וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אירנה אריס, הפולניה שתאהבו לאהוב

אילנה שטוטלנד

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 16:55

עולה חדש מפולין: מותג הדרמו-קוסמטיקה Pharmaceris הגיע לרשת סופר-פארם עם יצור של 25 מיליון יחידות בשנה, 550 מוצרי טיפוח ואיפור שונים, שיווק לעשרות מדינות ברחבי העולם ו-1,000 עובדים בתפקידים שונים - זוהי החברה הפולנית של ד"ר אירנה אריס שעשתה כעת עליה לישראל

מלון הספא של ד"ר אריס. אילנה שטוטלנד, מערכת וואלה!
מלון הספא Dr Irena Eris Wzgorza Dylewskie/מערכת וואלה!, אילנה שטוטלנד

מותג מעניין

תעודת הזהות המרשימה של מותג הדרמו-קוסמטיקה הפולני מדברת בעד עצמה. לחברה שלושה מותגים: הראשון, הנחשב למותג פרימיום, נושא את שמה של המייסדת; השני הוא המותג הדרמו-קוסמטיקה Pharmaceris; והשלישי Lirene, נחשב למאס-מרקט. לכל מותג מספר סדרות ומוצרים שונים, כאשר המותג הראשון שנחת בארץ ונמכר ברשת סופר-פארם הוא Pharmaceris.

"הרציונל שלנו בהבאת המותג ארצה היה להיכנס לתחום הדרמו-קוסמטיקה, אחד התחומים היותר צומחים בשנים האחרונות ברשתות הפארם, שאפילו נוגס במוצרי הקוסמטיקה הקלאסיים", אומר חזי לוזון, סמנכ"ל שיווק של חברת "איתן ספקים", המייבאת ארצה מוצרים פרא-רפואיים ועכשיו גם את המותג הפולני.

"מתוך הסתכלות קדימה, רצינו להיכנס לתחום וחיפשנו מותג איכותי וטוב. לפני כשנתיים, באחד הביקורים שלי בפולין, נכנסתי לעשרות בתי מרקחת ורשתות פארם ולא ראיתי מקום שלא מוכר את מותג Pharmaceris - בעל 13 סדרות מוצרים לטיפול בבעיות עור ספציפיות, החל מעור רגיש ועד פסוריאזיס, כאשר כל המוצרים מכילים תרכובת של פורמולות ייחודיות וחדשניות, חלקם אף רשומים כפטנטים. הבנו שיש פה מותג מעניין, התחלנו לחקור אותו, קיבלנו חומרים, נתחי שוק, התייעצנו עם סופר-פארם. כשנתיים לקח לעשות את כל תהליכי הרישום בארץ, ועכשיו המותג הגיע לישראל".

"בשלב הראשון האסטרטגיה שלנו היא להשריש את המותג בקרב הקהל הרחב. בשלב השני נרצה לעשות הכרות של המותג לרופאי העור".

מוצרים מבית אירנה אריס. יח"צ חו"ל,
המותג Pharmaceris של ד"ר אריס/יח"צ חו"ל

שתי סדרות ראשונות

בשלב הראשון הגיעו ארצה שתי סדרות מתוך ה-13 של המותג הדרמו-קוסמטי Pharmaceris: סדרת A Allergicand sensitive skin - לטיפוח עור רגיש ואלרגי (בין המוצרים: סרום טיפולי, קצף ניקוי, תמיסת לחות מיסלרית, קרם פנים עם הגנה ומי פנים), וסדרת H - Hair and scalp care - לשיער ולקרקפת לטיפול בקשקשים, יובש ורגישות (בין המוצרים: שמפו מיסלרי מרגיע המעניק לחות לקרקפת רגישה, שמפו מרוכז לשיער חלש ודק המחזק את גוף השערה, ושמפו טיפולי המסייע לאיזון הפרשת החלב לקרקפת הסובלת מסבוריאה ונטייה לגירויים).

בהמשך יעלו ארצה גם סדרות E - לטיפול בעור יבש, T - לטיפול ושיקום עור הנוטה לאקנה ו-N לטיפול באדמומיות והופעת נימים בעור הפנים. כל סדרה, אגב, מסודרת על פי אותיות אלף בית, כשכל אות מסמנת בעיה דרמטולוגית אחרת.

טווח המחירים של מוצרי החברה: 99-129 שקל. לפרזנטורית המותג בארץ נבחרה שירלי בוגנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המפעל של ד"ר אירנה אריס בפולין. אילנה שטוטלנד, מערכת וואלה!
המפעל של ד"ר אריס בפולין/מערכת וואלה!, אילנה שטוטלנד

הויתור על רוסיה ו-40 שנות מסורת

בשנת 2012 הצטרפה חברת ד"ר אריס ל-The Comité Colbert, ארגון שבו מאוגדים עשרות מותגי יוקרה. כאמור, החברה משווקת את מוצריה במדינות רבות ברחבי העולם, ועכשיו גם בישראל.

לאחרונה, בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, החליטו להפסיק את השיווק לרוסיה ובלרוס, על אף העובדה שרוסיה היוותה נתח נכבד ביותר מבחינת מכירות המותג הדרמו-קוסמטי.

רגע לפני שהמוצרים נחתו בארץ, הגעתי לפולין, למפעל של ד"ר אריס, שנמצא בעיר פיאסצ'נו (Piaseczno) כ-20 ק"מ מוורשה הבירה, על מנת להכיר מקרוב את האישה, בת ה-72, שבשנה הבאה תחגוג 40 שנה למפעל חייה. במפעל הענק שבו מתבצע כל התהליך - החל מייצור הפורמולות המקוריות ועד לייצור המוצר ואריזתו הסופית - מתרגשים מאוד בעקבות ההחלטה להיכנס לשוק הישראלי.

אגב, ד"ר אריס לא מסתפקת רק במוצרים עצמם. בבעלותה רשת מכוני קוסמטיקה עם 25 סניפים בפולין וגם שלושה מלונות ספא מפוארים, 5 כוכבים, הנושאים את שמה והנמצאים במקומות פסטוראליים בפולין, הרחק מהערים הראשיות, שבהם מלבד המנוחה האורחים גם זוכים לטיפולי פנים וגוף בהם משולבים מוצרי החברה.

באחד המלונות שבו שהינו, Dr Irena Eris Wzgorza Dylewskie, הממוקם בלב יער ובו רק ציוצי ציפורים נשמעים ברקע, לגמרי מיישמים את המוטו של אריס: כדי להיראות טוב, צריך לא רק לטפל בפנים ובגוף, אלא גם לתת מנוחה לנפש.

בני הזוג ד"ר אירנה אריס. אילנה שטוטלנד,
בני הזוג הנריק וד"ר אירנה אריס/אילנה שטוטלנד

מפגש בין רוקחת למהנדס

"אני רוקחת במקצועי, בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטה בברלין", מספרת אריס בפגישתנו במפעל הקוסמטיקה. "בתחילת דרכי התחלתי לעבוד במפעל תרופות בוורשה. רציתי לעשות דברים מעניינים, לחקור, להמציא. באותה תקופה בחנויות היו חסרים מוצרי קוסמטיקה. יחד עם בעלי, הנריק, מהנדס במקצועו, פתחנו מעבדה קטנה וחלמנו לייצר קרמים המיועדים לסוגים שונים של העור". כיום חלוקת התפקידים ביניהם היא ברורה: אירנה אחראית על הייצור, בעלה על הכסף.

בימים אלה הם מכניסים את בנם הבכור לחברה. "בתחילת הדרך לא האמנו שככה נתפתח", היא אומרת. "לקחנו הלוואה, פתחנו מעבדה קטנה של 50 מ"ר שהייתה קרוב יחסית למקום שבו נמצא המפעל כיום. אז יכולנו לייצר רק קרם אחד. ההתחלה הייתה מאוד קשה, חשבנו שנפשוט את הרגל. במכונית פיאט קטנה בעלי היה שם את הקרמים ונוסע למכור אותם, בעיקר בחנויות פרטיות קטנות. היה קשה למכור, כי אף אחד לא הכיר אז את המותג. אם לפני 40 שנה הייתי יודעת לאן בסוף זה יתפתח, הייתי נבהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully