וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאנה תדהר נבחרה לשמש כפנים החדשות של מותג הטיפוח הישראלי LAVIDO

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 10:26

השחקנית, מנחת הטלוויזיה והזמרת אליאנה תדהר (30) נבחרה לשמש כשגרירה של מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו). מדובר בפעם הראשונה שהמותג מוביל מהלכים אסטרטגיים דיגיטליים עם שגרירה מקומית שתוביל את הקמפיינים בפלטפורמות הדיגיטליות ותככב בפרסום של המוצרים החדשים

לבידו אליאנה תדהר. יח"צ,
אליאנה תדהר נבחרה כשגרירה למותג הטיפוח טבעי LAVIDO/יח"צ

לדברי אליאנה תדהר: "בשנים האחרונות נכנסתי עמוק לכל עולם הסקין קר (skin care), ניסיתי המון גישות וכיוונים עד שמצאתי את הדרך הנכונה והמדויקת בשבילי. בזמן הזה גיליתי שהמוצרים שאני הכי אוהבת להשתמש בהם הם מוצרים על בסיס טבעי. זה מרגיש לי נכון לעור שלי והכי קרוב למקור".

לדבריה: "לבידו זה מותג שמייצג בדיוק את הערכים בהם אני מאמינה: איכות, טבעיות וקיימות. אני שמחה להצטרף למשפחת לבידו, החיבור בינינו הוא פשוט וטבעי ואין לי ספק שנצליח יחד".

לדברי נעה הירש סמנכ"לית השיווק של לבידו: "הרבה זמן חיפשנו פנים למותג, כאלה שייצגו לא רק יופי חיצוני אלא גם אישיות שמביאה עימה ערכים דומים לאלה של המותג: יופי טבעי ונקי, קיימות וכבוד לסביבה, ישראליות, צניעות, שקיפות ומשפחתיות. אני מאמינה שזה המסר שאליאנה מעבירה בצורה הטבעית ביותר לכל בית בישראל. אני בטוחה שאליאנה תרגיש במהרה כחלק ממשפחת לבידו ומצפה לשנה מלאת עשייה והצלחה".

לבידו אליאנה תדהר. יח"צ,
LAVIDO מוביל לראשונה מהלך דיגיטלי עם שגרירה מקומית/יח"צ

אליאנה תדהר, מהכוכבות הגדולות והאהובות בישראל, פרצה לתעשיית הבידור כשהייתה בת 17 ומאז מובילה פרויקטים בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון.

אליאנה שמחזיקה בתואר "שיאנית הפסטיגלים של כל הזמנים" לאחרונה כיכבה בסרטו של אבי נשר "תמונת הניצחון", שיחקה בתפקיד הראשי בדרמה המצליחה של הוט "בעלת החלומות" ואף יצרה וכיכבה בלהיט הקולנוע "הסיפור שלנו" יחד עם בעלה לי בירן.

LAVIDO הינה חברת הקוסמטיקה הטבעית המובילה בישראל שהוקמה על ידי עידו מגל (45) לפני 20 שנה והוא עד היום הבעלים והפורמולטור הראשי של החברה. המותג מתמחה בייצור ושיווק מוצרי טיפוח נקיים ובטוחים לשימוש על העור ולסביבה, עם יעילות המוכחת במבדקים קליניים.

למותג 4 חנויות דגל בישראל ואתר סחר אונליין וכן נמכר בכ-300 נקודות מכירה נוספים. כמו כן, המותג מייצא לחו"ל למדינות שונות ברחבי העולם: ארצות הברית, קנדה, יפן, הולנד ופולין. המוצרים טבעוניים ואינם מכילים גלוטן. בעלי אישור PETA - הארגון הבינלאומי למען זכויות בעלי החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully