וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

8.9.2022 / 0:44

סמנכ"לית כספים חדשה לרותם-שני, ראש מנהלת עמ"י במשרד התפוצות וארגון גשר ועוד. המינויים והתזוזות של השבוע החולף

רותם-שני, חברת נדל"ן הפועלת בתחום תכנון, ייזום והקמת פרויקטים של בניה למגורים ומסחר, מינתה את רו"ח קורן שטרן לסמנכ"לית הכספים של החברה. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על הפן הכלכלי והפיננסי של הקבוצה ושותפה לניהול וקידום צמיחת החברה. רו"ח קורן שטרן צפויה להיכנס לתפקידה במהלך חודש אוקטובר 2022.

רו"ח קורן שטרן בעלת ניסיון רב בתחום הכספים. בתפקידה האחרון שימשה חשבת ראשית של חברת הנדל"ן הציבורית גזית גלוב והיתה אמונה על ניהול מחלקת הכספים והנהלת החשבונות ועסקה בדיווחים השוטפים להנהלה ולדירקטוריון, דוחות כספיים, מיסוי וביקורות. לפני תפקידה כחשבת ראשית שימשה שטרן כגזברית של החברה. בעברה שימשה כרו"ח במשרד רו"ח סומך חייקין KPMG.

רו"ח שטרן הינה בעלת תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים התמחות בראיית חשבון ומשפטים מהמכללה למנהל וכן תואר שני בהצטיינות יתרה במנהל עסקים ומימון מהמכללה למנהל.

רו"ח קורן שטרן. יחצ,
רו"ח קורן שטרן/יחצ

משרד התפוצות וארגון גשר מודיעים על מינוי נמרוד אקרמן לראש מנהלת עמ"י - המנהלת היהודית לקשרי ישראלים ויהודי התפוצות, מיזם משותף של משרד התפוצות וגשר.

נמרוד נכנס לתפקיד שנה לאחר הקמת המנהלת על מנת להרחיב ולפתח את מנעד פעילותיה לתחומים חדשים, להגביר את המודעות הציבורית לעמיות היהודית בישראל ולהעמיק את ההכרות והחיבור של הישראלים ליהודי התפוצות. נמרוד אקרמן יוביל את צוות מנהלת עמ"י בעבודה להרחבת שדה העמיות, בחיזוק פרוייקט שבוע התפוצות ובקידום פרוייקטים חינוכיים לטובת כל הקהלים בחברה הישראלית.

נמרוד הוא חתן "אות הנשיא למתנדב" ובעל ניסיון עשיר בעולמות החברתיים . הוא ייסד וניהל את עמותת ידיד לחינוך הפועלת לשיתוף ושילוב גמלאים במערכת החינוך במשך 16 שנה והוא בוגר תוכניות מנהיגות שונות, ביניהן תוכנית "מובילים" של קולות, "מרחב משותף" של אלכ"א ג'וינט ועוד.

נמרוד אקרמן. יחצ,
נמרוד אקרמן/יחצ

מינוי בחברת אפי קפיטל נדל"ן: דניאל עירון (נשוי + 3) יכהן בתפקיד מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית של החברה. עירון, בוגר תואר שני במנהל עסקים ב-EXECUTIVE באוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון באדריכלות באוניברסיטת תל אביב, הוא בעל ניסיון וותק רב בתחום הנדל"ן. בעברו שימש מנהל פרויקטים במחלקת ההתחדשות העירונית באקרו נדל"ן ועוזר סמנכ"ל הנדסה ברוטשטיין נדל"ן בע"מ, והוביל לביצוע עשרות פרויקטים הכוללים בניית אלפי דירות ברחבי הארץ.

במסגרת תפקידו, עירון יהיה אחראי על הפרויקטים של התחדשות עירונית בחברה, החל משלב הפניה ובניית העסקה ועד לקבלת המפתח. החטיבה להתחדשות עירונית בחברה מתכננת פרויקטים איכותיים בערים מגוונות בישראל ומעניקה לבעלי הדירות תקוות "התחדשות עירונית" בעלת ערך מוסף מתוך ידיעה כי בעלי הקרקע הם שותפים מלאים בליבת העסקה. כל זאת כחלק מאסטרטגיית הפיתוח והצמיחה של החברה לשנים הקרובות.

אפי קפיטל נדל"ן הינה חברה יזמית ומבצעת בתחומי המגורים והנדל"ן המניב, הפועלת בפריסה ארצית רחבה ומחזיקה כיום צבר של כ-6,400 יחידות דיור בייזום, תכנון ושיווק לצד כ-130 אלף מ"ר ללוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר.

דניאל עירון. אפי קפיטל נדל"ן,
דניאל עירון/אפי קפיטל נדל"ן

דפנה סמוקלר מונתה למנהלת הביקורת והחשבונאות של BDO העולמית. סמוקלר תצטרף לצוות המנהיגות הגלובלי של BDO ותהיה השותפה המנהלת של תחום הביקורת והחשבונאות. מאחוריה ניסיון מרשים של מעל ל-25 שנים במתן שירותי ביקורת וראיית חשבון למגוון רחב של לקוחות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. ברזומה שלה נרשמו לא מעט שינויים אסטרטגיים שנעשו בהובלתה ובהם הובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של פרקטיקת ה-A&A וטיפוח תרבות ארגונית חזקה.

בהתייחסה למינויה, אמרה דפנה סמוקלר: "אני נכנסת לנעליים גדולות אבל אני מצפה לאתגר החדש שלי. בכוונתי להגדיל עוד יותר את המיקוד שלנו באיכות הביקורת ולספק איכות בדגש מתמשך על חדשנות וטכנולוגיה כדי לענות על צרכי הלקוחות שלנו. אני נרגשת לשתף פעולה עם רשת BDO הגלובלית, שהינה בעלת ראייה רחבה על השוק המתפתח ועל כל התחום של חווית הלקוח".

דפנה סמוקלר. יחצ,
דפנה סמוקלר/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully