וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקרים חכמים: תאי אחסון אישיים הנפתחים באמצעות הסמארטפון

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 14:16

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, השיקה קבוצת "רב בריח" מנעול אלקטרוני חכם ומאובטח, המופעל באמצעות הטלפון הנייד, לשמירה על פרטיות ותגבור הביטחון האישי של התלמידים ברחבי הארץ. כבר עם תחילת שנת הלימודים הנוכחית, ניתן לראות אותם במסדרונות בתי הספר

לוקרים רב בריח. אורי טאוב,
לוקרים חכמים לבתי הספר, רב בריח/אורי טאוב

שליטה מלאה על הלוקר באמצעות בלוטות'

בצל ההכנות לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר, חברת "רב בריח" השיקה לראשונה בישראל את מודל הלוקרים החכמים והמתקדמים בעולם הנפתחים באמצעות אפליקציית LOCKERIM - המנעול החכם האלקטרוני מעניק אבטחה מקסימלית לציוד האישי של התלמידים בבית הספר, שומר על הפרטיות שלהם ומגביר את הביטחון האישי.

עשרות אלפי תלמידים ותלמידות ברחבי ישראל יוכלו ליהנות כבר השנה מהמנעול החדשני שמתחבר באמצעות בלוטות' לסמארטפון וכך מקבלים התלמידים שליטה מלאה על הלוקר שלהם. בנוסף, ניתן לשתף את הגישה ללוקר עם חברים ומשפחה ואף להגבילה לפרק זמן מסוים או בכמות פתיחות המנעול, ללא סיכון של הפרטיות.

עלות השדרוג למערכת הנעילה החכמה מבית רב בריח תעמוד על 5 שקל לחודש.

לוקרים מקבוצת רב בריח. אורי טאוב,
לוקרים מקבוצת רב בריח/אורי טאוב

הלוקר ייפתח מתוך האפליקציה

החיבור בין הטלפון הנייד למנעול הוא קל, נוח ופשוט; תחילה מבצעים הזמנה באתר LOCKERIM, לאחר מכן נשלח קישור להורדת האפליקציה, מבצעים הזדהות ראשונית כאשר הבלוטות' דולק ומקבלים את פרטי המנעול החכם והגישה אליו.

במהלך החיבור הראשוני נדרש ללחוץ על כפתור המנעול, לאחר מכן תהבהב נורה כחולה ויתבצע חיבור בין הסמארטפון למנעול כאשר בסיומו יישמעו שני צפצופים והנורה תהפוך לקבועה. לאחר החיבור בין הטלפון למנעול, נכנסים לאפליקציה, מחליקים ימינה לפתיחת הנעילה ולאחר שנדלקת נורה ירוקה המאשרת את פתיחת הנעילה, ניתן לפתוח את הדלת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לוקרים רב בריח. אורי טאוב,
לוקרים רב בריח/אורי טאוב

נס ציונה בחוד החנית

אפליקציית LOCKERIM זמינה לתלמידים במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS, מאפשרת לתלמידים לנהל את ההגדרות של המנעול ולנטר את כל הפעולות המבוצעות בלוקר שלהם כגון מי פתח אותו ומתי.

הראשונים בישראל ליהנות מהלוקרים החכמים עם מנעול רב בריח שנפתח באמצעות הסמארטפון, הם תלמידי התיכונים וחטיבות הביניים בנס ציונה, כאשר בארבעה בתי ספר בעיר יוצבו 3,000 לוקרים חכמים.

לוקרים רב בריח. אורי טאוב,
לוקרים רב בריח/אורי טאוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully