וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנגו מחזקת את שדרת הניהול וממנה את קארן בודל לסמנכ"לית שיווק עולמית

30.8.2022 / 14:26

בודל, בעלת 20 שנות ניסיון בשיווק והצמחת מותגים בחברות Google ו- Momentive, תוביל את אסטרטגיית ניהול המוצר החדשה של החברה

קארן בודל. יחצ,
קארן בודל/יחצ

חברת טוטנגו, מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer success, המאפשרת לחברות וארגונים לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם, מותאם אישית ומעורר השראה, מודיעה על מינויה של קארן בודל לתפקיד סמנכ"לית שיווק עולמית. לפני הצטרפותה לטוטנגו, מילאה בודל שורה ארוכה של תפקידי הובלה בכירים בתחומי השיווק, הצמחת מותג וניהול מוצר בחברות ענק טכנולוגיות כמו Momentive, יצרנית SurveyMonkey ו-Google. במסגרת תפקידה, תוביל בודל את כל פונקציות ומהלכי השיווק של אסטרטגיית המוצר החדשה בחברה.

"חווית משתמש היא קריטית להצלחת הלקוח, ואנו מכפילים את ההובלה שלנו בתחום הזה", אמר גיא נירפז, מנכ"ל טוטנגו. "קארן תמנף את פעילות החברה בתחומי מיצוב והעברת המותג לשלב הבא תוך התמקדות ברעיון שמסע הלקוח הוא המוצר. אנו נרגשים לקבל מובילה בכירה שתצעיד את אסטרטגיית המוצר של החברה קדימה."

"אחרי צבירת ניסיון רב בתפקידי שיווק מגוונים, בניית נרטיבי מותג וניהול מוצר בחברות טכנולוגיות בינלאומיות מהמובילות בתעשייה, אני נמלאת מרץ נוכח החזון והטכנולוגיה החדשנית של טוטנגו, הנמצאת בקצב צמיחה מהיר ומצפה בקוצר לפעול להרחבת המוצר והצמחתו לגבהים חדשים", אמרה בודל.

מינויה של בודל מתווסף לשורת מהלכי התרחבות משמעותיים שרשמה טוטנגו בשנה האחרונה. החברה גייסה באחרונה 100 מיליון דולר ממשקיעים, הכפילה את מצבת העובדים וגייסה לקוחות חדשים רבים. טוטנגו מתגאה בשיעור גבוה של נשים ביחס לתעשייה. בין לקוחותיה הרבים של החברה חברות כגון:Google, SAP, Sentinal1, Walkme, Zeplin, Zoom ועוד. החברה מעסיקה כ-170 עובדים בישראל, ארה"ב ואוקראינה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully