וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פרייבך ישמש מנכ"ל חברות הבנות של שופרסל, טלי תובל חברת הנהלה

6.9.2022 / 10:01

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, הכריז על שורת מינויים ושינויים ארגוניים בקבוצה: "המטרה להתמקד בקמעונאות מזון ולהשיא ערך למנועי הצמיחה של הקבוצה"

במסגרת היערכות ארגונית מחודשת, מבצעת קבוצת שופרסל מספר מינויים חדשים בהובלתו של אורי וטרמן, מנכ"ל הקבוצה.

רועי פרייבך. סיון פרג',
רועי פרייבך/סיון פרג'
  • רועי פרייבך (54),יתמנה למנכ"ל חברות הבנות של הקבוצה. רועי ישמש גם כחבר הנהלה. במסגרת תפקידו, רועי ינהל את חברות הבנות בקבוצת שופרסל (מלבד רשת Be ושופרסל פיננסים), תוך מתן פוקוס ניהולי על צמיחה, רווחיות ויצירת סינרגיה עיסקית. חברות הבנות שיהיו תחת ניהולו של רועי הן: שופרסל עסקים (הכוללת בתוכה את שופרסל אמיגה), גדרון, שופרסל סטוק (שרכשה את חברת דן דיל ואת פעילות דן אס), וכן חברות בעלות פוטנציאל נוספות שאנחנו בודקים בעת הזו. בנוסף, יהיה אחראי על יצירת בסיס להתרחבות קמעונאית, באמצעות איתור ובחינה של הזדמנויות עסקיות לרכישה. רועי הגיע לקבוצת שופרסל לפני כ - 7 שנים, הקים את פעילות שופרסל עסקים, ומשמש כמנכ"ל הפעילות. היקף המכירות של שופרסל עסקים הינו מאות מיליוני ש"ח בשנה. פרייבך, בעל תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.
  • כמו כן, מוקדם יותר החודש מונתה טלי תובל (40) לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של הקבוצה ומשמשת כחברת הנהלה. בתפקידה האחרון שימשה טלי כסמנכ"ל לתחומי שוק ההון וקמעונאות במשרד רן רהב תקשורת וכן הקימה את חברת הבת רהב קשרי משקיעים IR ושימשה כמנכ"לית החברה. קודם לכן שימשה כדוברת ומנהלת תקשורת בכירה במספר ארגונים שונים במגזר העסקי. טלי תקים אגף שיכלול את הנושאים: אחריות תאגידית, תרומה לקהילה, קשרי ממשל, קשרי משקיעים, תקשורת פנים ארגונית, דוברות וניהול משברים. רן רהב ימשיך לשמש כיועץ החברה בתחום יחסי הציבור וקשרי המשקיעים. טלי בעלת תואר ראשון (BA) בתקשורת ומדעי המדינה ובעלת תואר שני (MA) במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
  • שאולי עמיר (63), יתמנה לסגן סמנכ"ל הסחר והשיווק של הקבוצה ויוביל את תחום הטריות (פירות וירקות, בשר, דגים וקפואים) תחום זה משמש כמנוע צמיחה משמעותי בתחום קמעונאות המזון של החברה. שאולי משמש בשופרסל ב-35 שנה האחרונות בתפקידים בכירים, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכל גדרון במשך כחמש שנים. שאולי יתרום מניסיונו בתחום הטריות ויהווה כוח משמעותי לצמיחה באגף הסחר והשיווק של הקבוצה. שאולי בעל תואר ראשון במדעי החברה.
  • יעקב סודרי (56), יתמנה למנכל גדרון במקומו של שאולי עמיר. סודרי, משמש בשופרסל 35 שנה בתפקידים שונים בין היתר, כמנהל מרחב צפון בשופרסל, מנהל מרחב דרום וכמנהל סניף. חברת גדרון שהאמור אותה ינהל יעקב סודרי, הינה חברה מובילה בשוק מוצרי המאפה בישראל, היא חברת בת בבעלות מלאה של שופרסל. גדרון מייצרת מוצרי מאפה שנמכרים גם בסניפי הרשת וגם אצל לקוחות חיצוניים. כאשר מועסקים בה כ-450 עובדים ומייצרת כ-2,500 טון מוצרים בחודש. יעקב בעל תואר ראשון במנהל עסקים.
טלי תובל. אלעד גוטמן,
טלי תובל/אלעד גוטמן

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "אני שמח להודיע על שורה של מינויים חדשים של אנשים מוצלחים בחברה. כחלק מהמיקוד העסקי וההיערכות מחדש שאנו מבצעים בימים אלו. המטרה להתמקד בקמעונאות מזון ולהשיא ערך למנועי הצמיחה של הקבוצה. אני מאחל לבעלי התפקידים החדשים בשופרסל הצלחה רבה בתפקידם".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully