וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ה-Price Match Guarantee על שילוח מארה"ב, מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 13:42

אלפי ישראלים שולחים בכל חודש חבילות מארה"ב לישראל, במקרים רבים, באמצעות חברות שילוח המאפשרות להם להזמין גם מחנויות ואתרים שלא שולחים אלינו. אותן חברות מבצעות עבור הלקוחות שירות מקיף ובדרך כלל, גם דורשות תשלום נאה עבורו - DealTas מתחייבת לשלם את ההפרשים

dealtas. יח"צ,
dealtas/יח"צ

כסף ישירות לחשבון הבנק

חברות השילוח, אשר מאפשרות שליחות לישראל גם מאתרים בינלאומיים או מחנויות רחוקות שלא שולחות את מוצריהם עד אלינו, מעניקות ללקוחות שירות מלא מרגע הרכישה ועד הגעתו לפתח ביתו של המזמין. השירות שלהם כולל, בין היתר, קבלת המוצרים, אריזתם מחדש, עבודה מול רשויות המכס, גביית מע"מ ולבסוף שילוח עד בית הלקוח בישראל.

ברוב המקרים, התשלום עבור השירות שמעניקות אותן חברות שילוח, הוא לא נמוך ולעיתים הופך את הרכישה לפחות משתלמת.

בין חברות השילוח השונות, ישנם פערי מחיר ומתקיימת תחרות כמעט כמו בכל תחום רווי אחר, ועל כן יוצאת DealTas, חברת השילוח מהוותיקות הפועלות בשוק, במהלך תקדימי ומצהירה כי היא מתחייבת למחיר הנמוך ביותר.

חברת השילוח DealTas מביאה את מדיניות ה-Price Match Guarantee המקובלת מאד בארה"ב, לישראל. מה זה אומר בפועל? שהיא מציעה זיכוי כספי למי שימצא מחיר נמוך יותר, מבין חברות השילוח, זאת לרבות חברות הדואר השונות, חברות צד ג', בלדרות וכיו"ב.

יניב קוטר, מבעלי DealTas: "כמעט בכל רשתות השיווק הגדולות בארה"ב מדיניות ה-Price Match קיימת כדי להבטיח לצרכן שהוא מקבל את המחיר הטוב ביותר למוצר או שירות. בארץ לא ראינו את זה קורה ,וגם תמיד היו תנאים לא הגיוניים או שהיית צריך לרדוף אחרי זיכוי שהיה מגיע, אם בכלל - בקנייה הבאה. אנחנו מאמינים שלצד השירות שלנו, גם במחיר אנחנו הטובים ביותר ומי שיוכיח אחרת - יקבל את ההפרש, בכסף ישירות לחשבון".

dealtas. יח"צ,
dealtas/יח"צ

אז איך זה בעצם עובד?

DealTas מציעה היום שילוח בהנחה כבר מהגרם הראשון, ובאופן מדורג עד 40% (הנחה של 15% עד 5 ק"ג, 20% מעל 5 ק"ג, 40% לשולחים 10 ק"ג ומעלה). המחיר נקבע ברוב המקרים לפי משקל פיזי בלבד ולכן משתלם יותר מחברות המחשבות משקל נפח.

כל לקוח שביצע שילוח עם DealTas וימצא מחיר משתלם יותר, נכון לתאריך השילוח - ההפרש ישולם לו (זיכוי לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה) - לא בצורת שובר זיכוי למימוש בשילוח הבא - אלא בכסף אמיתי ישירות ללקוח!

אותיות קטנות חשובות: מבצע Price Match Guarantee תקף עד 30.09.22 בשילוח אקספרס ביבוא אישי. ההנחה תקפה על מרכיב השילוח בלבד. הוכחת מחיר נמוך יותר - צילום מסך והפניה לעמוד קיים ופתוח לצפייה. השוואה בין עלויות המוצעות לכל אדם ולא לקהילות ייעודיות / הנחות חיצוניות (למשל כפל הנחות לחברי מועדון או כ.א ייעודי). לא כולל חנויות און ליין השולחות ישירות לישראל. בכפוף לתנאים המלאים המופיעים באתר החברה: https://www.dealtas.com/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
dealtas. יח"צ,
dealtas/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully