וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רן דנקר או מיק ג'אגר? קמפיין חדש לסלקום

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 13:28

דנקר וג'אגר: השקת הדור הבא של ה-FIBERTV מלווה בקמפיין מושקע בכיכובו של רן דנקר, שממשיך להוביל את עולמות ה-Fiber TV של סלקום. לצלילי הלהיט של מארון 5, דנקר "נכנס לטלוויזיה" ומסתובב בעיר ווירטואלית, כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול ופוגש במגוון אפליקציות

קמפיין סלקום עם רן דנקר. אוהד רומנו,
חיבור בין פרזנטור אטרקטיבי לשירות חדשני. כשדנקר עושה ג'אגר/אוהד רומנו

Fiber TV של סלקום משיקה "קמפיין מהסרטים" בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר. הקמפיין הוא להשקת שני מוצרים מתקדמים: נתב ה-Ultra Fiber העוצמתי וממיר ה-masterbox 4x תומך הסיבים החדשני במבצע של חודש ראשון מתנה ו-3 ממירים ללא עלות.

על פי הודעת סלקום, במהלך השנה האחרונה קצב פריסת הסיבים בישראל קפץ דרמטית. סלקום מאפשרת לכ-מיליון וחצי בתי אב בישראל להתחבר וליהנות מחיבור לסיבים ולשירות סלקום Fiber TV.

מגמה נוספת שצוברת תאוצה ומשנה את הרגלי הצפייה היא ריבוי אפליקציות תוכן. כיום, רבים מהצרכנים נהנים משירותים של ספקיות מהארץ ומהעולם ומחפשים את השילוב האטרקטיבי ביותר לצפייה עבור כל בני הבית בחיבור בין הסיבים ושירותי הטלוויזיה.

רק לפני חצי שנה השיקה סלקום את חבילת ה- Fiber TV, המשלבת חבילת אינטרנט סיבים לצד טלוויזיה, עם ממשק נוח לכל משתמש, טכנולוגיה מתקדמת וציוד קצה חדשני.

כעת, סלקום מעלה הילוך עם השקת שני המוצרים שצפויים לחולל מהפכה בבתים בישראל; נתב ה-Ultra Fiber הכולל יציאת גיימינג שמעניקה חוויית משחק מתקדמת ואפשרות לניהול רשת אורחים נפרדת מהרשת של בני הבית.

כן מתאפשרת רשת ייעודית למכשירים חכמים, המחברת את הסיב האופטי לממיר ה-masterbox x4 החדשני, באמצעותו יכולים לקוחות סלקום TV ליהנות מצפייה חלקה ו"זפזופ" בין אפליקציות בצורה מהירה, באופן שהופך כל טלוויזיה למעשה, לטלוויזיה חכמה.

קמפיין סלקום רן דנקר 2. אוהד רומנו,
לזוז כמו דנקר, או כמו פייבר?/אוהד רומנו

השקת הדור הבא של ה-FIBERTV מלווה בקמפיין בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, שממשיך להוביל את עולמות ה-Fiber TV. הקמפיין מלווה בפעלולים של רן דנקר, שנכנס לטלוויזיה ומסתובב בעיר הווירטואלית, כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול ופוגש במגוון האפליקציות אותן ניתן להוריד בקלות באמצעות הממשק המתקדם והנוח של סלקום TV.

הפרסומת שילבה צילומים בלא פחות משני אולפנים, שכללו בניית בית ועיר שלמה. הפרסומת מלווה באנימציה מתקדמת, שבמסגרתה גם הכוכב דנקר הופך לדמות מצוירת מעולמות הגיימינג וכמובן- השיר המוביל, על בסיס הלהיט MOVES LIKE JAGGER של להקת מארון 5. את הזכויות לשיר לקח זמן רב לקבל, אך בסלקום לא ויתרו והתוצאה היא להיט שמביא לידי ביטוי גם את יכולות השירה של דנקר. הפרסומת תופיע בכל המדיות.

השקת הקמפיין מלווה במבע לחבילת אינטרנט וטלוויזיה - FiberTV 1Gb לחודש ראשון חינם, הכוללת:

• ספק ותשתית אינטרנט סיבים עוצמתי במהירות הורדה עד 1000Mb ומהירות העלאה עד 100Mb. ניתן להצטרף לחבילה עם מהירות UPLOAD גבוהה יותר של עד 250Mb והורדה של עד 1000Mb בתוספת של 10 שקל לחודש.

• סלקום TV לממשק טלוויזיה חדשני ומהיר, שמאפשר ליהנות מכל התכנים לצד צפייה באפליקציות התוכן בנוחות ובקלות.

• בנוסף, עד שלושה ממירי סיבים מתקדמים הכלולים בחבילה, ללא עלות נוספת (במודל השכרה).
החל מהחודש השני (עלות החבילה ב-199 שקל לחודש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully