וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטית בפריז: הקולקציה הפריזאית של JACK KUBA לסתיו-חורף 22

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 15:27

הקולקציה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA, צולמה ברחובות פריז, בין מוזיאון הלובר, שדרות שאנז אליזה, נהר הסיין ומגדל אייפל. תארו לכם את העניין ופקקי התנועה שיצרה אישה יפה, לבושה בהלבשה תחתונה בלבד, במרכזה של עיר כאשר האורות מופנים רק אליה

jack kuba fw22, המחיר: 585 שקל. זוהר שיטרית,
jack kuba fw22, המחיר: 585 שקל/זוהר שיטרית

הקולקציה החדשה של JACK KUBA היא חגיגה רומנטית של עושר, אלגנטיות, קלילות ותחכום - ממש כמו העיר פריז האהובה, מלאת הסטייל.

השיטוט ברחבי העיר כולל, אם תרצו וגם אם לא, ניחוחות חמים של מאפים טריים, צלילים של מוזיקה צרפתית מתנגנת ברחובות לצד רחשי בתי הקפה המלאים באנשים יפים, ועל המדרכות מתגלגלים זוגות של אופניים שמסיעים את בעליהם המקומיים, חזרה אל הדירה לאחר יום העבודה. בין כל אלו, קשה להתעלם מהשיק והסטייל של האופנה הפריזאית שאין שנייה לה.

jack kuba fw22, המחיר: 2415 שקל. זוהר שיטרית,
jack kuba fw22, המחיר: 2415 שקל/זוהר שיטרית

הצילומים שנערכו בעיר האורות, מציגים את המונומנטים המפורסמים ביותר של פריז, כגון: הלובר, שאנז אליזה, נהר הסיין ומגדל אייפל כמובן, ולמרות שמדובר בבירת האופנה המורגלת בצילומים, התנועה נעצרה והסקרנות של כולם הייתה רבה - בכל זאת, לא בכל יום מצלמים הלבשה תחתונה ברחובות.

הדוגמנית שנבחרה להוביל את הצילומים, היא מגאן סמסון הצרפתייה, שקיבלה בעברה את התואר "מיס פריז". מגאן ינקה אופנה מילדות והחלה לדגמן בגיל 3, מאז התלוותה לאמה שהיתה בעצמה דוגמנית מפורסמת בשנות ה-70, שעבדה עם בתי האופנה הגדולים, ביניהם איב סאן לורן וגוטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
jack kuba fw22 , המחיר: 585 שקל. זוהר שיטרית,
jack kuba fw22 , המחיר: 585 שקל/זוהר שיטרית

חיטוט בפריטי הקולקציה החדשה מרגיש הוא כמו טיול בפריז. התחרות היוקרתיות, הרקמות העשירות והפריטים הקלילים יותר, =יגרמו לכן לחוש את האווירה הפריזאית, לא משנה היכן אתן נמצאות פיזית בעולם.

ממש כמו באופנה הצרפתית היוקרתית לסתיו והחורף הקרובים, גם בתחום הלנג'רי מסתמן ה- come back לגזרת הבלקונה הסקסית, המעניקה מראה חשוף ושופע.

בנוסף, בשורה לנשים בעלות חזה שופע, בשנים האחרונות יש מגמה של העמקת הקאפים, כך שהם מתאימים גם למידות גדולות (עד מידה G).

jack kuba fw22, המחיר: 509 שקל. זוהר שיטרית,
jack kuba fw22, המחיר: 509 שקל/זוהר שיטרית

אפשר לסכם כי אחרי שנתיים בצל משבר הקורונה, בהם ישבנו בבית עם גוזיות וטרנינגים, מסתמנת מגמה הפוכה של חזרה לעושר, לתחרות, לדיטליים, לבולטות, לעיצובים סקסיים ובכלל, לפרטים קטנים של עושר וגלאם.

הצבעים השולטים בקולקציה, גם הם בהשראת האופנה הפריזאית, בה השחורהוא השולט, אך ישנה נוכחות קלה של נגיעות צבע: צהוב, פוקסיה, בורדו, וסוגים שונים של הדפסים מנומרים.

טווח המחירים לפריטי הקולקציה: 249-800 שקל www.jack-kuba.co.il

jack kuba fw22 585 , המחיר: 585 שקל. זוהר שיטרית,
jack kuba fw22 585 , המחיר: 585 שקל/זוהר שיטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully