וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל בחגים? כאל תעניק החזר כספי כפול על קניות בחודשיים הקרובים

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:10

כרטיס Fix BACK של כאל מאפשר לצבור כסף, ללא הגבלה, על כל הקניות והתשלומים הנעשים בכרטיס בחודשים ספטמבר ואוקטובר, מה שנקרא תקופת החגים, בה ישראלים רבים יוצאים לחופשה מחוץ לגבולות ישראל. כאל תעניק צבירה כפולה של 2% (במקום 1%) על כל העסקאות שיבוצעו בחו"ל

קמפיין fixback כאל. אייל אפרתי,
קמפיין fixback של כאל: החזר כפול על הקניות במט"ח/אייל אפרתי

כאל יוצאת בהטבה למצטרפים חדשים ולמחזיקי כרטיס האשראי Fix BACK, המעניק החזר כספי על כל קנייה, ותעניק בחודשים ספטמבר ואוקטובר החזר כפול על כל קנייה במט"ח בחו"ל.

הכסף שיצטבר בהחזר הכספי ניתן למימוש בפלטפורמת BUYME בלמעלה מ-900 בתי עסק במגוון תחומים: מסעדות שף, בתי קפה, חנויות אופנה ולייף סטייל, חנויות עיצוב, רשתות ספורט, תיאטראות, מופעים, סדנאות, ספא, אטרקציות, יקבים, בתי מלון ועוד.

הנפקת כרטיס האשראי Fix BACK נעשית בתהליך הנפקה דיגיטלי, באתר ובאפליקציה, המאפשר תשלום מיידי מהארנק הדיגיטלי ללא צורך בכרטיס פיזי, כך שניתן להנפיק את הכרטיס בכל רגע נתון גם אם אתם כבר בחו"ל ורוצים ליהנות מהטבת הצבירה הכפולה.

קמפיין כאל. אייל אפרתי,
קמפיין כאל מציע החזר כפול על קניות בחודשים ספטמבר-אוקטובר/אייל אפרתי

נויה פרסול, מנהלת מחלקת שיווק בכאל: "הביקוש לחופשות בחודשים ספטמבר ואוקטובר בשיאו, ולכן החלטנו לצאת במהלך שמטרתו להיטיב עם לקוחותינו ויכפיל את הצבירה על כל עסקה בחו"ל.

המבצע החדש 'בחו"ל מרוויחים כפול' מצטרף לשורת הטבות שכאל מעניקה לטסים לחו"ל לאורך כל השנה, ויאפשר למחזיקי כרטיס Fix BACK ליהנות מהחזר משתלם במיוחד על ההוצאות בחופשות בחודשיים הקרובים".

ההטבה תינתן בין התאריכים 1.9.22-31.10.22, בהרשמה מראש באתר כאל: https://www.cal-online.co.il/leads/calfixbacklead.

(גובה ההחזר הכספי על הקניות בכרטיס עומד על 1% בשנה הראשונה, ועל 0.75% מהשנה השנייה ואילך. בתקופת המבצע ההחזר יהיה כאמור כפול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully