וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"110 בשלנים מקבלים אלפי הזמנות בהיקף של מיליונים בכל חודש"

תימור גורדון, קומרסיישן

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 9:12

"יאמי (yummi) היא מרקטפלייס שמחבר בין אנשים רעבים לבשלנים ביתיים" מספר יצחק סער, מנכ"ל יאמי, בשיחה עם תימור גורדון בפודקאסט קומרסיישן ומוסיף: "הבידול המרכזי הוא שאנחנו מלווים בהכשרות ובייעוץ קולינרי בשלנים שזו התשוקה שלהם ובונים אתם את המטבח שלהם"

יצחק סער יאמי. אלי אלון,
יצחק סער יאמי/אלי אלון

על איזה צורך יאמי באה לענות? "אתה רוצה שהילדים יאכלו בריא כל השבוע", משתף יצחק סער, מנכ"ל יאמי ומוסיף: "אלא שכמעט תמיד זה נגמר בארוע ג'אנקפוד כזה או אחר, משום שלקרייריסטים אין את הזמן להתעסק בזה בלהצטייד באוכל טוב ובכלל, אבל אתה רוצה שבבית שלך יאכלו אוכל טוב ופשוט, שהתבשל על ידי אנשים שזו התשוקה שלהם"

ההזמנות מהבשלנים והבשלניות של יאמי נערכות לפחות יום מראש, על מנת לתתן לבשלנים הביתיים זמן להתארגן. לדברי סער, בשלן ביתי ביאמי שמכוון גבוה "מגיע להיקפים של חמש הזמנות ליום בכל יום".

אם ככה, האם יאמי היא האלטרנטיבה לתופעת הוולט?
"אנחנו נכנסים לטריטוריות אחרות, של כלכלה שיתופית. אם אני יודע לבשל טוב, למה לא אעשה מזה כסף"? יש ביאמי כבר 110 בשלנים ובשלניות, במגוון רחב של סגנונות ומטבחים, כמו ישראלי מסורתי, ג'מייקאני, תאילנדי, ברזילאי, הודי ועוד".

האם כל מי שרוצה יכול לעבוד כבשלן ביאמי? מסתבר שלא, בתהליך המיון והסינון שמתבצע על ידי אנשי מקצוע, כמחצית מהמבקשים להתקבל נדחים בנימוס. גם לאחר שהתקבלו,
אנשי יאמי מבקשים, על פי סער: "לראות האם הבשלן בנוי להיות עסק שנותן שירות, אורז את המנות ויודע לספר את הסיפור".

האם אתם עורכים בקרת איכות על הבשלנים?
"אנחנו עושים ביקורות לכל הבשלנים כל הזמן, הזמנות נסיון שלנו, יעדים ברורים לכל סטנדרט שירות, אריזה, מדבקות, דרך הצגת המנות, זמן המשלוח. לכל פרמטר שהבשלן לא עומד בו יש מחיר עבורו" מספר סער ומוסיף " אנחנו מקפידים לעודד את הדירוגים באתר, יש לנו כבר קרוב ל- 300 אלף דירוגים בציונים גבוהים בדרך כלל"

ומה הייחוד של יאמי ובשלניה?
"מה שמייחד הוא הסיפורים האישיים המרתקים של הבשלנים, מה שמבדל אותנו ממסעדה.
מרגע שהלקוח הזמין בפעם ראשונה בגלל הסיפורים האלה, זה הופך לסיפור של דאטה. 84% מההזמנות הן של לקוחות חוזרים. באמצעות הדאטה אנחנו יודעים להציע הצעות רלוונטיות". בסופו של דבר, מחדד סער "בשלן יודע לבשל, זה הסופר-פאוור שלו. אנחנו יודעים לספר את הסיפור ולהוציא את זה החוצה ברמה השיווקית"

איפה יאמי מול יוקר המחיה?
"הזמנה ממוצעת ביאמי עומדת על 380-390 ש"ח לשבע-שמונה מנות, זה מחיר מתחת השוק ומאוד אטרקטיבי, בטח בתקופה הזו של עלית יוקר המחיה"

לאן פניכם?
"ההיקפים שהזכרתי מגיעים עם מודעות בלתי נעזרת של 3-4% בלבד, לכן המטרה שלנו היא להגיע לרמת מודעות של 30%. יש גם שאיפה להתרחב לחו"ל, אין הרבה חברות בעולם כמודל של יאמי. אנחנו מסתכלים על השוק האירופאי, ארצות הברית ואוסטרליה".

לצורך כך, החברה, שמשרדיה נמצאים במושב עדנים, נמצאת בתהליך של גיוס הון.

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully