וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיתים קרנות פנסיה הודיעה על שני מינויים חדשים

4.9.2022 / 14:29

זיו פרנקל ימונה למנהל תחום אשראי בחטיבת ההשקעות ועו"ד ציון פילוס יעמוד בראש אגף חדש בחטיבת הפנסיה - אגף מימוש זכויות

עמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות, הגוף המוסדי הגדול ביותר בישראל, מודיע היום (א') על שני מינויים חדשים: זיו פרנקל ימונה למנהל תחום אשראי בחטיבת ההשקעות ועו"ד ציון פילוס יעמוד בראש אגף חדש בחטיבת הפנסיה - אגף מימוש זכויות. עמיתים מנהל את שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר ואת קופות הגמל שלהן וזהו הגוף המוסדי הגדול בישראל במונחי היקף ניהול החיסכון הפנסיוני ובמספר מקבלי הקצבאות. כיום מנהל עמיתים כ- 400 מיליארד שקל עבור כ-900 אלף מבוטחים, ומשלם מדי חודש תשלומי פנסיה בסך של כ-1.3 מיליארד שקל למאות אלפי פנסיונרים.

זיו פרנקל. יחצ,
זיו פרנקל/יחצ

זיו פרנקל הוא בעל ניסיון של כ- 16 שנה בעולם האשראי וההשקעות מתוכן כ- 12 שנים בבנק הפועלים במגוון תפקידים בחטיבה העסקית. בתפקידו האחרון כיהן פרנקל כמנהל במערך מימון פרויקטים ותשתיות והוביל בבנק העמדת אשראי במספר פרוייקטי תשתית משמעותיים בישראל ובצפון אמריקה. לפרנקל, נשוי ואב ל-3 שנות, תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת תל אביב.

הצטרפותו של פרנקל לעמיתים נעשית כשברקע כניסתה לתוקף של הרפורמה במסגרתה תוחלף באוקטובר הקרוב ההשקעה באג"ח מיועדות במנגנון להבטחת תשואה לקרנות הפנסיה. במסגרת זו יופנו כספים שבעבר הושקעו באג"ח מדינה, להשקעות חופשיות, לרבות השקעות בהון וחוב לא סחיר בתחומים מגוונים בהם אנרגיה, תשתיות, טכנולוגיה ונדל"ן, בארץ ובחו"ל. כבר כיום עמיתים הוא אחד מגופי ההשקעה הגדולים במשק, עם השקעות בהיקפים משמעותיים בתחומים אלו, וכניסתה לתוקף של הרפורמה תרחיב פעילותה בצורה משמעותית.

ציון פילוס. יחצ,
עו"ד ציון פילוס/יחצ

עו"ד ציון פילוס הוא בעל ניסיון רב שנים במגוון תפקידים מקצועיים ופיקודיים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל תחום רכש וגביה משפטית בחטיבת הכספים בכלל ביטוח ופיננסים ולפני כן כיהן בתפקידים שונים במערכת הביטחון. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

פילוס מונה למנהל אגף מימוש זכויות בחטיבת הפנסיה, אגף חדש בעמיתים שהוקם כחלק משינוי ארגוני כולל בשנה האחרונה בעמיתים לשיפור חווית השירות תוך הטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית ויישום התייעלות תפעולית. האגף החדש ירכז את תפעול הפדיונות ואת הטיפול בפנסיות נכות של מבוטחי שמונה קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר.

המנהל המיוחד של עמיתים, אפי סנדרוב, אמר היום: "עמיתים ממשיכה להתחדש ולבנות את עצמה כגוף מוסדי מוביל בתחומי השירות וההשקעות, תוך דגש על היערכות ליישום הרגולציה החדשה שצפויה להרחיב את היקף וכמות ההשקעות החופשיות של הקרנות. אני שמח על הצטרפותם של ציון וזיו, אשר מביאים עימם ניסיון מקצועי וניהולי עשיר, לצוות של עמיתים. אנו ממשיכים לחזק את תחומי הפעילות שונים עם גיוסים חדשים למגוון תפקידים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully