וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן טעינה: להגיע לעמדה הקרובה עם פנגו ולשלם באפליקציה

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 14:24

פנגו משיקה מפת עמדות טעינה אינטראקטיבית בפריסה ארצית ותאפשר תשלום ישיר באפליקציה על טעינת הרכב החשמלי

פנגו - תמונה מעודכנת. צילום מסך: מתוך האתר הרשמי, אתר רשמי
פנגו. כבר מזמן לא מדובר רק על חניה, אלא על מגוון שירותים נלווים לעולם הרכב והתחבורה/אתר רשמי, צילום מסך: מתוך האתר הרשמי

פנגו, פלטפורמת התחבורה החכמה, ממשיכה להרחיב את מנעד שרותיה ומשיקה שירות חדש של מידע ותשלום על מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפריסה ארצית, שיופיעו מעתה במפה האינטראקטיבית של האפליקציה.

במקביל מודיעה פנגו על שיתוף פעולה עם חברת מילגם- EV-Edge במסגרתו יוכלו בקרוב משתמשי האפליקציה לשלם על טעינת הרכב החשמלי ישירות דרך פנגו במאות עמדות ברחבי הארץ. פנגו חברה לפלטפורמת הנגשת המידע בהובלת משרד האנרגיה שמטרתה לשתף את נתוני העמדות בזמן אמת של כלל מפעילי הטעינה החשמלית, במקום אחד. וזאת על מנת להקל ולעודד מעבר לרכבים חשמליים

רועי אלבז 7. ראובן קסטרו
רועי אלבז, מנכ"ל פנגו/ראובן קסטרו

חפש את השקע הקרוב

בשלב הראשון יוכלו משתמשי האפליקציה לאתר תחנה טעינה קרובה מתוך המאות הפרושות ברחבי הארץ, ולנווט אליה ישירות. התחנות שיוצגו על גבי המפה האינטראקטיבית יציגו למשתמשים את כל המידע על סוג העמדה (רגילה או מהירה), וכמובן סוגי החיבורים האפשריים. המידע מהותי מאוד לבעלי רכבים חשמליים שנמצאים לעיתים ב"חרדת טווח", אותה תחושת חוסר ביטחון ביכולת להשלים את הנסיעה על לטעינה הבאה יחסית לטווח שמאפשרת הסוללה של הרכב.

בין החברות שיופיעו במפה האינטראקטיבית, ניתן למצוא את EV-Edge, סונול EVI, אפקון, ו-GNRGY. פנגו בשיתוף מילגם EV-Edge תאפשר בקרוב ללקוחותיה המשתמשים ברכב חשמלי, לשלם עבור טעינת הרכב ישירות דרך האפליקציה בצורה קלה ונוחה ובאופן זה לשלם במקום אחד עבור החניה והטעינה של הרכב.

מילגם - EV-Edge מובילה במתן שירותי טעינה לרכבים חשמליים במגזר המוניציפאלי ציבורי בישראל. החברה פעילה במעל ל-20 רשויות בישראל וביניהן : תל אביב, רמת גן, הרצליה, חיפה, צפת ומצפה רמון ומפעילה מעל 150 עמדות טעינה ברחבי הארץ.

בנובמבר 2018 היתה ישראל אחת המדינות הראשונות בעולם שהציבו יעד להפסקת המכירות של רכבי בנזין ודיזל בתחומן עד 2030. התוכנית קבעה יעדי ביניים לפיהם הרכבים החשמליים יהוו כ-5% משוק הרכב המקומי. רק ב-7 החודשים הראשונים של 2022 נמסרו כ-10,460 רכבים חשמליים המהווים כ-6% מסך מסירות הרכבים. לשם השוואה בתקופה המקבילה אשתקד, נמסרו 6,152 רכבים חשמליים המהווים כ-3% מסך הרכבים. מדובר בגידול של פי 2 בשנה. הערכות בענף מדברות על כך כי בכבישי ישראל נוסעים כיום כ-30 אלף כלי רכב חשמליים.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "כחלק מהמהלך האסטרטגי, שמנו לעצמנו מטרה ללוות את משתמשי הדרך בכל חלק במסע שלהם. אנו חוזים בלא פחות ממהפכה בכל הנוגע לעלייה במספר הרכבים החשמליים שעולים על כבישי ישראל. אנחנו ערים למספר ההולך ועולה של בעלי רכבים חשמליים בקרב לקוחותינו וערים לצרכים המשתנים שלהם. מעתה יוכלו לקוחותינו להנות מעוד שירות חדשני שיתן להם מענה פשוט ונוח. הסופר אפליקציה פנגו תמשיך להציע לכל אחד משלושה מיליון לקוחותיה, פתרונות מגוונים ונוחים אשר הופכים את המסע התחבורתי לפשוט וקל יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully