברה את אסטרטגיית הצמיחה הנכונה, לשפר את הרווחיות ולהשיא ערך לבעלי המניות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully