וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שישית קופר: הזמר איתי לוי נבחר להוביל שוב קמפיין ללי קופר

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 15:55

מותג האופנה לי קופר בחר זו העונה השישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב לוי בקמפיין סתיו חורף 22-23 שמצטלם בימים אלו ויקדם קולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי הבית של המותג בשת"פ הדוק עם הזמר. הקמפיין יעלה בהשקעה של 3 מיליון שקל

איתי לוי עונה שישית ל לי קופר. עופר חג'יוב,
איתי לוי עונה שישית למותג האופנה לי קופר/עופר חג'יוב

הקמפיין החדש של לי קופר בכיכובו של איתי לוי יעלה לקראת החגים ולרגל השקת הקולקצייה החדשה בתקציב הנאמד בכ-3 מליון שקל , באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו בנוסף לשלטי חוצות, טלוויזיה, פרסום בדיגיטל, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

גנית אלון סמנכ"ל השיווק של קבוצת בריל מסרה על הקמפיין: "אנו שמחים וגאים להמשיך עם איתי לעונה שישית. איתי הפך מזמן לחלק ממשפחת לי קופר והערכים שלו מתכתבים באופן מושלם עם ערכי המותג - מקצוענות, מובילות, יצירתיות והתפתחות תמידית יחד עם אישיות כובשת והמון אמפטיה ורגש. הוא מהווה קונצנזוס ישראלי מלא סטייל, עם לוק טרנדי נגיש הפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילאים ומגזרים ומהווה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מההוויה המקומית".

איתי לוי עונה שישית ל לי קופר. עופר חג'יוב,
גם בחליפה: איתי לוי הצילומים לקמפיין סתיו חורף של לי קופר/עופר חג'יוב

Lee cooper הינו מותג אופנה בריטי, נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון בישראל של המותג ומפעילה בארץ כ- 72 סניפים שמתוכם 46 סניפי לי קופר בוגרים ועוד כ- 26 סניפי לי קופר קידס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
איתי לוי עונה שישית ל לי קופר. עופר חג'יוב,
פעם שישית ברציפות, הזמר איתי לוי נבחר כפרזטור של לי קופר/עופר חג'יוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully