וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנהיה לראש ולא לזנב: איפה הכי משתלם לקנות דגים לחג?

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 16:38

צריכת הדגים בישראל גדלה בשנים האחרונות. אולי זו ההתפתחות הקולינרית ואולי המודעות למזונות בריאים יותר, בוודאי כתחליף לבשר. לקראת החג שבו אנו מאחלים "שנהייה לראש ולא לזנב", יצאנו לבדוק את מחירי הדגים ברשתות הקמעונאיות

ערב ראש השנה העברית החדשה הולך ומתקרב וכמעט בכל בית בישראל יגישו לאורחים לפחות מנת דג אחת. מדובר במנה שהיא סמל ולכן חשוב לבחור את הדג הנכון - ורצוי גם לשלם תמורתו את המחיר הנכון.

לכבוד החג המתקרב ולאור העלייה ביוקר המחיה, יצאנו לבדוק את מלאי הדגים ברשתות המקעונאיות הגדולות, בחנו, שקלנו, שמנו לב לפערי המחיר - וחזרנו אליכם עם התוצאות המשתלמות ביותר.

סל דגים רכיבים. ללא, מערכת וואלה!
מרכיבי סל הדגים שבדקנו/מערכת וואלה!, ללא

פילה סלמון טרי נחשב לדג המבוקש ביותר בישראל ומהווה כ- 50% ממכירת הדגים הטריים, את פילה הסלמון הטרי הזול ביותר תמצאו ברשתות חצי חינם ורמי לוי במחיר של 79 שקל לק"ג. המחיר היקר ביותר לפילה סלמון תמצאו ברשת שופרסל ב- 99 שקל לק"ג.

סלמון קפוא ארוז. ShutterStock
פילה סלמון קפוא ארוז/ShutterStock

דג קרפיון טרי נצרך בעיקר למטרת הכנת גפילטע-פיש, עוד אחד מסמלי החג. הקרפיון נמכר במחיר הזול ביותר ברשת חצי חינם ב- 24.90 שקל לק"ג. ובמחיר היקר ביותר ברשת שופרסל ב- 29.90 שקל לק"ג.

גפילטע פיש. נמרוד סונדרס
קרפיון - הדג שממנו מכינים את המאכל המפורסם ביותר של יהודי מזרח אירופה, הגפילטע פיש/נמרוד סונדרס

פילה טרי של נסיכת הנילוס הוא דג מבוקש לתבשילי דגים חריפים ברוטב (חריימה בעיקר), נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי, במחיר של 69.90 שקל לק"ג. את המחיר היקר ביותר לדג זה מצאנו ברשת יוחננוף ב- 84.90 דקל לק"ג. פער של כ- 21%!

רשתות מחירי דגים מעודכן 0822. ללא, מערכת וואלה!
מחירי דגים, השוואה בין רשתות/מערכת וואלה!, ללא

דגים נוספים שבדקנו הם: טונה (סטייק), דניס טרי, פילה מרלוזה ועוד.

הרשת שמציעה את סל הדגים הזול ביותר לראש השנה היא חצי חינם, אחריה במקום השני רמי לוי וסוגרת את הטבלה במקום האחרון רשת יוחננוף.

הפער בין המקום הראשון לאחרון עומד על כ- 20%. לכן אם אתם מתכננים להכין דגים לארוחת החג, מומלץ לעשות בדיקה יסודית של המחירים - אפשר לחסוך סכום לא מבוטל.

חריימה. דנה מאירזון
חריימה, עוד מאכל יהודי-מסורתי לחג, הפעם מצפון אפריקה/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully