וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים את החלב: המותג הבריטי RUDE HEALTH מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 15:03

חברת איטליאנו אחזקות, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון חתמה על הסכם הפצה ושיווק בלעדי לתחליפי החלב של מותג הבריטי המוביל RUDE HEALTH - בישראל

אילטיאנו אחזקות מתחילה לשווק בישראל את משקאות תחליבי החלב של המותג הבריטי rude health. יח"צ,
אילטיאנו אחזקות מתחילה לשווק בישראל את משקאות תחליבי החלב של המותג הבריטי rude health/יח"צ

45 מדינות כבר משווקים אותו, עכשיו גם בישראל

בשלב הראשון, חברת איטליאנו אחזקות תשיק את סדרת משקאות תחליבי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג RUDE HEALTH ותציע מגוון תחליבי חלב אורגניים וכשרים בטעמים חדשניים לראשונה גם בישראל.

סדרת משקאות תחליבי החלב של RUDE HEALTH שתושק בישראל כוללת טעמים ייחודיים, ביניהם: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים.

משקאות תחליבי החלב של RUDE HEALTH פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/משמרים/צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים

המותג RUDE HEALTH נוסד בשנת 2005 בלונדון וזמין כיום במעל 45 מדינות ברחבי העולם עם נתחי שוק משמעותיים בהם הוא פעיל.

אילטיאנו אחזקות מתחילה לשווק בישראל את משקאות תחליבי החלב של המותג הבריטי rude health =. יח"צ,
תחליפי החלב של RUDE HEALTH מגיעים מבריטניה לישראל/יח"צ

גאים ונרגשים להציג את המותג הבריטי

מאט בודן, ראש אגף השיווק של RUDE HEALTH מסר: "אנחנו נרגשים להגיע לצרכנים חדשים בישראל את מגוון משקאות תחליפי החלב האורגניים והטעימים שלנו ולהמשיך את המשימה העיקרית של החברה בהפחתת צריכת חלב הבינלאומית ומעבר לתחליפים איכותיים ובריאים".

יניב איטליאנו, מנכ"ל ובעלים של חברת איטליאנו מסר: "אנו גאים ונרגשים לחתום על הסכם הפצה ושיווק בלעדי בישראל של המותג הבריטי המוביל RUDE HEALTH. בשלב ראשון נשיק בישראל את סדרת משקאות תחליבי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג ונציע מגוון טעמים חדשניים וייחודיים שטרם נראו בישראל. בהמשך המהלך נשיק עוד מוצרי מזון חדשניים ומהפכניים נוספים של המותג RUDE HEALTH".

טווח המחירים של משקאות תחליבי החלב האורגניים של RUDE HEALTH יעמוד על: 12-15 שקל. את משקאות תחליבי החלב האורגניים של RUDE HEALTH ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, טיב טעם, חצי חינם, קשת טעמים, דור אלון, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, נתיב החסד, סופר יודה ועוד רשתות רבות.

בנוסף, ניתן להשיג את משקאות תחליבי החלב האורגניים של RUDE HEALTH נטורלה במגוון רחב של קמעונאים בשוק הפרטי בפריסה ארצית ואתרי און ליין מובילים כגון כרמלה, נוי השדה ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יניב איטליאנו. באדיבות איטליאנו אחזקות,
יניב איטליאנו, מנכ"ל ובעלים של חברת איטליאנו/באדיבות איטליאנו אחזקות

החזון: להנגיש מוצרי איכות לשינוי הרגלי הצריכה

חברת איטליאנו אחזקות הוקמה על ידי איש העסקים יניב איטליאנו במטרה לשפר את איכות החיים של הצרכן הישראלי על ידי היצע רחב של מוצרים ייחודיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בעולם.
החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי איכות של מותגים מובילים פורצי דרך בסגמנטים של מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון.

חזון החברה לפעול ולהביא לשינוי בהרגלי הצריכה באורח החיים הישראלי, על ידי ייבוא מוצרי איכות נגישים לכלל האוכלוסייה. כל מותגי החברה, מגיעים מתוך חשיבה על רמת חיים טובה ובריאה יותר כחלק ממגמת הבריאות העולמית. איטליאנו רואה בחדשנות מרכיב עיקרי בכל הפעילות שלנו ופועלת בכדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עם המוצרים האיכותיים ביותר. אתר החברה: https://www.italiano-ltd.co.il/

אילטיאנו אחזקות מתחילה לשווק בישראל את משקאות תחליבי החלב של המותג הבריטי rude health. יח"צ,
החזון של איטליאנו: הנגשת מוצרי איכות לשינוי הרגלי הצריכה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully