וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של כ-2 מיליון שקל: רשת מרכזי האסתטיקה של יפה מקסימוב מתרחבת

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 15:02

יפה מקסימוב, מהנשים הבולטות בתחום האסתטיקה, מומחית ביוטי-טק ובעלת מרכזי אסתטיקה, משיקה גלריה מעוצבת ייעודית לטיפולי VIP שתעביר בעצמה. הגלריה מתפרסת על פני שתי קומות, והושקעו בהקמתה כ-2 מיליון שקל

יפה מקסימוב גלריה. חיים ארז,
הגלריה של יפב מקסימוב לטיפולי V.I.P/חיים ארז

2 קומות, 80 מטפלות ו-400 לקוחות

רשת מרכזי האסתטיקה של יפה מקסימוב התרחבה לפני כשנה עם מרכז ביוטי-טק חדש כחלק מקומפלקס הביוטי של יפה מקסימוב בעיר ראשון לציון. כעת, מרכז הביוטי-טק שוב מתרחב עם גלריה מעוצבת ייעודית לטיפולי V.I.P שיועברו בידי מקסימוב.

המרכז מתפרס על פני שתי קומות, והושקעו בהקמתו כ-2 מיליון שקל, לא כולל המכשור. הקומה הראשונה מתמקדת בטיפולי הזרקות, ע"י רופאות מוסמכות שעברו הכשרות בתחום האסתטיקה, וטיפולי אנטי אייג'ינג במיטב הטכנולוגיות הרפואיות שיבוצעו ע"י קוסמטיקאיות ביוטי-טק מדופלמות שיעניקו טיפולי פנים טכנולוגיים.

הגלריה מונה צוות של כ-80 מטפלות ביוטי-טק ורופאות ומעוצבת ברמה בינלאומית כאשר ההשראה לעיצובה מגיעה מחו"ל, מהערים לונדון ולוס אנג'לס ומתהדרת בטקסטוקות עדינות וגוונים נשיים ורכים כאשר האחראית על עיצוב הפנים: תמר מיכלוביץ.

נבכסהסז. צילום אופיר הראל,
2 מיליון שקל הושקעו בהקמת גלריה לטיפולי V.I.P של יפה מקסימוב/צילום אופיר הראל

פנים, צוואר וכף היד

בין הטיפולים שניתן לקבל בקליניקה: מתיחת פנים ללא ניתוח, פיסול והדגשת תווי פנים, טשטוש קמטי ברקוד, חידוד קו לסת, עיצוב ומילוי שפתיים, פיסול אף, תיקוני א-סימטריה, מתיחת צוואר ללא ניתוח, הצערת גב כף יד.

אלו רק רק חלק מטיפולים שהתווספו למגוון הטיפולים הקיימים, בינהם טיפולים בעור הפנים המשלבים טכנולוגיה עם טיפולים מסורתיים, טיפולי הסרת שיער וטיפול בשיטת YMAX הרשום כסימן מסחרי להסרת שיער באזור הפנים. את הקליניקות של יפה מקסימוב פוקדות כ- 400 נשים מדי יום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יפה מקסימוב. חיים ארז,
יפה מקסימוב/חיים ארז

"חדשנות אסתטית-רפואית היא הגאווה שלי:

יפה מקסימוב, המייסדת והבעלים של מרכזי האסטתיקה: "הסתובבנו בעולם כדי למצוא ללקוחות שלי פתרונות אמיתיים וחדשניים, לאחר תהליך ממושך הכולל השראות מלוס אנג'לס ולונדון אני גאה להשיק מרכז חדש וחווייתי לטיפולי פנים עמוקים וריענון העור. הצוות שלי שמוביל את הקליניקה בחדשנות אסתטית - רפואית הוא הגאווה שלי, אנחנו משקיעות המון בלמידה, התמקצעות וכמובן בטכנולוגיות סופר אפקטיביות למקסימום תוצאה".

שעות פתיחה: א'-ה': 08:00-23:00 | ימי שישי: 08:00-14:00. כתובת: לישנסקי 1, ראשון לציון. טלפון: 03-554669 | www.yafa-maximov.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully