וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל מרחיבה את פעילות האשראי ומשיקה פיילוט למתן משכנתאות

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 14:38

אחרי הכניסה לתחום המשכנתאות, עם מחזורים של מאות מיליוני שקלים במודל של "משכנתא הפוכה", כעת מתחילה חברת הביטוח הראל לשווק משכנתאות רגילות

זוג צעיר חותם על משכנתא. ShutterStock
אחרי הניסיון המוצלח עםפ הקהל המבוגר במסגרת "משכנתא הפוכה" הפיילוט של הראל מכוון גם לגילים אחרים/ShutterStock

כשנתיים לאחר שנכנסה לתחום פתרונות המימון לבני הגיל השלישי והשיקה את "משכנתא 60+", קבוצת הראל ביטוח משיקה פיילוט למתן הלוואות משכנתא רגילות. מדובר במעשה בהרחבה של פעילות האשראי הנרחבת של הראל.

הפעילות תתבצע באמצעות חברת הבת "הראל 60+" שמנוהלת ע"י קובי קלמן ומעניקה כבר היום הלוואות משכנתא הפוכות (הלוואה לבעלי דירות בני הגיל השלישי כנגד שעבוד הנכס הקיים שלהם). עד כה העניקה החברה הלוואות מסוג זה בהיקף של מאות מיליוני שקלים והיא מציינת כי יש ביקוש ער להלוואות אלו בקרב קהל היעד.

אריק פרץ סמנכ"ל הראל. יח"צ,
אריק פרץ, סמנכ"ל הכספים של קבוצת הראל/יח"צ

בחודשים האחרונים נערכה הראל לפיילוט, שיעניק הצעת ערך ייחודית ללקוחות לצד שירות מהיר ומקצועי, בדיוק כפי שעשתה במשכנתאות ההפוכות. במקביל, הפעילות תאפשר להראל לחזק את גידור התחייבויות הביטוח, להגדיל את פעילותה בתחום האשראי ולהרחיב את מקורות ההכנסה והרווח של הקבוצה. את פעילות המשכנתאות, הן ההפוכות והן הרגילות, מוביל אריק פרץ, סמנכ"ל הכספים של קבוצת הראל.

סך הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה בביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות נאמנות ושירותים פיננסים עומד כיום על כ-360 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully