וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת H&M מודיעה על פתיחת חנות אונליין בישראל

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 16:48

רשת האופנה H&M מודיעה על השקת חנות אונליין חדשה בישראל שתיפתח במהלך השבוע הבא. השקת הפלטפורמה המקוונת מסמלת את הצעד הבא של H&M: "חנות האונליין היא צעד משמעותי לחווית קנייה מתקדמת עבור לקוחותינו ומהווה צעד ראשון בתכנית אסטרטגית ארוכת טווח"

HM FALL FASHION 22. הנס ומאוריץ,
H&M מודיעה היום על השקת חנות אונליין לראשונה בישראל/הנס ומאוריץ

אם אתם שואלים את עצמכם איך ייתכן שרשת גדולה וותיקה כמו H&M נשארת מאחור ולא מתקדמת בצעדי ענק אל עבר העתיד (או יותר נכון, אל עבר ההווה) גם לאחר משבר עולמי שהביא אפילו את העסקים הקטנים ביותר להתנהל אונליין - אתם לא היחידים.

רשת האופנה, שהגיעה אלינו משוודיה לפני למעלה מ-12 שנה ומחזיקה בכ-5,000 חנויות ב-76 מדינות ברחבי העולם, מוודיעה היום על השקת חנות אונליין לראשונה בישראל, שנים לאחר שרשתות אופנה בסדר גודל דומה, כבר שם! זארה לדוגמא, הקדימה את משבר הקורונה בשנה והקימה חנות אונליין בישראל כבר בינואר 2019.

היום, 3 שנים לאחר מכן מודיעה גם H&M על נוכחות דיגיטלית: "H&M הינה שחקנית משמעותית בשוק האופנה הישראלי. חיכינו לרגע הזה לא מעט זמן, וכעת אנו נרגשים להשיק עבור לקוחותינו חנות אונליין של H&M גם בישראל. החנות החדשה תשלים את חוויית הקנייה בחנויות הפיזיות שלנו, ותאפשר ללקוחותינו לרכוש אופנה איכותית ומתחשבת בסביבה במחיר הטוב ביותר ולקבלה עד פתח ביתם" אמר עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאץ ריטייל, זכיינית קבוצת H&M בישראל.

חנות האונליין החדשה של הרשת, שתיפתח בשבוע, הבא מצטרפת ל-21 חנויות פיזיות של המותג בפריסה ארצית, והיא תאפשר (סוף סוף יש לומר) ללקוחות לרכוש אופנה עכשוויות ופריטים לעיצוב הבית בכל שעה של היום, מכל מקום בו יחפצו.

HM FALL FASHION 22. הנס ומאוריץ,
H&M - קולקציית סתיו 2022/הנס ומאוריץ

משלוחים באריזות נייר, כחלק מהאג'נדה הסביבתית

האתר יציע קולקציות מלאות לנשים, גברים, נוער וילדים הכוללות גם אקססוריז, הלבשה תחתונה, בגדי ספורט והריון לצד המגוון המלא של H&M HOME לעיצוב חללי הבית השונים בהם: מטבח, סלון, אמבטיה, חדרי שינה וילדים.

כחלק מהאג'נדה הסביבתית הענפה של קבוצת H&M המשלוחים יישלחו באריזות נייר חדשניות הניתנות לשימוש חוזר ומחזור בקלות. אריזות אלו, הן צעד משמעותי של הקבוצה השואפת ש-100% מאריזותיה יהיו עשויות ממקורות מתחשבים יותר בסביבה או ממוחזרות עד 2030.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
HM FALL FASHION 22. הנס ומאוריץ,
האתר יציע קולקציות מלאות לנשים, גברים, נוער וילדים ופריטים לעיצוב הבית/הנס ומאוריץ

מוצב במקום מכובד בעולם בין המותגים הגלובליים

"חנות האונליין החדשה היא צעד משמעותי לעבר חווית קנייה מתקדמת עבור לקוחותינו ומהווה צעד ראשון בתכנית אסטרטגית ארוכת טווח. אנו נמשיך ונשקיע משאבים על מנת ליצור עבור לקוחותינו חנות מתקדמת ורלוונטית המתאימה לצרכיהם העדכניים" אמרה רונית ניסני, סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של H&M בישראל.

מה יש להוסיף? מצד אחד ציפינו שמותג שמוצב במקום ה-21 בעולם, בין המותגים הגלובליים ושוויו מוערך בכ-15 מיליארד דולר לא מבוטלים, יהיה באונליין כבר מזמן, מצד שני - בדיוק על זה נאמר: מוטב מאוחר.

שילוח ואספקה:
האתר יספק ללקוחות משלוח חינם לכל רחבי הארץ בהזמנה מעל 199 שקל. לאורך תקופת ההשקה אספקה לבית הלקוח תתבצע בתוך 7 ימי עסקים.

HM FALL FASHION 22. הנס ומאוריץ,
H&M HOME/הנס ומאוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully