וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים עובדים? מכללת ג'ון ברייס מקיימת יריד תעסוקה

6.9.2022 / 10:29

ביריד השנה ישתתפו מאות סטודנטים ובוגרים של קורסי ההכשרה וההסבה של ג'ון ברייס, שיוכלו להתרשם מהמשרות המוצעות להם על ידי עשרות חברות מובילות בישראל

בוגרי ג'ון ברייס. יחצ,
יריד התעסוקה מזמין אתכם/יחצ

בעקבות ההצלחה של ירידי התעסוקה בשנים קודמות, תקיים מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, יריד תעסוקה נוסף ב- 13 לספטמבר 2022, בבניין ג'ון ברייס הדרכה בתל אביב.

ביריד השנה ישתתפו מאות סטודנטים ובוגרים של קורסי ההכשרה וההסבה של ג'ון ברייס, שיוכלו להתרשם מהמשרות המוצעות להם על ידי עשרות חברות מובילות בישראל, שיגיעו ליריד על מנת לגייס את בוגרי ג'ון ברייס למשרות במגוון תחומים. בין החברות המשתתפות ביריד התעסוקה: מטריקס, פרטנר, yes, סלקום, נס טכנולוגיות, יעל תוכנה, טסנת, מלם תים, משרד הביטחון, נוגמי ועוד, כאשר כולן מציעות משרות המתאימות לג'וניורים.

המקצועות בהם מוכשרים הסטודנטים של ג'ון ברייס, ואשר במסגרתם מחפשות החברות לגייס עובדים חדשים, נוגעים בתחומים רחבים של עולם ההייטק, כגון פיתוח, סייבר ואבטחת מידע, בינה מלאכותית, מדע נתונים, QA - בדיקות תוכנה, IT, Help Desk, תקשורת, שיווק דיגיטלי ועוד. בוגרי הקורסים של ג'ון ברייס נחשבים לבעלי מוניטין מקצועי ואישיותי גבוה במיוחד בתעשייה, ולכן עשרות חברות כבר הבטיחו את מקומן ביריד השנה. ההשתתפות ביריד הינה ללא תשלום, הן עבור החברות המגייסות והן עבור הסטודנטים והבוגרים, כאשר כל מעסיק יקבל דוכן בו יוכל להציג את החברה ואת המשרות אותן הוא מבקש לאייש, ללא עלות.

מוטי חדד. סאם יעקבסון,
מוטי חדד/סאם יעקבסון

מוטי חדד, מנכ"ל מכללת ג'ון ברייס , אמר: "ג'ון ברייס מקיימת לאורך השנים ירידי תעסוקה רבים, גדולים ומוצלחים, כאשר המטרה היא לסייע לסטודנטים ולבוגרים שלנו להשתלב בעבודה בחברות המובילות במשק ולאפשר לחברות לגייס כוח אדם מקצועי ואיכותי תוך כדי חיסכון במשאבים הרבים שמוקדשים לתהליכי איתור מועמדים למשרות בארגון. בוגרינו עוברים הכשרות מקצועיות מקיפות ברמה הגבוהה ביותר המותאמת לסטנדרטים הנדרשים היום בשוק העבודה, וכתוצאה מכך גובר הביקוש לגייס אותם לתפקידים מאתגרים ומורכבים. אנו מזמינים ארגונים שמחפשים עובדים איכותיים לקחת חלק ביריד התעסוקה שלנו השנה, וכמובן מזמינים את הסטודנטים ובוגרי המכללה להיחשף למגוון החברות המגיעות ליריד ולמגוון המשרות המוצעות להם על מנת שישתלבו בעבודה בחברות מובילות".

למידע נוסף ניתן ללחוץ על הלינק כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully