וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ליבוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל Intel Ignite תל אביב

5.9.2022 / 15:07

ליבוביץ' מצטרף לחברה לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל ומייסד שותף של BrandTotal, חברת SaaS מובילה בתחום המרקטינג אנליטיקס

אינטל איגנייט, תוכנית הצמיחה של אינטל לסטארט אפים, מודיעה היום על מינויו של אלון ליבוביץ' לתפקיד מנכ"ל התוכנית בתל אביב. ליבוביץ' מצטרף לחברה לאחר שסיים את תפקידו כמנכ"ל ומייסד שותף של BrandTotal, חברת SaaS מובילה בתחום המרקטינג אנליטיקס. ליבוביץ' יחליף את רני נחמיאס, אשר שימש כמנכ"ל התוכנית בתל אביב.

אלון ליבוביץ' (37), נשוי + 2, הוא יזם סדרתי, אסטרטג עסקי-טכנולוגי ופסיכולוג ארגוני בהכשרתו המביא עמו לתפקיד כ-10 שנות ניסיון. אלון בעל ניסיון רב בהובלה ופיתוח מוצרים בשלבים מוקדמים (Product Market-Fit) כולל בניית אסטרטגיות יציאה לשוק (go to market) והבאת חברה לסקייל. כמנכ"ל ומייסד שותף של חברת BrandTotal במשך 6 השנים האחרונות, גייס עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים בולטים, הקים ובנה דירקטוריון וצוות הנהלה גלובלי, ניווט את הדרך הנכונה והמתאימה לשוק והתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם, תוך שהוא מוכר את המוצר לחברות Fortune 500. בעבר עבד ליבוביץ' בחברת מקאן תל אביב, שם שימש כפלנר ויועץ אסטרטגי ועסק בפיתוח אסטרטגיות שיווק ותקשורת עבור מגוון רחב של מותגים גלובליים.

אלון בעל תואר ראשון, B.A, בפסיכולוגיה וניהול עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני, M.Sc, בפסיכולוגיה ארגונית מהטכניון. את שירותו הצבאי עשה כקצין חימוש בגדודי שריון וכמפקד צוות בבה"ד 1.

אלון ליבוביץ'. אופיר אייב,
אלון ליבוביץ/אופיר אייב

צחי וייספלד, סגן נשיא אינטל ומנכ"ל אינטל איגנייט העולמית ציין כי: "אלון הוא מנכ"ל מייסד מנוסה שעבר מסלול הכולל עליות ומורדות רבות כאלו הצפויים לרוב היזמים. החל מגיוס משמעותי מקרנות מובילות, ניהול מועצת מנהלים, בניית מוצר וחברה גלובלית, ועד להתמודדות עסקית ומשפטית מול ענקיות טכנולוגיה. ניסיון זה בנוסף לאישיות התומכת של אלון הופכים אותו למנהל תוכנית אידאלי. אני שמח בשם אינטל ובשם האקוסיסטם הישראלי שאלון הסכים לקחת על עצמו תפקיד משמעותי כזה ומצפה לראות חברות פורצות דרך בונות עתיד טכנולוגי ביחד עם אינטל כחלק מאיגנייט בהובלתו של אלון".

אלון ליבוביץ', מנכ"ל אינטל איגנייט תל אביב מסר בתגובה למינוי: "לאחר שסיימתי בהצלחה את חווית המנכ"ל-מייסד של סטארטאפ צומח, בשילוב עם היותי פסיכולוג וקצין חימוש בדימוס, אני מרגיש שיש לי נקודת מבט ייחודית על העולם. אני שמח להצטרף לאינטל איגנייט כי אני יודע עד כמה התוכנית הזו משמעותית עבור היזמים שמשתתפים בה. אני מרגיש בר מזל להיות בין אלו שהשאירו חותם על התעשייה שבה הם פעלו ובכך מרגיש חובה לחלוק את ההצלחות, הלקחים והטעויות שהיו לי במהלך הדרך עם היזמים המבריקים שאנחנו זוכים לעבוד איתם בתוכנית. אני יודע מה תוכנית דומה לזו נתנה לי בעבר כאשר הייתי במקומם ועל כן אני שמח להעביר את זה הלאה ולתת בחזרה לאקו סיסטם היזמי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully