וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר בלוך ישמש מנכ"ל קבוצת ממן

31.8.2022 / 17:05

דירקטוריון קבוצת הלוגיסטיקה אישר את מינויו של בלוך למנכ"ל. יו"ר הקבוצה נחמה רונן: " עופר בלוך הוא מהמנהלים המנוסים והמוערכים במשק הישראלי ואין לי כל ספק שהחברה בניהולו תמשיך לבסס את מובילותה לצד כניסה לתחומי פעילות חדשים"

עופר בלוך מנכ"ל שופרסל. יוסי וייס,
עופר בלוך/יוסי וייס

דירקטוריון קבוצת ממן (מסופי מטען וניטול), שבשליטת קבוצת תעבורה (65.9%) וקבוצת אלייד (21.75%), אישר היום (ד') פה אחד את המלצת יו"ר החברה נחמה רונן למינויו של עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.

ממן נמנית על הקבוצות המקצועיות והוותיקות בישראל במתן שירותי לוגיסטיקה. החברה, מאגדת קבוצה של 12 חברות מובילות בתחומן, המספקות שירותים מקיפים לגופים מסחריים ולחברות מובילות במשק הכוללים טיפול במטען אווירי, שירותי קרקע לחברות תעופה, ניהול שרשראות אספקה (SCM) ומתן שירותי לוגיסטיקה לצד שלישי (TPL).

בלוך ייכנס לתפקיד ב-1.9.22 ויחליף את בועז צפריר שכיהן בתפקיד משנת 2016. בתפקידו האחרון שימש בלוך במשך תקופה קצרה כמנכ"ל שופרסל ולפני כן כיהן כמנכ"ל חברת החשמל, נייר חדרה, נטפים ו-YES.

נחמה רונן יו"ר דירקטוריון ממן אמרה, "אחד האתגרים הגדולים בפניה ניצבת קבוצת ממן בעת הזאת הוא יישום אסטרטגיית הצמיחה בסביבה של אי וודאות ברמה המקומית והגלובלית. עופר בלוך הוא מהמנהלים המנוסים והמוערכים במשק הישראלי ואין לי כל ספק שהחברה בניהולו תמשיך לבסס את מובילותה לצד כניסה לתחומי פעילות עסקיים חדשים".

מעופר בלוך מנכ"ל קבוצת ממן נמסר, "אני מודה לדירקטוריון ולבעלי המניות על החלטתם להעניק לי את המושכות להוביל את קבוצת ממן, הנמצאת בחוד החנית של ענף הלוגיסטיקה במשק הישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • עופר בלוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully