וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו מוטור השיקה את קטנועי ה - GOGORO באירוע בתל אביב

4.9.2022 / 15:52

קונספט תחבורתי חדש הושק בתל אביב, בהשתתפות בכירי החברה וסגנית ראש עיריית תל אביב

תערוכת מטרו מוטור. אור גפן,
אירוע ההשקה של מטרו מוטור/אור גפן

מטרו מוטור, יבואנית דו גלגלי ורכבים לתרבות הפנאי הגדולה בישראל, השיקה הבוקר (א') את קטנועי ה - GOGORO החשמליים והמתקדמים יחד עם תשתית Gogoro Network, בשיתוף קבוצת "פז". אל האירוע שנערך באולם HIGH & בתל אביב, הגיעו אורחים מוזמנים רבים. עוד הגיעו ונשאו דברים הם בכירי החברה ובראשם גדי אבירם הבעלים, תומר קומרוב המנכ"ל, סגנית ראש עיריית תל אביב מיטל להבי.

מדובר בבשורה תחבורתית חדשה שנוחתת בישראל. מותג קטנועי ה - GOGORO החשמליים והטכנולוגיים נחשבים לפורצי דרך, הם עתידים לספק פתרון ניידות קליל וחכם בסביבה עירונית. גולת הכותרת כאמור היא הטמעת תשתית Gogoro Network, המאפשרת החלפת סוללות מהירה בסגנון SWAP & GO תוך 15 שניות בלבד במקום זמני הטעינה המסורתיים והארוכים.

תומר קומורוב. אור גפן,
מנכ"ל מטרו מוטור תומר קומורוב/אור גפן

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "השקת המותג GOGORO, יחד עם הטמעת עמדות החלפת הסוללות הייעודיות בשיתוף עם חברת "פז", הן אבן דרך בענף התחבורה בישראל. המהלך תואם את החזון של מטרו מוטור למובילות והתחדשות עם הרחבת פעילותה החשמלית, וכך נמשיך בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מיטל להבי עם גדי אבירם. אור גפן,
סגנית ראש עיריית תל אביב מיטל להבי עם בעלי מטרו מוטור גדי אבירם/אור גפן

מיטל להבי סגנית ראש עיריית תל-אביב-יפו לתחבורה, בטיחות בדרכים וקהילה גאה: "אני מברכת על כניסת קטנועי Gogoro החשמליים לישראל לאור שהם משרתים מספר אג'נדות חשובות. ראשית דו-גלגלי הינו חולץ פקקים בעידן של גודש בדרכים. שנית המעבר להנעה חשמלית מצמצם את זיהום האוויר והרעש. שלישית הקונספט התפעולי מבטיח נוחות למשתמשים ויאפשר ההטענה קלה ויעילה של הכלי באמצעות החלפת סוללה בתחנות פז שפרוסות בכל רחבי המטרופולין. זוהי פריצת דרך שמבשרת על המעבר לתחבורה חכמה וירוקה באמצעות שת"פ שיאפשר הטענה חשמלית בתחנות דלק שיהפכו להיות תחנות לאספקת אנרגיה חלופית. זוהי פריצת דרך שמבשרת על חדירת עמדות הטענה לתחנות ושתאפשר לציבור הישראלי לרכוש יותר אימון לכלים החשמליים ולזמינות של האנרגיה הנדרשת להטענתם. אני מקווה שבעתיד נראה גם קטנועים חשמליים שיתופיים ברחבי העיר כאמצעי התניידות נוסף שיתן שירות לתושבים ולמבקרים בעיר".

  • עוד באותו נושא:
  • קטנועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully